X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
נציגי חברת דן
ועדת הכלכלה הודיע שלא תקדם את חוק הגדלת הקנסות על נוסעים בתחבורה הציבורית לפני שהמערכת תהיה מושלמת ותכלול מכשירי כרטוס ותיקוף לצד אכיפה מידתית והגיונית
▪  ▪  ▪
הדיון בוועדת הכלכלה
הראל שליסל ורן שדמי

ועדת הכלכלה החלה (יום ג', 27.11.18) להכין לקריאה שנייה ושלישית את ההצעה הממשלתית לתקן את פקודת התעבורה, המגבירה את הפיקוח על תשלום דמי נסיעה באוטובוסים. ההצעה נועדה לאפשר להרחיב את ההסדר להעלאת נוסעים לאוטובוסים מכל הדלתות.
היו"ר איתן כבל פתח את הישיבה בכמה הצהרות: "לא אאפשר את החקיקה ללא הצבת עמדות לרכישת כרטיסים, מכשירי תיקוף וכו'. לא אסכים לפתרונות תוך כדי תנועה. לא אתחיל לרדוף אחרי המפעילים שיאמרו לי 'המכונה לא מתאימה למטבעות ישראלים', 'המכונה תקועה בנמל' וכו'.
עוד הודיע כי הוא דורש מנעד מידתי של קנסות, כך שעל נסיעה של 5 שקלים לא יהיה קנס של 250 שקל.
כן הודיע שמתן סמכויות לחברה פרטית לעיכוב נוסע אינו דבר ברור מאליו. "אני יכול להבין זאת בסיטיפס כי זו חברה פרטית ואנחנו תקועים עם המיזם. איני מקל ראש בכספי מדינה, אבל פה אנחנו עדיין לא [ולכן ניתן לתקן מבעוד מועד].
יועמ"ש של הוועדה, עו"ד איתי עצמון, ציין כי בהצעת החוק נחוץ פיקוח פרלמנטרי על התקנות שיותקנו וכן פיקוח יעיל שיוקצה לעניין ישום הצעת החוק.
מנכ"ל משרד התחבורה, קרן טרנר אייל: "מתווה החוק רחוק מאוד מזה של סיטיפס. חברות האוטובוסים טוענות שזה לא מספיק. הבאנו מתווה מאוזן שבו כלים עם מנגנוני פיקוח. נערכנו מעולה לעלייה מכל הדלתות, יותר מירושלים". כבל: "מצוין ביחס למה, לגרוע שלכם?". טרנר אייל: "הצבנו כספונטים ועמדות בתל אופן, באינטרנט, בסופר פארם, בקופיקס, בצומת ספרים, ובקרוב גם בדואר. בעל קיוסק מקבל 4% עמלה ומשתלם לו להציב עמדת טעינה. אזרחים-ותיקים שחווים קשיים טכנולוגיים עדיין יוכלו לשלם במזומן עבור נסיעה בודדת.
מנכ"ל התחבורה מסרה נתונים על שיעור הנוסעים שאינם משלמים במקומות בהם מונהגות מערכות פתוחות, כאשר לדבריה כל אחוז שכזה עולה 10 מיליון שקל לקופת המדינה: דן באר שבע - 20%, דן בצפון - 15%, סיטיפס - 12%, קו 1 של דן - 19% ובקו 189 פחות. דודו גאליס, אחראי המשמעת בחברת דן, אמר כי בשעות השיא מגיע שיעור החומקים מתשלום בקו 1 ל-30-25 אחוז. לדבריו, ההתחמקות מתשלום הפכה לספורט לאומי בעיקר בקרב בני נוער ועובדים זרים. כאשר התבקשה למסור נתונים על התופעה בעולם השיבה טרנר, כי קשה לדעת משום שרשויות אינן ממהרות למסור נתונים עליה, ומקטינות את ממדיה.
