X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
רו"ח שחר הררי טוען שחברת גלובל פאואר, בראשותו של אהוד בן-ש"ך, מתחמקת מתשלום עמלה על רכישת תחנת הכוח בבאר טוביה
▪  ▪  ▪
בן-ש"ך. תביעה [צילום: יח"צ]

חברת הייעוץ ברייטנס שבבעלות רו"ח שחר הררי תובעת 5 מיליון שקל מחברת ג'י.פי גלובל פאואר מגבעתיים. החברה טוענת, כי הנתבעת משתמטת מתשלום עמלת תיווך בסך מיליון אירו סביב עסקת ענק בענף האנרגיה.
ג'י.פי נסחרת בשווי של 117 מיליון שקל ובמחצית הראשונה של השנה רשמה רווח נקי של 33 מיליון שקל בזכות ההנפקה שביצעה. היו"ר שלה הוא אהוד בן-ש"ך והמנכ"ל הוא חגי מילר. לחברה גרעון של 5.3 מיליון שקל בתזרים המזומנים מפעילותה השוטפת.
בתביעה, שהוגשה (5.12.18) לבית המשפט המחוזי בתל אביב, נאמר כי ביוני 2016 התחייבה הנתבעת לשלם עמלה לתובעת אם תרכוש את השליטה בחברת טריפל-מ תחנות כוח, השולטת בתחנת כוח בבאר טוביה. עלות ההקמה של תחנת הכוח הייתה 2.1 מיליארד שקל ושוויה נאמד כיום במיליארד שקל.
לטענת התובעת, היא זו שחיברה בין הצדדים וסייעה לרקום את העסקה, בסד זמנים דוחק מאחר שלא הותר לבעלי השליטה הקודמים בחברת טריפל להחזיק בתחנת הכוח וזמנם לכך נקצב. התובעת הגדירה את העסקה ככזו שנעשתה "במחיר הזדמנות", הניבה לה בזמן קצר יחסית רווחים של עשרות מיליוני שקלים, ואף היוותה את אבן הפינה בהנפקת מניותיה לציבור בתחילת השנה.
לטענת התובעת, הנתבעת מסרבת לשלם לה את העמלה. היא אינה מתכחשת לחובתה זו, אך ביקשה לדחות את התשלום "מטעמים תזרימיים" עד לאחר ההנפקה בפברואר השנה. לאחר מכן היא ביקשה דחייה עד לקבלת כספים מהבנקים המממנים את הפרויקט. אולם לאחר סחבת נוספת הציעה לה הנתבעת להסתפק בעמלה של 450,000 אירו בלבד.
כאשר התובעת דחתה את ההצעה, היא ממשיכה ואומרת, טענה הנתבעת שאינה זכאית כלל לעמלה, שכן העסקה הושלמה לאחר 15 חודשים ולא לאחר שנה כפי שנקבע בהסכם ביניהן. לדברי התובעת, מדובר בטענת סרק העומדת בסתירה למציאות העובדתית והמשפטית, ואשר מטרתה להשתמט מתשלום העמלה. התביעה הוגשה באמצעות עוה"ד יעקב סבו, אוהד רוזן וחגי קלעי, וטרם הוגש כתב הגנה.

תאריך:  06/12/2018   |   עודכן:  06/12/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
מטוס איירבוס 330-300 שרכשה גלובל כנפיים עומד בחניית החברה בצרפת כבר 10 חודשים לאחר שבוטל הסכם החכירה שלו    החברה ביצעה פירעון מוקדם של 3 מיליון דולר מהלוואה שקיבלה מבנק ישראלי לצורך רכישת המטוס ונדרשת לשלם עוד כ-34.9 מיליון דולר    הבנק אישר לחברה הארכה של התקופה להתקשרות בהסכם חכירה חדש עד דצמבר הבא
אביתר בן-צדף
מטוס-קרב אף-18 הורנט של חיל הנחתים התנגש במכלית KC-130 הרקולס, ושניהם התרסקו    כוחות אמריקניים ויפניים ממשיכים לחפש ניצולים מהתאונה
עמירם ברקת, סוניה גורודיסקי
כך ניסתה הרכבת ליפות עד הרגע האחרון את הדוחות הקשים לסיכום הרבעון השלישי של השנה, לא בהצלחה גדולה
איתמר לוין
ארה"ב חושדת שענקית התקשורת הסינית הפרה את העיצומים על אירן    מנג וואנז'ו היא בתו של מייסד החברה    סין דורשת מקנדה לשחרר אותה מיד
עידן יוסף
רפ"ק ליאת לב הודיעה בכנסת כי 11 חוקרים הוכשרו בשבועות האחרונים לנושא והיחידה תתחיל לפעול בצורה מסודרת בתחילת 2019    יחימוביץ': "ההסכם הקיבוצי בין התאחדות בוני הארץ ובין ההסתדרות הוא מצמרר; אם מישהו יעז להטיל על עובד קנס אני אתגייס לצדו ואשיג לו סיוע משפטי"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il