X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק, נשאל על כספי קרן וקסנר שקיבל ולפתע נעלם מקו הטלפון לאחר זמן מה חזר כדי לשוב על טענתו כי הוא "אזרח פרטי העוסק בייעוץ, מחקר ויזמות"
▪  ▪  ▪
ברק. הלו? [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]

ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק, נשאל בראיון בכאן ב' על הטענות בדבר חוקיות הכספים שקיבל מקרן וקסנר ולפתע נעלם מן הקו. הדבר אירע הבוקר (יום ב', 19.11.18) בראיון שערך אריה גולן עם ברק.
לאחר זמן קצר חזר ברק לשידור והשיב: "אני אזרח פרטי ועוסק בייעוץ, מחקר ויזמות. אנשים משלמים הרבה כסף בשביל זה", כלשונו. הוא נמנע מלפרט מה היו השירותים המדויקים שסיפק.
כפי שפרסמנו ב-News1, ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק קיבל סכום כולל של 2.3 מיליון דולר מקרן וקסנר בעת היותו איש ציבור ובתקופה שהתמודד במוסדות מפלגת העבודה על ראשות המפלגה. הכספים הועברו בשלוש פעימות בשנים 2006-2004 ונרשמו תמורת "מחקר" כביכול, למרות שמחקר כזה לא היה ולא נברא. עתה אנו חושפים, כי הכספים שולמו כמימון וכסיוע פוליטי לברק, שהתמודד על תפקידים בכירים במפלגת העבודה ובממשלה. הרישומים בוצעו באופן פיקטיבי הנוגד הן את חוק מימון מפלגות והן את חוקי המס בארה"ב.
דבר העברת הכספים לחשבונו של אהוד ברק נחשף לראשונה על-ידי העיתונאי אראל סג"ל ברדיו 103 אף-אם ולאחר מכן על-יד העיתונאי עקיבא ביגמן בעיתון ישראל היום: מיליון דולר בשנת 2004; 505 אלף דולר בשנת 2005; 800 אלף דולר בשנת 2006. סה"כ כאמור 2.3 מיליון דולר. מסמכי ההעברה מצ"ב בתחתית רשימה זו.
ברק השתלח בעיתונאים אלה ובגורמים נוספים שדרשו ממנו תשובות, כולל נגד הח"מ. בראיונות לכלי התקשורת הוא טען כי הוא קיבל את הכספים בעת היותו איש פרטי, ולכן אינו חייב דין וחשבון לאיש. חלק ניכר מכלי התקשורת שראיינו את ברק - והשתמשו בו והוא בהם כדי לתקוף את ראש הממשלה בנימין נתניהו בפרשת כלי השיט - לא טרחו באותם שידורים להטיח בברק את כזביו, שנאמרו בשידור חי, כשטען כי לא היה איש ציבור בתקופת קבלת הכספים, ולכן, כביכול, הוא אינו חייב למסור מידע לציבור.

תאריך:  19/11/2018   |   עודכן:  19/11/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ברק נשאל על וקסנר וירד מהקו
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
בוא נעזור למערכת אכיפת החוק.
7_7_7.  |  1/12/18 07:06
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
בית המשפט: יובל חרל"פ "התנהל באופן המלמד על חוסר בסיס לתביעות שולחיו", אשר תבעו את הפניקס בטענה לתאונת שרשרת - שלא הייתה ולא נבראה    התובעים וחרל"פ מערערים
מירב ארד
היועמ"ש פרסם את ההודעה בעקבות דברי השר בנט בכנסת לפיהם הלוחמים פוחדים מהפצ"ר יותר מסינואר    בהודעה הבהיר היועמ"ש: "אין שחר לדברים"
אלעזר לוין
החברה הרוויחה בינואר-ספטמבר כ-374 מיליון שקל    סיבה עיקרית - גידול בהכנסות    נכסים עיקריים - שותפות במגדל היובל, במגדלי קונקורד, בדיור להשכרה ובפארק מדע
מירב ארד
ורוכבי הוברבורד וסגווי יחויבו בחבישת קסדת אופניים    ח"כ יעקב אשר: להאיץ את התיקון למתן לאכיפת התקנה ולהביא להביא לוועדה את כל התיקונים יחד
מירב ארד
חוטובלי: "מברכת את בנט ושקד על ההחלטה הנכונה להשאר בממשלה"    יו״ר מרצ, ח״כ תמר זנדברג: בנט הוכיח את הפער העצום בין הדיבורים הגדולים לפחדנות הקטנה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il