הנהגת העלייה מכל הדלתות תחל ב-21 בדצמבר בגוש-דן, בקווי דן, מטרופולין, קווים ואגד - שקיבל אישור לבצע חלק מהמהלך בינואר. לאחר מכן תורחב הרפורמה לחיפה ולמקומות נוספים בארץ.
טרנר-אייל אמרה כי נוסע שאין לו מספיק כסף בכרטיס לא יצטרך לרדת מן האוטובוס, ויהיה עליו לשלם יותר באמצעות קניית רב-קו אנונימי בתוספת תשלום של 5 שקל. ח"כ אורי מקלב (יהדות התורה) אמר כי המחיר יהיה גבוה מ-11.90 (עלות הכרטיס+מחיר נסיעה בודדת) משום שהעלות אינה מגלמת את ההנחה לנוסע עבור ערך צבור והנחות לזכאים. מנכ"ל 15 דקות, גיל יעקב, הציע שבמקום להכביד על הנוסעים ועל הנהג אליו ניגשים הנוסעים לקנות כרטיס אנונימי, ינהג פתרון הנהוג בעולם - אם למשל חסרות לנוסע 10 אגורות למחיר הכרטיס, הוא יוכל לנסוע, אך יקבל התראה, הכרטיס שלו ייכנס למינוס בנסיעה-שתיים הקרובות, וכשיגיע לעמדת הטעינה יצטרך להשלים את הסכום שהחסיר בנסיעתו הקודמת. מנכ"ל משרד התחבורה הבטיחה לבדוק זאת, אך ציינה כי היא אינה בטוחה שהטכנולוגיה מתאפשרת ברב-קו בישראל.
בין השניים התגלע ויכוח באשר להתקנה באוטובוס של מכונות מחזירות עודף. יעקב שאל האם עליו להסתכן בהחמצת האוטובוס כדי להטעין את הכרטיס במכונה, והציע להתקין מכונות באוטובוסים מפרקיים עתירי נוסעים. טרנר-אייל אמרה כי חסרונותיה של מערכת כזו עולי על יתרונותיה ולכן הוחלט שלא להתקין אותה.
יעקב גם הציע לאפשר לנוסעים תקופת הסתגלות לפני ישום החוק, להציב בתחנות שלטים בהם יופיעו נקודות ההטענה הקרובות, לשנות את המסר השיווקי ובמקום לספר לנוסע שאי-אפשר לשלם דרך הנהג לומר לו איך כן אפשר לשלם. כן הציע להחיל על משרד התחבורה חובת דיווח תקופתי על ישום החוק והקשיים בהם נתקל בישומו.
למוד ניסיון מר מהעבר, ח"כ מקלב הגיע טעון לדיון, ודרש כי המערכת תהיה מושלמת ורק אחר כך יינתנו קנסות. הוא הזכיר כי גם בעבר אמרו שיהיה בסדר ולא היה סנכרון בין אגד לרק"ל. הוא אמר כי אינו מתרשם מההצגה של התמונה הוורודה, וטען כי אין פריסה טובה בשכונות. עוד אמר כי רבים בציבור אינם נושאים כרטיס אשראי, וחייבים לאפשר להם לטעון כרטיס במזומן. היו"ר כבל הסכים עימו. עוד דרש כי המשרד יקיים את התחייבותו לאפשר טעינת רב-קו גם באמצעות טלפונים לא-חכמים, וטרנר-אייל אישרה שכך אכן יהיה.
