X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ראש הממשלה אמר לפני המראתו: "לא מהססים להאשים אותי בטענות אבסורדיות ביותר, כאלו שלא מחזיקות מים, ובמקרה הזה אפילו טענה לא הייתה, לא ידעתי" על דוד שמרון: "מציע לא לחרוץ דין"
▪  ▪  ▪
נתניהו. הרי לא ידעתי [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]

+ נתניהו ממריא הלילה לצרפת
ראש הממשלה בנימין נתניהו מתייחס בפעם הראשונה לסיכום חקירת המשטרה בפרשת כלי השיט (תיק 3000). טרם המראתו לצרפת, אמר נתניהו: "מזה שנתיים שמראים אותי עולה ויורד מהצוללות. בהתחלה אמרו ידע, ואח"כ הוא לא ידע, אבל כפי שאתם יודעים לגבי אין אפילו טענה. וזה לא דבר של מה בכך משום שלא מהססים להאשים אותי בטענות האבסורדיות ביותר".
"זה לא דבר של מה בכך משום שלא מהססים להאשים אותי בטענות האבסורדיות ביותר, כאלו שלא מחזיקות מים אם אפשר להתבטא כך, ובמקרה הזה אפילו טענה אבסורדית לא הייתה", אמר.
הוא השיב לאלות עיתונאים. על ההמלצות להעמיד לדין את בן דודו ועורך דינו דוד שמרון והקשר שלו לפרשה אמר: "אתם יודעים הרי שלא ידעתי. אני מציע להמתין לסוף התהליכים ולא לחרוץ דין".
בתשובה למתקפות האופוזיציה לפיהן הוא לא כשיר לכהן בעקבות ההמלצות בפרשה אמר: "טוענים הרבה טענות, והן מתנפצות ויורדות למצולות, אתם יודעים את זה, כולם יודעים את זה. משנים את הקו, מנסים, תמשיכו לנסות".
על הביקורת של ראש הממשלה לשעבר ברק השיב בביטול: "מי? אתם כבר יודעים לענות על זה יותר טוב ממני".
ראש הממשלה נשאל גם על העברת הכסף הקטרי לרצועת עזה: "אני המנהיג האחראי וזה הדבר הנכון לעשות עכשיו. צריך לנהוג באחריות. אני עושה מה שאני יכול בתיאום עם גורמי הביטחון להחזיר את השקט ליישובי הדרום, זה תהליך, וגם למנוע משבר הומניטרי. אני חושב שברגע זה זה הצעד הנכון". עוד הוסיף נתניהו: "הדברים האלה נעשו על-מנת למנוע את המשבר ההומניטרי ואני חושב שעל דעת כל גורמי הביטחון וגם גורמי הקבינט, דיונים רציניים שערכנו".
"זו שאלה של אלטרנטיבות", הדגיש, "יש לנו עוד נושאים שאנחנו מטפלים בהם בחזיתות שונות ואני חושב שאנחנו פועלים בצורה מושכלת ואחראית. לכל צעד יש מחיר, כשאתה נוקט צעדים של מנהיגות תמיד יש מחיר. אם אתה לא יודע לשאת במחיר, אתה לא יכול להנהיג ואני יודע לשאת במחיר".
באשר לחוק "גדעון סער": "זה לא חוק פרסונלי, זה חוק בסיסי. אטפל בזה כשאחזור".

תאריך:  11/11/2018   |   עודכן:  11/11/2018
נתניהו ממריא הלילה לצרפת

ראש הממשלה בנימין נתניהו ממריא הערב לצרפת להשתתף באירועים לציון מאה שנה לסיום מלחמת העולם הראשונה. נתניהו ישתתף בטקס הזיכרון הרשמי שיוביל הנשיא מקרון, ובאירוע בו ישתתפו ראשי מדינות העולם. בלשכת נתניהו לא הצליחו לקבוע לו פגישה עם נשיא רוסיה פוטין, שתהיה הראשונה מאז הופל המטוס הרוסי בסוריה, אך ייתכן שהשניים ייפגשו פגישה צדדית. לשכת נתניהו גם מנסה לתאם לו פגישה עם קנצלר גרמניה מרקל. ישיבת הממשלה השבועית לא תתקיים השבוע, ואת מקומו של נתניהו תמלא השרה מירי רגב.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נתניהו על תיק 3000: "הטענות יורדות למצולות"
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
משכמו ומעלה.זכינו. ל"ת
מנווט היטב.  |  11/11/18 03:18
2
שמאל חשוך מרפא! עד כמה השמאל
קורןנאוה טבריה  |  11/11/18 05:34
3
ראש הממשלה הטוב ביותר שידענו
מבשרת  |  11/11/18 07:03
4
לא ראה לא שמע לא ידע.
ר"מ אחד=3 קופים  |  11/11/18 07:22
 
- חחח אתם מצפים מרוה״מ שיבדוק
alice  |  11/11/18 10:33
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פרשת כלי השיט
איתמר לוין
המשטרה צריכה להבהיר האם היא חושדת שתשלומי השוחד הנטענים בפרשת כלי השיט גרמה לנזק ביטחוני או כלכלי    שורש הרע היה ונותר השימוש במתווכים    סביבתו של נתניהו לוקה בהתקרנפות ובחזירות
איתמר לוין
כל החשודים בפרשת הצוללות מכחישים את הטענות נגדם ומביעים ביטחון בכך שלא יועמדו לדין    טיסנקרופ: ברגע שנדע את כל העובדות, נבחן צעדים נוספים במסגרת האפשרויות החוקיות העומדות לרשותנו
איתמר לוין
מייחסת לחשודים עבירות שוחד, מרמה והלבנת הון בעסקות מול חברת טיסנקרופ הגרמנית, ברכישת כלי שיט בהיקף של מאות מיליוני אירו    החשודים המרכזיים: מפקד חיל-הים לשעבר, פרקליטו ובן דודו של נתניהו, מי שהיה המשנה לראש המל"ל ושר לשעבר    החשד: מיקי גנור שילם שוחד במאות אלפי שקלים כדי לקדם את מינויו לנציג טיסנקרופ ולדחוף רכישות מן התאגיד במאות מיליוני אירו
עידן יוסף
מהחקירה עלה כי ההחלטות בנוגע לרכש בקבינט התקבלו ממניעים מקצועיים    על-פי הממצאים, השחיתות התגלתה רק בדרג הביניים, בין היתר בקרב המשנה לראש המל"ל ומנהל לשכת רה"מ דוד שרן
עידן יוסף
חוקרי להב 433 סיימו כעבור שעות אחדות גביית עדות פתוחה מראש הממשלה במעונו    נתניהו: "מברך על ההזדמנות שניתנה לו להבהיר את התמונה בשלמותה ולשים קץ אחת ולתמיד לטענות השווא שהושמעו נגדו על-ידי פוליטיקאים ואחרים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il