X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בתשעת החודשים הראשונים אשתקד עמדו הרווחים על 198 מיליון שקלים עלייה ברווחיות מיוחסת בעיקר לגידול בשווי ההוגן של הנדל"ן להשקעה 460 אלף כרטיסי שופרסל-כאל הונפקו מאז ינואר 2018
▪  ▪  ▪
הצלחה בהנפקת הכרטיסים

רווחי שופרסל בתשעת החודשים הראשונים של 2018 עמדו על 216 מיליון שקלים, לעומת 198 מיליון שקלים אשתקד. העלייה ברווחיות מיוחסת בעיקר לגידול בשווי ההוגן של הנדל"ן להשקעה. כך עולה מדוחות החברה שהועברו (יום א', 25.11.18) לבורסה לניירות ערך.
הרווח הנקי של שופרסל ברבעון השלישי של 2018 הסתכם בכ-64 מיליון שקלים בדומה לאשתקד. זאת, למרות פעילות מאסיבית של השקות עסקיות חדשות כגון ניו-פארם, וכרטיס האשראי החדש.
הכנסות החברה ברבעון השלישי הסתכמו בכ-3.3 מיליארד שקלים לעומת רבעון מקביל אשתקד שהסתכם בכ-3 מיליארד שקלים - גידול של כ-9.4%, אשר נבע מגידול בפעילות הקמעונאית והכללת פעילות ניו-פארם.
גידול של 7.8% נרשם בהכנסות החברה בתשעת החודשים הראשונים של השנה והן הסתכמו ב-9.6 מיליארד שקלים. המכירות בקמעונאות הסניפים גדלו ב-5.2% ברבעון השלישי לעומת אשתקד, והמכירות בחנויות זהות גדלו בשיעור של 3.6% לעומת רבעון מקביל אשתקד.
בדיווח לבורסה נמסר כי כ-460 אלף כרטיסי אשראי שופרסל הונפקו בתשעת החודשים הראשונים של השנה. עוד דווח כי מכירות "שופרסל "online מהוות כ-13.3% מכלל המכירות בתשעת החודשים השנה, לעומת 11.2% בתקופה המקבילה אשתקד. מכירות מוצרי המותג הפרטי מהוות כ-23.6% מכלל המכירות בתשעת החודשים השנה, לעומת 21.9% בתקופה המקבילה אשתקד.
מאוריסיו ביאור, יו"ר דירקטוריון שופרסל ואיציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל, אמרו היום כי פעילות קמעונאות הסניפים של שופרסל מבטאת עוצמה והצלחה מתמשכת, והיא מהווה עוגן להמשך ההשקעות העסקיות של הקבוצה. "המשכנו ללא לאות בפיתוח החדשנות שלנו במטרה להציע ללקוחותינו את המוצרים והשירותים הטובים ביותר. ברבעון זה המשכנו לפתח את המותג הפרטי - נכנסנו לראשונה לתחום הקוסמטיקה והטיפוח והרחבנו את מגוון המוצרים. בתשעת החודשים הראשונים של השנה צמח המותג הפרטי לנתח של כ-23.6% מכלל מכירות החברה. שיפור נוסף רשמנו בתחום ה-Online, אשר ממשיך לצמוח ומכירותיו הגיעו כבר לכ-13.3% מכלל מכירות שופרסל, הישג יוצא דופן בקנה מידה עולמי. התוצאות העסקיות המצוינות הללו נובעות ממסירות עובדי שופרסל ומנאמנות ללקוחותינו אשר למענם אנו ממשיכים לצמוח ולהשתפר", ציינו.

תאריך:  25/11/2018   |   עודכן:  25/11/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
יונל כהן ושותפיו עמדו לשלם 128 מיליון שקל בעד 58% מהחברה    העסקה בוטלה לאחר שגוף פיננסי שנתן בעבר הלוואה לחברה לא אישר אותה
איתמר לוין
שרת המשפטים הודיעה, כי אם ייקבע שאין סמכות להשעות זמנית את השופטת - היא מותירה לשיקול דעת בג"ץ את העונש המתאים לה
שירות גלובס
הרווח הנקי של קבוצת G1(לשעבר G4S) ב-9 החודשים הראשונים של השנה הסתכם לכ-34.2 מיליון שקל    החברה מעדכנת כי ההזמנות ממשקעים מוסדיים הגיעו לסך כולל של 125 מיליון שקל    מחיר המינימום יעמוד על 500 מיליון שקל
איתמר לוין
המדינה: ישראל יהושע קיבל שוחד של מיליוני שקלים ממועצות אזוריות בדרוום הארץ תמורת "סידור" תמיכות ממלכתיות
אביתר בן-צדף
היו כתריסר אירועים כאלה, שבחלקם הייתה פתיחה באש    הספקת סוללות נ"מ רוסיות לסוריה, והנה "הסלמה מסוכנת", ורק הביאה לטרגדיה של הפלת המטוס הרוסי, ותביא לטעויות נוספות כאלו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il