לדברי מקלב, הקנס שמוצע בהצעת החוק אינו מידתי - "לא צריך פי 20 ממחיר הנסיעה, אפשר פי 5 ו-10. נציג משרד האוצר, הראל שליסל, אמר ש-80% מהנוסעים באוטובוס, והמטרה היא להגדיל את מהירותו המסחרית. עוד אמר כי בעולם הקנס גבוה יותר. על כך השיב לו מקלב: "קודם תהיה [תתן שירות, ע.י.] כמו בעולם". הוא הוסיף כי במשך 10 שנים המערכת של סיטיפס נכשלה ולמרות זאת המשיכו לתהליך הזה. "משפילים אזרחים. הכסף יילך לקופת המפעיל, שמצידו ירצה להגדיל את הכנסותיו בקנסות. עלינו כנבחרי ציבור להגן על האזרחים אם החוק לא יהיה זהיר ומידתי". הוא גם תהה מדוע נדרש מספר כה רב של מפקחים לפעולות שניתן לעשות באמצעות מערכת אלקטרונית - "באים להטיב עם הציבור והורגים אותו בדרך". החרה-החזיק אחריו חברו לסיעת יהדות התורה, ח"כ יעקב אשר, שקבע: "ההצלחה תימדד בפרטים הקטנים, אם נדע מראש לבדוק כל פרט. אחרת, נתעלל באנשים כדי לתת להם רווחה. אם משהו בחוק פתוח מדי - השמיים הם הגבול. צריך לעשות הבדלה בין אי-תיקוף לאי-תשלום. להבדיל בין שור נגח לשור מועד", בין נוסע שלא משלם בכוונה לנוסע שלא משלם בלי כוונה". על כך השיבו אנשי משרד התחבורה: "אי-אפשר יהיה לאכוף זאת בכרטיס אנונימי".
עלי קפרא, מבקר בחברת דן, חילק את הנוסעים לארבעה סוגים: אחד חכם, שמיד יורד מהאוטובוס כשמבקר עולה לביקורת; אחד שרואה מבקר עולה ומיד ניגש לשלם (- שני סוגים אלה אינם נדגמים בכלל החומקים מתשלום); אחד שנתפס במהלך הביקורת ואחד שמשתמש בכרטיסים אישיים של בני משפחתו. שני סוגים אלה מהווים כ-20%.
קפרא ביקש כי בחוק ייקבע שהבקרה תהיה בכל שעות השירות, לרבות לפני השעה 6 בבוקר ואחרי 10 בלילה וכן בימי שישי ומוצאי שבת. עוד ביקש שתהיה אחידות ברמת האכיפה בין המפעילים.
הוא העלה את הבעיה הקיימת בסמכות לעכב נוסע, ותהה האם עליו להמתין עם נוסע שלא שילם במשך 50 דקות עד להגעת ניידת משטרה, כשבינתיים הנוסע עלול לברוח, והאם עליו לעכב 50 נוסעים בגלל נוסע אחד. הוא סיפר כי כאשר נוסע שלא שילם נתפס, כל נוסעי האוטובוס קמים כדי להגן על הנוסע, מבקשים שירחם עליו ואף מציעים לשלם עבורו. הדובר ביקש להחיל על המבקרים את הסעיף בתקנות התעבורה האוסר על נוסע להתערב בעבודת בעל תפקיד באוטובוס, והזהיר כי אם זה לא יקרה יביא הדבר לריפוי ידי האכיפה.
גבי פיטסמן ממשרד המשפטים אמרה: "הקושי העיקרי היה לראות איך מתמודדים עם הפרטת סמכויות שלטוניות - א. סמכויות אזרחיות, ב. סמכויות אכיפה פליליות, שזה דבר שמעורר שאלות קשות. גם ניסיון הרכבת הקלה עורר שאלות משפטיות. החוק המוצע זו מתכונת נכונה יותר מאשר הרק"ל, כי - 1. יש זיקה שלטונית, כי מהודק מנגנון הפיקוח והבקרה על הגורמים הפרטיים, 2. צמצום סמכויות האכיפה הפליליות ע"י מניעת שימוש בכוח. יועמ"ש משרד התחבורה, חוה ראובני, אמרה כי הסמכות לעיכוב היא בגלל בעיית ההזדהות, כאשר נוסע מסרב להזדהות.
