X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
משה אדרי הודיע לשר כי הוא פורש מתוך דאגה למשטרת ישראל, שעלולה להישאר ללא מפכ"ל חודשים רבים "מנסים במסע הכפשות לסכל את מועמדותי בכל דרך"
▪  ▪  ▪
אדרי. עדכן את השר [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
אדרי ובוחנת הפוליגרף הסתירו פגישתם
איציק וולף
משרד המשפטים בוחן חשד שלפיו המפכ"ל המיועד הסתיר מהוועדה למינוי בכירים כי ערך בדיקת הכנה פרטית לפוליגרף עם מי שיממה לאחר מכן מונתה לבצע את הבדיקה הרשמית * גם הבוחנת לא חשפה את המידע הקריטי בפני הוועדה * השופט גולדברג: "העניין הזה עולה על העניינים האחרים שהביאו לפסילת המועמדות" * ההערכה: אדרי יודיע בקרוב על פרישתו מהמרוץ לתפקיד המפכ"ל
לרשימה המלאה

ניצב בדימוס משה אדרי הודיע (יום ד', 5.12.18) לשר לביטחון הפנים גלעד ארדן כי החליט להסיר את מועמדתו לתפקיד המפכ״ל.
״לצערי, ישנם כוחות רבים שכל מטרתם הייתה - מהיום בו הוכרזתי כמועמד - לסכל את מועמדותי לתפקיד, להכפיש ולרמוס את שמי הטוב ואת משפחתי.
"אין בכוונתי לאפשר את המשך מסע ההכפשות נגדי, בזמן שכל חטאי היה בכך שנבחרתי כמועמד לתפקיד החשוב כמפקח הכללי של משטרת ישראל. כבר עם הכרזת מועמדתי לתפקיד, הייתה בי התחושה כי מנסים לסכל את מועמדותי בכל דרך. תחושה זו קיבלה משנה תוקף עם פרסום חוות הדעת של הוועדה, ובמיוחד חוות דעתם של שני חברי הוועדה, נציב שירות המדינה, פרופ׳ דניאל הרשקוביץ ומר משה טרי, שהמליצו לאשר את מועמדתי וכך כתבו בחוות דעתם: 'יש כאן ניסיון לפגוע במועמדות המועמד בכל מחיר'.
"בימים האחרונים ועם התקדמות התהליך מסע ההכפשות חצה כל גבול והביא לפגיעה בשמי הטוב, על לא עוול בכפי. אני מודה לשר לביטחון הפנים על האמון הרב שנתן בי כאשר עמד לצידי לאורך כל הדרך. ולעם ישראל על תמיכתו הרבה בי, אשר חש את העוול הרב שנגרם לי".
אדרי פירט את עברו הביטחוני וכתב: "לחמתי בצה״ל כסגן מפקד סיירת גולני, לאחר מכן שירתתי במשטרת ישראל למעלה מ-28 שנים בתפקידי ליבה, ביחידות המיוחדות, בתחנות, במרחבים וכמפקד המחוזות המורכבים ביותר וזכיתי להערכה רבה. פיקדתי על עשרות אלפי שוטרים שעמדו איתי ולצידי בכל תפקידיי באירועים גדולים ומאתגרים למען ביטחון הציבור, בלוחמה בטרור ובפשיעה. אני מצדיע להם".
לסיכום כתב: "מתוך דאגה למשטרת ישראל, שעלולה להישאר ללא מפכ"ל חודשים רבים, גמלה בליבי ההחלטה בימים האחרונים להודיע על הסרת מועמדתי לתפקיד. מאחל הצלחה רבה למי שיבחר לתפקיד המפכ"ל״.
מטעם השר לביטחון הפנים נמסר: "ארדן מביע צער על ההחלטה. ניצב אדרי הוא אדם שנלחם עשרות שנים למען ביטחון אזרחי ישראל וגם אם עשה טעות במעלה הדרך, הרי שנוהל נגדו מסע הכפשות לא מוצדק שעשה לו עוול נוראי. הליך הגשת המועמדות נוהל בצורה המסודרת והראויה ביותר ומועמדותו של ניצב אדרי נבחנה תחילה מול כל רשויות האכיפה על-ידי היועץ המשפטי לממשלה וצוותו ואושרה.
"למרות ההכפשות ניצב אדרי עבר בדיקת פוליגרף בהצלחה, בדיקה שאף בעל תפקיד אחר אינו עובר בנוגע לעברו. מעבר להליכים אלו, אין בדיקה נוספת שניתן לבצע טרם הגשת המועמדות. נבקש להזכיר כי השר ארדן ביקש מוועדת גולדברג לבחון תחילה את שלושת המועמדים בהתאם לקריטריונים שלה, אך הוועדה סרבה".

