X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  פַּנְדוֹרָה
השדרן הוותיק גבי ינון ישדר את התוכנית "סקסופון" בעריכתה של נאוה פסטרנק, והשדרן ירון חי מנשה יערוך ויגיש את התוכנית "חי בארץ"
▪  ▪  ▪
ירון חי מנשה [צילום: יח"צ]
גבי ינון, נאווה פסטרנק [צילום: יח"צ]

חודשים אחדים לאחר שנאלץ לפרוש מתאגיד השידור, שדרן הרדיו הוותיק גבי ינון שב לשדר ומצטרף ל"רדיו ארץ" ואל עמדת השידור האהובה עליו ביותר: ג'אז. גבי ינון, ששימש קריין חדשות בכיר בקול ישראל ומגיש תוכניות מוזיקה ברשת ג' וב-FM88', יגיש בתחנה את התוכנית "סקסופון". את התוכנית תערוך נאווה פסטרנק עורכת בכירה לשעבר בקול ישראל.
גם שדרן הרדיו המוערך ירון חי מנשה מצטרף לרדיו ארץ. חי מנשה שידר שנים רבות בקול ישראל, ערך והגיש שלל תוכניות ברשת ג' וב-FM88, הידועה שבהן "חי בערב" מגזין המוזיקה של FM88. הוא יגיש בתחנה את התוכנית "חי בארץ" כל רביעי בעשר בערב, שבה יארח בשידור חי אמנים ישראלים באולפן.
חי מנשה אמר "אני גאה להצטרף לצוות הנפלא של רדיו ארץ, ולהגיש ג'אם מוזיקלי חדש עם אמנים חדשים וותיקים, שמן הסתם לא יושמעו בתחנות אחרות". גבי ינון הודיע, כי הוא "שמח להצטרף לתחנת הרדיו החדשה, וכי הוא מאמין בדרכה של רדיו ארץ".
תוכנית חדשה נוספת שעלתה לאוויר ברדיו ארץ היא "הטפטפת" שעתיים מושקעות של מוזיקה אלקטרונית וטראנס בעריכתם ובהגשתם של שדרן הרדיו דניאל ליטווין יוצא גלי צה"ל, ויוראי פיקר אף הוא בוגר גל"צ שמשמש היום גם כטכנאי סאונד ברדיו ארץ.
רדיו ארץ הוא רדיו דיגיטלי שהוקם לפני שנה על-ידי העיתונאי ושדרן הרדיו יוסי הדר שהגיש את התוכנית "הכל דיבורים" בקול ישראל, וניהל את מערכת החדשות של רשת ב'. הרדיו משדר 24/7 תוכניות אקטואליה ותרבות, פודקאסטים בשלל נושאים ומוזיקה ישראלית מגוונת. בתחנה החדשה חברים עיתונאים ושדרנים מן השורה הראשונה בתקשורת הישראלית, שבהם: נעם ניר, נירית צוק, יוסי הדר, יניב מורוזובסקי, נאוה קור בודק, יוסי ריבלין, איתי חכמה, אלברט גבאי, נחום מוכיח, מור כצמן נחום חבר, מורן שמואלוף דרור זמיר ועוד. הרדיו מואזן דרך אתר האינטרנט של התחנה, ברדיו הדיגיטלי ברכב, באפליקציה ייעודית וברשתות החברתיות. מנתונים שהתקבלו בתחנה עולה כי שיעור המאזינים לתחנה מגיע לכ-100,000 מאזינים בחודש בכל סוגי השידור מדקות אחדות ועד לתוכניות שלמות.

תאריך:  04/12/2018   |   עודכן:  04/12/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות נוספות פַּנְדוֹרָה
איתמר לוין
מירב לפידות שימשה בתפקיד בשלוש שנות כהונתו של אלשיך וספגה ביקורת רבה
איציק וולף
שר התקשורת חשף כי ניסה לתקשר עם הרבי מלובביץ' המנוח לפני הבחירות האחרונות וכביכול קיבל ממנו תשובה שלא זו בלבד שיהיה בכנסת - הוא גם יכהן בממשלה    סיפר שהעניק למארחיו בדובאי ספר תניא מתורגם לערבית
יפעת גדות
חנוכיית ענק תוקם על גג קניון הדר בירושלים    כל בית בעיר יוכל לצפות בנרות הדולקים    מידות החנוכייה: רוחב 54 מטר, גובה 11 מטר
עידן יוסף
הכתב הפוליטי מספר על הסיבה שהביאה אותו לקבל את מינויו החדש כפרשן בידיעות אחרונות    לדעתו ידיעות אחרונות במגמת שינוי להרחיב את שורותיו גם לקהל הימני וכשסוף-סוף קורה השינוי הזה, יהיה לא הוגן לדחות את ההצעה לעמדת השפעה בכירה שכזאת על הסף
מירב ארד
הסכם המסגרת שנחתם עם ראש המחוז הסיני יאפשר הקמת "חממה מקבילה", במסגרתה תשקיע ממשלת גוואנגז'ו בחברות החממה הישראליות במקביל לסיוע בחדירה לשוק הסיני
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il