ליו"ר כבל זה כבר היה יותר מדי. על-מנת להוכיח עד כמה המנגנון המוצע אינו מחובר למציאות בשטח, תהה בקול: "כמה דקות פקח יכול לעכב נוסע? האם בשביל ה-5.90 שקל שנוסע לא שילם המשטרה - שלא מגיעה על גניבת רכב ואומרים לך תבוא תדווח - תגיע לאוטובוס? נראה לך שהמשטרה תפתח יחידה למעצר הבלתי-מזדהים? אני לא רוצה לייצר פתרון שהוא אות מתה. לפי מה שאתם מציעים, הפקח יהיה מרותק לנוסע שלא שילם, זה אחלה רעיון איך לא לעבוד. הוא יכול לאזוק אותו לעמוד, ולהגיד סיימתי משמרת..."
דקלה עוז, יועמ"ש חברת מטרופולין: "סמכות העיכוב חזקה. מבקשים מאנשים כמוני וכמוך, שאינם עובדי ציבור, לעשות אותה. זה חושף את הפקח לתביעות על חיכוך עם נוסעים ולשיימינג. מצד שני, לא מאפשרים לו לאפשר לנוסע לרדת בתחנה הבאה. הדברים מבטלים זה את זה". רעות בל מהמשמר החברתי טענה שנותנים לפקח סמכויות של שוטר, ונציגי הממשלה תיקנו אותה ואמרו כי לא תהיה לפקח סמכות לחיפוש ולהפעלת כוח.
ח"כ דב חנין (הרשימה המשותפת): "אמצעי התשלום מתחדשים ומשתנים. מערכת כה גדולה כמו רב-קו נכנסה בלי הסדרה חוקית עד הסוף, ואם הכל היה מוסדר היינו היום בלי רב-קו. צריך להקל את החקיקה כך שהדברים יהיו לאו-דווקא בתקנות אלא בהוראות. יש לי מחלוקת עם האוצר - בעיית ההימנעות מתשלום היא לא הבעיה הגדולה. בטאלין שבבאסטוניה שבה הנסיעות חינם דורשים מהנוסעים לתקף את הכרטיס כדי שהמערכת תתאים עצמה להרגלי השימוש. אל תתקעו בגלל ההתחמקות מתשלום את כל המערכת של עלייה מכל הדלתות. כמובן, צריך לצמצם את בעיית ההימנעות מתשלום, אבל המערכת לא תקרוס אם 29% לא ישלמו". קרן טרנר-אייל: "היא תקרוס, בגלל ההתחשבנות בין המפעילים, כי זה רב-קו ארצי ולא עירוני". חנין אמר כי לא השתכנע שנדרשות סמכויות עיכוב, ואמר שלנוסע אין יכולת לדעת כמה כסף צבור בכרטיסו ולפעמים הוא מגלה כי חסר לו רק כאשר הוא עולה על האוטובוס. "קונסים אותי רק כי אני לא יכול לדעת, ולכן צריך ליישם את הפתרון שהוצע על-ידי 15 דקות".
בשולי הדיון, הועלה הרעיון לאפשר נסיעה ללא תשלום בתחבורה הציבורית. נציג האוצר העריך כי מדובר בעלות של 3 מיליארד שקל בשנה למדינה. כבל אמר אמר כי יילחם להנהיג אגרת גודש אם תהיה תחבורה ציבורית חינם.
יו"ר הוועדה איתן כבל סיכם את הדיון בהקדמת רפואה למכה, וציין כי גם משרד התחבורה לא ירצה להתעסק בפניות ציבור על כך שהמערכת לא מתפקדת. "ככל שנציף בעיות, לא כדי לעכב, יכולתנו לתת להן מענה מבעוד מועד תהיה טובה יותר, גם אם אולי לא לכל יינתן מענה אופטימלי. הוא קרא לנציגי הממשלה לחזור אליו עם הצעה מתוקנת, שבה תינתן הדעת על יחסי פקח-נוסע וכן שיינתן מענה תשתיתי לתשלום במזומן.