תאריך:  05/12/2018   |   עודכן:  05/12/2018
+הטיפשות והשחצנות
22:02 05/12/18  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

נכון, היה מסע הכפשות נגד צ'יקו אדרי והחלטת ועדת גולדברג אינה נקייה מקשיים. אבל הסתרת פגישתו עם בודקת הפוליגרף הייתה מעשה הפוסל אותו מתפקיד המפכ"ל

אדרי. טיפשות או תרמית [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+יחימוביץ': השרים צריכים להתנצל בפני גולדברג
19:39 05/12/18  |  

יושב-ראש הוועדה לביקורת המדינה, ח"כ שלי יחימוביץ': "אחרי שהרבה רפש הוטל בוועדת גולדברג ובעיקר בעומד בראשה, מתברר שהועדה עשתה שירות חשוב, אמיץ ונאמן לאזרחי המדינה. השרים שהכפישו את כבוד השופט גולדברג וביקשו להפוך את הועדה לחותמת גומי חסרת חוט שדרה צריכים כעת להתנצל בפניו, להוריד פרופיל, ולאפשר לוועדה להמשיך לעשות את עבודתה נאמנה".


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אדרי פרש מהמרוץ לתפקיד המפכ"ל
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
כמה שנתניהו צודק !
א.ל. רמת-גן  |  5/12/18 20:33
2
יחימוביץ' האוהבת לעוות כל דבר
לחוכמולוגית שלי  |  5/12/18 21:34
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות משטרה במוקד
איתמר לוין
פורסמו חוות הדעת המלאות בנוגע למינויו של אדרי למפכ"ל    גולדברג ואיינהורן הסתמכו גם על דוח המבקר    טרי והרשקוביץ: מאמינים להסבריו של אדרי בנוגע לפגישה
עידן יוסף
מפכ"ל המשטרה היוצא שלח איגרת לשוטרים בה סיפר על אהבתו למשטרת ישראל וטען כי בעיית המשטרה היא תדמיתית    "שירותי במשטרה - ה'קצפת' של שירותי הביטחוני למדינה"
איתמר לוין
הפרה פסק דין של העליון בנוגע לרישום ממצאי מחשב, 11 שנים לאחר שניתן    הנער הוטעה לגבי מועד האירוע וכך לא יכול היה לטעון לאליבי
מירב ארד
פרסמו את עמדתם המפורטת וכתבו: לא ראוים כל מניעה מלהמליץ על מינוי אדרי    יו"ר הוועדה גולדברג טען שאדרי לא צלח את בדיקת הפוליגרף ואחר כך הבהיר את דבריו: "הוא לא נשאל על הפגישה עם פרקליט המתלונן"    הממשלה אישרה מינוי ניצב כהן למ"מ המפכ"ל
משה נסטלבאום
הוא חסר מנהיגות, אין לו כריזמה. הוא נכשל במינוי שני מפכ"לים. מלא בעצמו ומתנהל כמו תרנגול. איך שוב סיבך השר גלעד ארדן את ראש הממשלה, ולמה הוא לא ראוי לתפקיד שיש בו אחריות על מערכת פיקודית? תחליטו בעצמכם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il