X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מוסר על ליקויים חמורים בעמותה המפעילה את קבוצת הכדורגל המפתיעה: תשלומים והלוואות לחברי ועד, שימוש במסמך מזויף ועסקות עם בעלי עניין
▪  ▪  ▪
מסרה מידע חלקי בלבד

רשם העמותות מבקש (15.11.18) מבית המשפט המחוזי בחיפה לפרק את העמותה המפעילה את קבוצת הכדורגל הפועל חדרה, כך שניהולה יופקע מידי מנהליה הנוכחיים ויועבר לידי מנהל שיפעל בחסות בית המשפט.
הבקשה היא לפירוק "עמותת לימוד כדורגל בתי ספר מכבי חדרה", שלמרות שמה - מפעילה את קבוצות הפועל חדרה. קבוצת הבוגרים של המועדון עלתה השנה לליגת העל ועד עכשיו היא הפתעת העונה וממוקמת במקום השלישי לאחר עשרה מחזורים. רשם העמותות אומר, כי בדיקתו העלתה שורה של ליקויים חמורים בניהול העמותה, כולל העברות כספים למנהליה.
על-פי הבקשה, העמותה קלטה שלא כדין את פעילותן של שתי עמותות אחרות הפועלות בחדרה ובגבעת אולגה. יו"ר העמותה דאז, גבי אוחנה, היה חבר גם בוועדיהן של שתי העמותות הנקלטות; אלי דגני, חבר ועדת הביקורת של העמותה, היה חבר גם בהנהלה של אחת משתי העמותות הנקלטות. בפועל, אומר הרשם, שימשה עמותת-האם של הפועל חדרה כשלד לקליטת עמותה שניהולה היה בלתי תקין, והמיזוג נעשה שלא בדרך הקבועה בחוק.
עוד גילה הרשם, כי אוחנה קיבל שכר מהעמותה מאז אוגוסט 2015, למרות שהחוק אוסר תשלום שכר לחברי ועד. העמותה הודיעה שהוא התפטר בעקבות ממצאי הביקורת, אך סיפקה גרסאות סותרות בנוגע למועד ההתפטרות. הרשם קובע, כי אוחנה התפטר רק בדצמבר 2017, ומכאן שבמשך שנתיים קיבל שכר שלא כדין. הוא גם מדגיש, כי העמותה הציגה בפניו מסמך מזויף שהתיימר להוכיח שאוחנה התפטר ב-2015; בפועל המסמך נכתב רק השנה. גם דגני קיבל שכר בניגוד לחוק, מצא הרשם.
הביקורת מצאה עוד, כי ועדת הביקורת של עמותת-האם של הפועל חדרה אינה פועלת. העמותה העניקה הלוואות לחברי ועד, בלא חוזים מסודרים. אוחנה משך כספים בחתימתו בלבד, וכך עולה חשש שמדובר בחלוקת כספים אסורה. העמותה מסרה לרשם מידע חלקי בלבד על פעילותה, והוא אומר שהדבר מעלה את החשש שהיא מסתירה ליקויים נוספים. הבקשה הוגשה באמצעות עו"ד חוי קליין וטרם הוגשה תגובת העמותה.

תאריך:  18/11/2018   |   עודכן:  18/11/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
עסקת פינוי-בינוי - 120 הדיירים הנוכחיים יקבלו דירות חדשות    החברה: "כ-30 אחוז מהדיירים חתמו על הסכמים, אך לקידום המיזם דרושה הסכמת 100 אחוז"
אלעזר לוין
"פורש מתוך תחושת סיפוק על הישגיו", אך אינו מפרט מניעים נוספים אם יש כאלו    הבעלים, יגאל רב-נוף: עדיין לא דנתי במינוי מנכ"ל חדש
איתמר לוין
הודה בזיוף ובשימוש במסמך מזויף    הצדדים מבקשים 220 שעות שירות לתועלת הציבור    כתב האישום המתוקן: הייתה תוכנית אמיתית לפגוע באשכנזי
מירב ארד
רה"מ והשר כחלון הצליחו להעביר את ההחלטה על מתן תוספת שכר לשוטרים ולסוהרים    נתניהו: בשורה לגמלאי המשטרה, השב"ס והמוסד, המשרתים במסירות את ביטחון המדינה    הקיצוץ: 2.2 מיליארד שקלים
אלעזר לוין
התייקרויות בולטות - 5 אחוז בכפר סבא, 4 אחוז בירושלים    שינויים קלים ברוב הערים האחרות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il