X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הירידה במספר נסיעות הנוסע בקו במחצית השנה השנייה להפעלתו של הקו לכרמיאל - יחסית לחצי השנה הראשונה להפעלתו מספר הנוסעים ברכבת אחיהוד נמוך מאוד, בין היתר בגלל משרד התחבורה שלא תכנן קווי הזנה באוטובוסים
▪  ▪  ▪
תחנת הרכבת באחיהוד. תכנון לקוי של קווי הזנה

בחצי השנה השני להפעלת קו הרכבת החדש מכרמיאל לחיפה בוצעו 1,071,430 נסיעות נוסע - ירידה של כ-2.5% לעומת חצי השנה הראשון לפעילות הקו. כך עולה מסיכום נתוני רכבת ישראל שהגיעו לידיעת News1. מדובר ב-2% מכלל הנסיעות בכל קווי רכבת ישראל בתקופה שבין 15.3.18 ל-15.9.18.
האמור הוא בנסיעות נוסע - מספר התיקופים שבוצעו - ולא במספר מוחלט של נוסעים, שכן חלק מהנוסעים מתקפים פעמיים ויותר, שבוצעו ב-679,456 נסיעות של הרכבת.
כ-87.5% מהנוסעים המשתמשים בקו עושים זאת בתחנת כרמיאל, לעומת 12.5% בלבד בתחנת אחיהוד. אחת הסיבות לכך שבתחנת אחיהוד יש מעט נוסעים באופן יחסי היא רשות הארצית לתחבורה הציבורית במשרד התחבורה, שלא תכננה קווי הזנה מישובי המועצה האזורית מטה אשר הנמצאים לאורך כביש 70. כתוצאה מכך שאין אוטובוסים לתחנת אחיהוד, נאלצים תושבים הנמצאים קילומטרים ספורים מתחנת הרכבת באחיהוד לנסוע עד לתחנת הרכבת בנהריה או לתחנת הרכבת בעכו, ומכבידים יותר על העומס ברכבת, מאז החליט משרד התחבורה לקצץ רכבת אחת, לצורך תגבור הקו לירושלים.
עוד עולה מתן הנתונים שהגיעו לידי News1, כי בחצי הראשון של הפעלת הקו עמד שיעור האיחורים הממוצע בקו כרמיאל-חיפה על 1% בלבד, לעומת 14.5% בקו כרמיאל-באר שבע, וזאת בשל עיכובים בתחנות היותר דרומיות.
יצוין, בשלושת החודשים הראשונים להפעלתו הייתה הנסיעה בקו ללא תשלום ומאז ועד עתה הייתה הנחה של 50% לתושבי האיזור. שאלת הצלחת הקו תוכל להימדד רק בשנת 2020 כאשר תסתיים תקופת הסבסוד.

תאריך:  18/11/2018   |   עודכן:  18/11/2018
+מעט נוסעים מי-ם? רכבות חינם גם מנתב"ג
17:22 18/11/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

לא רק מירושלים: כדי להגדיל את מספר הנוסעים בקו הרכבת החשמלית המהיר תתאפשר במהלך תקופת ההרצה נסיעות ללא תשלום  ▪  העלות למשק עשויה לגדול בכמה מיליוני שקלים

תחנת נבון בירושלים [צילום: אהרון קרוהן/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שיעור הנסיעות ברכבת הגליל ירד ב-2.5%
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות תחבורה ציבורית
עידן יוסף
קווי התחבורה הציבורית בנגד המופעלים כיום ע"י חברת גלים וקווי אגד מתפרח, מאופקים ומנתיבות לבני ברק ולירושלים יוצאים למכרז חדש    40 אלף שקל מענק למפעיל על כל נהג חדש
עידן יוסף
למרות הצורך בתגבור מסיבי של שירות התחבורה הציבורית בימים ובאירועים מיוחדים, אין למשרד התחבורה נוהל מסודר הקובע היכן לדלל שירות והיכן לתגבר    המשמעות: בלגאן בתכנון השירות
עידן יוסף
עובד לשעבר בחברה המבצעת את פרויקט הרכבת לירושלים חשף בפני ועדת הכלכלה: "כל ערב חתמתי על ליקויים"    יו"ר הרכבת הבטיח שיפור ביולי 2019, אולם נציג האוצר טען כי לא צפוי שיפור עד 2022 בגלל הקיבולת באיילון שלא מאפשרת הכנסת רכבות חדשות
עידן יוסף
מרכז התחבורה בתחנת מרכזית המפרץ שודרג ושתי גדות התחנה חוברו בגשר של 50 מטר    רציפי קו החוף הוארכו בכ-130 מטר
עידן יוסף
בעקבות חתימת הסכם הסובסידיה יעלה שכרו חבר אגד ב-8% בממוצע    61 שקל לשעה, שכר בסיס של מעל 11 אלף שקל, מענק שנתי בגובה משכורת חודשית ומענק נוסף של 25 אלף שקל ברוטו ועוד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il