X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
חצי שנה לחוקי הפרטיות באירופה

1 מ-300 מממש זכותו להמחק ממאגר מידע

חשש המגזר העסקי מאובדן מועדוני הלקוחות שבנו לאורך שנים, התברר בינתיים כשולי לחלוטין רק 1% מהמבקשים לנתק את הקשר עם החברה היו כאלו שרכשו בסכום של 100 אירו ומעלה
▪  ▪  ▪
[צילום אילוסטרציה: יצחק הררי/פלאש 90]

חצי שנה לאחר כניסתם לתוקף של חוקי הפרטיות המחמירים באירופה, מסתבר שרק 1 מכל 300 גולשים מממש את זכותו להישכח ולהימחק מרישומי אתרי קניות וחברות. זאת על-פי נתוני חברת אופטימוב הישראלית, המלווה מותגים בינלאומיים בשימור וחיזוק הקשר עם לקוחות ברשת, על בסיס מידע שהעסקים צוברים על לקוחותיהם.
על-פי הניתוח, המתבסס על מאות אלפי גולשים מ-30 מועדוני לקוחות של חברות גדולות הפועלות באירופה, פחות מ-0.35% מהלקוחות ביקשו שפרטיהם ימחקו מהמערכות. שני שלישים מהקהל שביקש להימחק הם לקוחות שרכשו רק פעם אחת בעבר ולא קהל שמשמר קשר קבוע עם החברה. רק 1% מהמבקשים לנתק את הקשר עם החברה היו כאלו שרכשו בסכום של 100 אירו ומעלה, כך שאובדן ההכנסות מבחינת החברות הוא מזערי.
לדברי עמית ביבאס מחברת אופטימוב, החקיקה שעוררה בהתחלה חששות רבים במגזר העסקי מאובדן מועדוני הלקוחות שבנו לאורך שנים, התבררו בינתיים כשוליים לחלוטין. תרמו לכך שינויים שינוים חיוביים שעשו החברות בהתנהלותן הדיגיטלית מול הקונים מתוך ידיעה שהם זכאים בכל רגע לבקש להיפרד. עיקר השינוי הוא בהחלפת אגרות התפוצה וההודעות האחידות שכולנו מכירים במסרים מותאמים באופן אישי להעדפות של כל אחד ואחד מהלקוחות. כך תוכן שיווקי ממותגים שעלול להיתפס כמטרד הופך למידע מועיל ושימושי.
נתוני הלקוחות מתבססים על בדיקת מועדוני חברות קמעונאיות גדולות הפועלות באירופה ובהם: ריבר איילנד, סווטי בטי, my voucher club ו-NU3.

תאריך:  05/12/2018   |   עודכן:  05/12/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
1 מ-300 מממש זכותו להמחק ממאגר מידע
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק דנון
העובדים יכינו רשימה של הנושאים בבניין החדש המצריכים לדעתם טיפול, ההנהלה תקבע לוח זמנים לטיפול ובית הדין יכריע במקרה של חילוקי דעות
עידן יוסף
רה"מ מאמץ את עמדת שקד וארדן לטיפול באלימות נגד נשים לחקיקת בזק: "אלימות נגד נשים היא טרור לכל דבר, הטיפול בגברים המכים חסר"    "יש יותר תקציבים ממה שחשבתי אבל הם לא מנוצלים. צריך לסייע לנשים"
איתמר לוין
משה בן-נוב הוציא כספים מקורבנותיו בטענות שווא לביצוע עסקות נדל"ן    בין קורבנותיו: אלמנה במצב כלכלי קשה וקשיש יליד 1917
עידן יוסף
סגן נשיא איגוד לשכות המסחר לנשיא לשכת הספנות: "הסר את היטלי הצפיפות ודלק חרום מחיובי הובלה בנמלי אשדוד וחיפה"    "בחודש אוקטובר תוספת העלויות למשתמשים בנמלים עמדה על כ-24 מיליון דולר, כאשר התוספת הזו מעלה גם את ערך הסחורות לצורך תשלומי מס"
איציק וולף
המשנה לנגידה וממלאת-מקום הנגיד העבירה ב-3 בדצמבר אישור לחברת ויזה להחזיק באמצעי שליטה בשירותי בנקים אוטומטיים בשיעור של עד 10%    ויזה רכשה את המניות מבנק לאומי תמורת 37 מיליון שקל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il