X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
גזר שנת מאסר בפועל בתיק הראשון שהגיע אליו בעבירה של הטרדה מינית על-ידי פרסום משפיל בן 20 שלח לחבריו סרטון של יחסי מין עם בת 15
▪  ▪  ▪
בשל קלות העבירה [צילום: גילי יערי, פלאש 90]

יש להחמיר בענישה על מי שמפיץ באינטרנט תכנים מיניים אינטימיים - קובע (יום א', 18.11.18) בית המשפט העליון. השופט עוזי פוגלמן קיבל את ערעורה של המדינה, בתיק הראשון המגיע לעליון מאז נקבע (בשנת 2014), כי העונש המירבי על "הטרדה מינית על-ידי פרסום משפיל" יהיה חמש שנות מאסר, וגזר שנת מאסר בפועל.
הנאשם, בן 20, הודה שכפה על נערה בת 15 לקיים עימו יחסי מין ולהסכים לצלם אותם, ושלח את הסרטונים לשלושה אנשים. הוא הורשע בסחיטה באיומים ובעבירה החדשה של הטרדה מינית על-ידי פרסום משפיל. בית המשפט המחוזי בירושלים (השופטים רפי כרמל, כרמי מוסק ושירלי רנר) הסתפק בשישה חודשי עבודות שירות, בעיקר משיקולי שיקום.
פוגלמן קיבל את ערעורה של המדינה על קולת העונש, באומרו שהמחוזי "לא נתן בית המשפט המחוזי משקל הולם לעבירת ההטרדה המינית על-ידי פרסום משפיל. עבירה זו ראויה לענישה מחמירה, בין היתר לשם הרתעת הרבים. הפצתו של תיעוד מבזה או משפיל המתמקד במיניותו של אדם היא תופעה פסולה מכל וכל.
"הפצת סרטונים מיניים מבזה את המופיעה בהם - ועל-פי רוב זו אישה או נערה צעירה - תוך חדירה להיבטים הפרטיים ביותר של חייה. יתרה מכך, היא פוגעת בה מבחינה חברתית פגיעה אנושה, ודאי אם מדובר בנערה בגיל ההתבגרות, והסרטון מופץ בין מכריה. מדובר בגיל שברירי של עיצוב אישיותו של אדם ודמותו, ופגיעה חמורה כל כך ביסודות הנפש עלולה להוביל לפגיעה ארוכת טווח". העבירה בה מדובר, ממשיך פוגלמן, חמורה במיוחד בשל הקלות הטכנולוגית המאפשרת את ביצועה.
עוד אומר פוגלמן, כי גם מתחם הענישה בעבירת הסחיטה באיומים גבוה מזה שקבע המחוזי, וכי לא ניתן משקל מספיק לחלקו המרכזי של נאשם זה. הוא תכנן מראש את מעשיו, השיג במרמה את הסכמת הנערה לצילום היחסים והוא גרם נזק ניכר לקורבנו. רק בשל גילו הצעיר של הנאשם ומשום שמדובר בהפעלה ראשונה של החוק החדש, מסתפק העליון בשנת מאסר בפועל.
השופטים דפנה ברק-ארז ואלכס שטיין הסכימו עם פוגלמן. את המדינה ייצג עו"ד עודד ציון, ואת הנאשם - עוה"ד שלומציון גבאי-מנדלמן ואלעד רום.

תאריך:  18/11/2018   |   עודכן:  18/11/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
העליון: להחמיר בענישה על הפצת תכנים מיניים
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
איך השופטים ירדו מ5 שנות מאסר
זו חוצפה  |  18/11/18 14:00
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
הירידה במספר נסיעות הנוסע בקו במחצית השנה השנייה להפעלתו של הקו לכרמיאל - יחסית לחצי השנה הראשונה להפעלתו    מספר הנוסעים ברכבת אחיהוד נמוך מאוד, בין היתר בגלל משרד התחבורה שלא תכנן קווי הזנה באוטובוסים
איתמר לוין
דורון בריבו ירצה שנת מאסר בשל סרסרות לזנות, ולאחר שהזהיר את אחיו וחבריו - שהעסיקו עובדים זרים בלתי חוקיים - מפני פשיטות של פקחי הרשות
אביתר בן-צדף
זו רק התחלת המסלול - הקורס עצמו נמשך 24 חודשים, כהתאם למקצועו הצבאי של החניך
איתמר לוין
מוסר על ליקויים חמורים בעמותה המפעילה את קבוצת הכדורגל המפתיעה: תשלומים והלוואות לחברי ועד, שימוש במסמך מזויף ועסקות עם בעלי עניין
אלעזר לוין
עסקת פינוי-בינוי - 120 הדיירים הנוכחיים יקבלו דירות חדשות    החברה: "כ-30 אחוז מהדיירים חתמו על הסכמים, אך לקידום המיזם דרושה הסכמת 100 אחוז"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il