תאריך:  27/11/2018   |   עודכן:  28/11/2018
+משפחות הרוגי טרור יורשו לבחור היכן יקברו יקיריהן
13:26 28/11/18  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

כיום, זכאית כל משפחה של נפטר לקבור אותו ללא תשלום בתחום הרשות המקומית שבה התגורר הנפטר, או בתחום הרשות שבהנפטר. קבורה במקום אחר כרוכה בתשלום של המשפחה על חלקת הקבר

+אושר בטרומית: בנק יאפשר ללקוח לקבל מידע באינטרנט ללא תשלום, לתקופה של שבע שנים לפחות
12:46 28/11/18  |  

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הבנקאות (שירות ללקוח) (תיקון - שירות מקווןללקוח), התשע"ח-2018 של חבר הכנסת יעקב אשר וקבוצת חברי כנסת. מוצע לקבוע כי תאגיד בנקאי יאפשר ללקוחותיו לקבל מידע באינטרנט, ללא תשלום, אודות פעולותשונות שנעשו בחשבונם. לפי המוצע, המיידע כאמור יתייחס לתקופה של 7 שנים לפחות.

+1.3 מיליארד נוספים לביטחון; 94 מיליון לשירותי דת
12:26 28/11/18  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

ח"כ שמולי: "מפחיתים 22 מיליון ש"ח נוספים ממערכת הבריאות, אחרי הקיצוץ שהיה  ▪  ח"כ מוזי רז: האוצר יכול למצוא 50 מיליון ש"ח למלחמה ברצח הנשים בישראל"

ועדת הכספים
+הוארכה בשנתיים הוראת שעה שמונעת הוצאת כספי מסתננים מישראל
11:39 28/11/18  |  מירב ארד

ועדת הפנים האריכה בשנתיים הוראת שעה שמונעת להוציא כספי מסתננים מישראל.

+ראש רשות המים: "סכר דגניה עוד ייפתח שוב"
01:09 28/11/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

יו"ר הוועדה לביקורת המדינה: "תובעת ממשרד האנרגיה לפעול לשיתוף הציבור, אם יהיה צורך נפנה יחד עם ארגוני הסביבה לבג"ץ"  ▪  נבחנת אפשרות להכפיף את רשות המים לשר התשתיות האנרגיה והמים  ▪  "תוך מספר שנים נביא גם עוד 50 מיליון קוב קולחין"

סכר דגניה [צילום: איתמר לוין]
+אין רוב בקואליציה לעונש מוות למחבלים
00:50 28/11/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

חברי ישראל ביתנו האשימו את הליכוד והבית היהודי בטרפוד החוק ודרשו להצביע על הצעת החוק בתום הדיון  ▪  ח"כים מהקואליציה והאופוזיציה דרשו לשמוע את עמדתו של רה"מ כשר הביטחון  ▪  זחאלקה עורר מהומה כשהשווה בין חיילי צה"ל למחבלים  ▪  המשנה ליועמ"ש לממשלה: "הצעת החוק אינה עומדת במבחנים החוקתיים ואנחנו מתנגדים לה"

