X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
יו"ר פייסבוק בראיון בלעדי ל-CNN

צוקרברג: סנדברג ואני נשארים

תוקף את התקשורת: נוצר רושם כאילו קורים בפייסבוק רק דברים רעים "אין להעלים עין מהדברים הבאמת טובים שקורים כאן"
▪  ▪  ▪
צוקרברג. צניחה של 40% [צילום: AP]

בהנהלת פייסבוק לא יחולו שינויים - מכריז מייסד החברה והיו"ר שלה, מארק צוקרברג. הוא דיבר (יום ד', 21.11.18) בראיון בלעדי לרשת CNN, לאחר חודשים בהם ספגה החברה ביקורת קשה ומניותיה צנחו ב-40%, צניחה שהייתה חלק מהסיבה לירידות החדות בנסדא"ק ביומיים האחרונים.
"הרבה מהביקורת סביב הנושאים העיקריים הייתה הוגנת, אבל אם אנחנו רוצים להיות אמיתיים - יש גם תמונה גדולה יותר: יש לנו השקפת עולם שונה משל חלק מהחבר'ה שמסקרים אותנו", אמר צוקרברג. "אני לא אומר שאין נושאים רציניים, אבל לפעמים הדיווחים יוצרים את הרושם שזה כל מה שיש, וגם זה לא נכון".
פייסבוק ספגה ביקורת בעיקר בנושא הגנת הפרטיות, לאחר שהתברר שפרטיהם של למעלה מ-80 מיליון ממשתמשיה הגיעו שלא כדין לידי חברת קיימברידג' אנליטיקה הבריטית, שהשתמשה בהם לקמפיין פוליטיים (בעד הברקזיט ובעד דונלד טראמפ). תחקיר של ניו-יורק טיימס חשף בשבוע שעבר, כי בצמרת פייסבוק יש מתחים וחילוקי דעות, היא ניסתה להתעלם מהשימוש הרוסי בפלטפורמה שלה בעת ההתערבות בבחירות, והיא ניסתה להכות את מבקריה במקום לתקן את הליקויים.
"אני לא בטוח שכל מה שהיה בכתבה הזאת הוא נכון", אמר צוקרברג על התחקיר של הטיימס. "דיברנו מראש עם הכתבים ואמרנו להם שלפי כל הידוע לנו - זו אינה אמת. הם החליטו להדפיס את זה בכל זאת". הוא גם הסביר מדוע סירבה פייסבוק להסיר בשנת 2015 פוסט שנוי במחלוקת של טראמפ - אז מועמד לנשיאות - בנוגע למהגרים מוסלמים: "חשוב שאנשים יקבלו את ההזדמנות לשמוע מה מנהיגים פוליטיים אומרים. המדיניות שלנו נותנת יחס מיוחד לתוכן בעל ערך חדשותי ואני חושב שעשינו את הדבר הנכון".
כאשר נשאל האם יש לו כוונה לפרוש מתפקידו כיו"ר פייסבוק, השיב צוקרברג: "זאת איננה התוכנית". הוא גם הביע תמיכה במנהלת התפעול הראשית ומספר שתיים בחברה, שריל סנדברג, למרות הביקורת שנמתחה על חלקה בניהול המשברים האחרונים. "שריל היא חלק חשוב בחברה ומובילה את הטיפול ברבים מן הנושאים המרכזיים. היא הייתה שותפה חשובה שלי במשך עשר שנים, אני באמת גאה בעבודה שעשינו יחד ואני מקווה שנעבוד ביחד עוד עשרות שנים". לצד זאת ציין צוקרברג, כי ההנהלה כיום שונה משמעותית מזו שפתחה את השנה, לאחר שורה של מינויים בכירים בחברה.
צוקרברג שב על תפישתו המרכזית בדבר חשיבותה של פייסבוק ביצירת קשר בין אנשים ברחבי העולם, למרות הגילויים בשנה האחרונה על ההשלכות הפחות-חיוביות של קשרים אלו. "אני חושב שהעולם ימשיך לנוע בכיוון הזה. יותר אנשים יקבלו קול. אני חושב שזה טוב. אין ספק שיהיו נושאים שנצטרך להתמודד איתם לאורך הזמן, אבל אני חושב שבעודנו עושים זאת - איננו יכולים להעלים עין מכל הדברים הבאמת טובים שקורים כאן".

תאריך:  21/11/2018   |   עודכן:  21/11/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
לפי נתוני מרכז המחקר והמידע יותר מ-4000 תיקים שנפתחו אשתקד - 2600 נסגרו, והיתר עדיין בשלבי חקירה    תומא סלימאן: "בזמן הקרוב התיקון לחוק יגיע לוועדה בראשותי ואני אעשה הכל כדי להעביר אותו בקריאה שנייה ושלישית"
איציק וולף
הצעת חוק שאושרה לקריאה ראשונה בוועדת החוקה מבקשת למנוע מעברייני מין לשנות את שמותיהם אלא אם יקבלו אישור פרטני לכך משר הפנים    נציגת המשטרה: שר הפנים רשאי להיחשף למידע הפלילי, ככל שהמחוקק יסדיר את העניין - אין לנו התנגדות
איתמר לוין
הנדל: הוועדה לדיור לאומי יכולה לאשר רק תוכניות למגורים ושימושים השייכים להן במישרין    לא כל אי-עמידה בלוחות הזמנים יוביל לביטול התוכניות
איציק וולף
בתשעת החודשים הראשונים של 2017 עמדו הרווחים על 754.5 מיליון דולר    בחברה טוענים כי הקיטון נובע מאירועים חד-פעמיים שהניבו רווח רב בשנה שעברה ומעליה בשיעור התמלוגים ששילמה החברה בשנת 2018    התמלוגים ששילמה דלק מתחילת השנה: 138.1 מיליון שקל
יצחק דנון
קבוצת וולת'סטון נדל"ן מבקשת למנות כונס לזכויותיה של חברת פינקוס שגב בפרויקט בכפר סבא, בטענה לחוב של 21.6 מיליון שקל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il