X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
גלובל כנפיים הגיעה להסכמות עם הבנק

שנה נוספת להחכרת המטוס המושבת

מטוס איירבוס 330-300 שרכשה גלובל כנפיים עומד בחניית החברה בצרפת כבר 10 חודשים לאחר שבוטל הסכם החכירה שלו החברה ביצעה פירעון מוקדם של 3 מיליון דולר מהלוואה שקיבלה מבנק ישראלי לצורך רכישת המטוס ונדרשת לשלם עוד כ-34.9 מיליון דולר הבנק אישר לחברה הארכה של התקופה להתקשרות בהסכם חכירה חדש עד דצמבר הבא
▪  ▪  ▪
המטוס עומד בחניה מפברואר 2018 [צילום: יח"צ]

חברת גלובל כנפיים הגיעה להסכמות עם בנק ישראלי שממנו נטלה הלוואה לצורך רכישת מטוס איירבוס 330-300 וביצעה פירעון מוקדם של 3 מיליון דולר מתוך ההלוואה שנטלה מן הבנק. כך דיווחה החברה (יום ה', 6.12.18) לבורסה לניירות ערך.
מדובר בהחזר המצטרף להחזר של 5.3 מיליון דולר ששילמה גלובל כנפיים לבנק במרס 2018 על המטוס שאינו מוחכר. לאחר הפירעון המוקדם כאמור ופירעונות שוטפים שבוצעו בהתאם ללוח הסילוקין של ההלוואה מאז מועד הדוח הרבעוני, עומדת יתרת ההלוואה על סך של כ-34.9 מיליון דולר (קרן) מתוכה יתרת "בלון" של 21.32 מיליון דולר.
בדוח הרבעוני של הרבעון השלישי ציינה גלובל כנפיים כי המטוס אינו מוחכר לאור התפתחויות מהותיות שחלו מחודש נובמבר 2017, מועד חתימת הסכם החכירה, באשר למצבו הפיננסי של הלקוח החוכר ובשל קיומו של חשש ממשי באשר ליכולתו לעמוד בתנאי הסכם החכירה כפי שסוכמו. לאחר ששיחות שהתקיימו בין החברה לבין הלקוח החדש בקשר עם התאמת תנאי ההסכם והבטוחות הנדרשות לאור השינויים במצבו הפיננסי לא הניבו פרי, הוחלט על-ידי הצדדים, בתחילת חודש פברואר 2018 על סיום לאלתר של הסכם החכירה, וביטול מסירת המטוס ללקוח החדש. בשל כך פועלת החברה לאיתור חוכר חלופי למטוס או למכירתו. בינתיים, נמצא המטוס נמצא בחזקת החברה בחנייה בצרפת.
גלובל כנפיים הודיעה עוד לבורסה כי קיבלה מן הבנק המלווה אישור להארכת התקופה שניתנה לה להתקשרות בהסכם חכירה חדש למטוס המדובר, עד לחודש דצמבר 2019.

תאריך:  06/12/2018   |   עודכן:  06/12/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אביתר בן-צדף
מטוס-קרב אף-18 הורנט של חיל הנחתים התנגש במכלית KC-130 הרקולס, ושניהם התרסקו    כוחות אמריקניים ויפניים ממשיכים לחפש ניצולים מהתאונה
עמירם ברקת, סוניה גורודיסקי
כך ניסתה הרכבת ליפות עד הרגע האחרון את הדוחות הקשים לסיכום הרבעון השלישי של השנה, לא בהצלחה גדולה
איתמר לוין
ארה"ב חושדת שענקית התקשורת הסינית הפרה את העיצומים על אירן    מנג וואנז'ו היא בתו של מייסד החברה    סין דורשת מקנדה לשחרר אותה מיד
עידן יוסף
רפ"ק ליאת לב הודיעה בכנסת כי 11 חוקרים הוכשרו בשבועות האחרונים לנושא והיחידה תתחיל לפעול בצורה מסודרת בתחילת 2019    יחימוביץ': "ההסכם הקיבוצי בין התאחדות בוני הארץ ובין ההסתדרות הוא מצמרר; אם מישהו יעז להטיל על עובד קנס אני אתגייס לצדו ואשיג לו סיוע משפטי"
עידן יוסף
גרסת שאול אלוביץ' בתיק 4000 נחשפה והובילה לסערה במערכת הפוליטית בעקבות הדרישה של נתניהו לתקוף את רעייתו של בנט, שהגיב: "מעשה נבזי ופחדני"    יאיר נתניהו ענה: "עשית את זה מיליון פעם לאימא שלי"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il