אילטוב מתווכח עם סלומינסקי [צילום: דוברות הכנסת]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman  אברהם נגוסה / Avraham Neguise  אגד  אגד תעבורה  אוסאמה סעדי / Osama Saadi  אופיר אקוניס / Ofir Akunis  אורי מקלב / Uri Maklev  אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel  אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis  אורן חזן / Oren Hazan  אחמד טיבי / Ahmad  Tibi  איוב קרא / Ayoob Kara  איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin  איילת שקד / Ayelet Shaked  איימן עודה / Eiman Ode  אילן גילאון / Ilan Gilon  איתן ברושי / Eitan Broshi  איתן כבל / Eitan Cabel  אכרם חסון / Akram Hasson  אלון שוסטר / Schuster Alon  אלי אלאלוף / Eli Alaluf  אלי כהן / Eli Cohen  אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan  אלעזר שטרן / Elazar Shtern  אמיר אוחנה / Amir Ohana  אמיר אסרף / Amir Asraf  אראל מרגלית / Erel Margalit  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  באסל גטאס / Basel  Ghattas  בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu  גילה אדרעי  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan  ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka  דב חנין / Dov Hanin  דן / Dan  דני עטר / Danielle Attar  דני בן יוסף דנון / Dani Danon  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin  זוהיר בהלול / Zohir Bahalul  ז'קי לוי / jackie Levy  חיים ילין / Haim Yalin  חיים כץ / Haim Katz  חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar  חמד עמאר / Hamad Amar  חנין זועבי / Haneen  Zoabi  טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יגאל גואטה / Igal  Guetta  יהדות התורה והשבת  יהודה גליק / Yehuda Glick  יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur  יואב גלנט / Yoav Galant  יואב קיש / Yoav Kish  יואל חסון / Yoel Hason  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov  יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky  יוסף גריף / Yosef Garif  יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen  ינון מגל / Yinon  Magal  יעל גרמן / Yael  German  יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran  יעקב אשר / Yakov  Asher  יעקב ליצמן / Yaakov Litzman  יעקב מרגי / yaakov Margi  יעקב פרי / Yaakov  Perry  יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton  יצחק כהן / Yitzhak  Cohen  יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli  ירון מזוז / Yaron Mazuz  יריב לוין / Yariv Levin  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל כץ / Israel  Katz  ליבנת כהן-דן / Livnat Cohen-Dan  מאיר כהן / Meir  Cohen  מאיר פרוש / Meir Porush  מטרופולין /  Metropoline  מייקל אורן / Michael Oren  מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli  מיכל בירן / Michal Biran  מיכל רוזין / Michal Rozin  מיקי לוי / Mickey  Levy  מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari  מירי  רגב / Miri Regev  מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar  מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg  מרב מיכאלי / Merav  Michaeli  מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev  משה גפני / Moshe Gafni  משה כחלון / Moshe Kahlon  משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon  משולם נהרי / Meshulam Nahari  משרד התחבורה  נאוה בוקר / Nava Boker  נורית קורן / Nurit Koren  נחמן שי  ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky  נפתלי בנט / Naftali  Bennett  נת"ע - נתיבי תחבורה עירוניים בע"מ / .NTA - Metropolitan Mass Transit System Ltd  נתיב אקספרס  סופרבוס /  Superbus  סילבן שלום / Silvan  Shalom  סעיד  אלחרומי / Said Elharumi  סתיו שפיר / Stav Shafir  עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman  עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya  עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf  עובדים זרים  עודד פורר / Oded Forer  עיסאווי פריג' / Issawi Frej  עליזה לביא / Aliza Lavi  עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz  עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev  עפר שלח / Ofer  Shelah  פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete  ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely  ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni  קארין אלהרר / Karin  Elharar  קווים  קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova  קרן טרנר / Keren Tarner  רוברט אילטוב / Robert Ilatov  רויטל סויד / Revital Swid  רועי פולקמן / Roei Folkman  רחל עזריה / Rachel  Azaria  שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli  שי  פירון / Shai  Piron  שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich  שרון גל / Sharon Gal  שרן השכל / Sharren Haskel  תמר זנדברג / Tamar Zandberg
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נראה לכם שפקח יחכה 50 דקות לניידת שתגיע לנוסע שלא שילם 5.90 שקל?
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כנסת 20
עידן יוסף
אושר חוק חדש המחייב למנות עוזר בטיחות שיסייע למנהל העבודה בשמירה על ענייני הבטיחות באתר הבנייה    מתחילת השנה נהרגו 38 פועלי בניין
מירב ארד
מנהל רשות המים הודיע על כך בדיון בוועדה לביקורת המדינה    יחימוביץ': לוותר על הרעיון של הכפפת רשות המים למשרד האנרגיה.
איציק וולף
הצהרת נתניהו, הצהרת בנט ושקד והצהרת רגב שניצלו את העיתונאים מבלי שאיפשרו להם להציג שאלות עוררה את זעם תא הכתבים הפרלמנטריים    "ראשי מפלגות וח"כים הפכו את מסיבות העיתונאים להצהרה בלבד, לא נשתתף ללא מתן אפשרות להצגת שאלות"
מירב ארד
ייאסר ייצור של סיגריה אלקטרונית, מחסנית או חומר מילוי שמכילים ניקוטין בריכוז העולה על 20 מיליגרם למיליליטר    המשווקים יחויבו למכור את הפריטים באריזה שנועדה למנוע פתיחה על-ידי ילדים
איציק וולף
מעונות יום לפעוטות ומעונות יום שיקומיים יחויבו בהתקנת מצלמות שיתעדו את הפעילות במעון, בכל השעות שבהן שוהים הפעוטות במעון, בהקלטת וידאו ללא קול    ח"כ יחימוביץ: אבן שואבת לפדופילים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il