X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
המקטע התת-קרקעי של הקו יכלול ארבע תחנות לאורך ציר קרליבך אבן גבירול בתל אביב העבודות מתוכננות להתחיל במהלך 2020 יורשו להשתתף במכרז תאגידים אורגניים, ולא שותפויות אד הוק
▪  ▪  ▪
הדמיית הקו הירוק של הרכבת הקלה

חברת נת"ע, המקימה את מערכת הסעת ההמונים בגוש-דן, מפרסמת (יום ב', 10.12.18) את המכרז לביצוע עבודות המינהור בתוואי הקו הירוק של הרכבת הקלה, במקטע שבין רחוב לוינסקי לרחוב נורדאו בתל אביב.
הקו הירוק יקשר בין חולון וראשון לציון לבין מרכז תל אביב, אוניברסיטת תל אביב, אזור העסקים בקריית עתידים ואזור התעשיה והעסקים במערב הרצליה. במרכז תל אביב יסע הקו במנהרה באורך של כארבעה ק"מ, דרך ארבע תחנות תת-קרקעיות: קרליבך, קפלן, רבין וארלוזורוב מערב. העבודות מתוכננות להתחיל במהלך 2020.
המכרז כולל תכנון מפורט וביצוע של המנהרה והתחנות התת-קרקעיות לרבות הסדרי התנועה הדרושים. במסגרת תנאי הסף של המכרז החברות המשתתפות נדרשות להציג ניסיון בכריית מנהרות ובהקמת מבנים תת-קרקעיים בקרקע רכה ובתוך מי תהום, בסביבה עירונית ובסמיכות למבני מגורים. תנאי הסף מגדירים את רמת האיכות הנדרשת, והתחרות בין המציעים שיעברו אותם תהיה על המחיר.
בעקבות הפקת לקחים מביצוע הקו האדום, החליטה נת"ע על דעת משרדי התחבורה והאוצר, כי יורשו להשתתף במכרז תאגידים אורגניים, ולא שותפויות אד הוק. מאחר שלחברות ישראליות אין ניסיון בעבודות מינהור בתנאים מורכבים של קרקע רכה ובסביבה עירונית צפופה, המכרז פונה לחברות זרות - שיחויבו ברכש גומלין על-פי החוק. חברות ישראליות יוכלו להשתתף כקבלניות משנה לצורך הקמת התחנות. בנת"ע אומרים כי במסגרת המיזם מוצעות שפע של הזדמנויות לקבלנים ישראלים, בהיקף של מיליארדי שקלים.
במקביל למכרז זה, מנהלת נת"ע את התהליך המכרזי לבחירת קבלני המערכות הרכבתיות, הקרונות והתחזוקה של הקו הירוק והקו הסגול. בסוף החודש יחלו עבודות תשתית להקמת הקו הסגול ברחוב ארלוזורוב בתל אביב.
מנכ"ל נת"ע, יהודה בר-און, אמר כי "המכרז החשוב הזה מקדם אותנו עוד צעד בדרך לרשת הקווים שתושבי גוש-דן מצפים לה. הקמת הקו האדום ממשיכה להתקדם לפי לוחות הזמנים לקראת הפעלתו בעוד פחות משלוש שנים, ובמקביל אנחנו מוציאים לדרך את הקו הירוק והקו הסגול, שישרתו בעוד שנים ספורות למעלה מחצי מיליון תושבים במטרופולין תל אביב".

תאריך:  10/12/2018   |   עודכן:  12/12/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רן דגוני
פתיחה שלילית בת"א; מניית טבע נופלת בכ-4%    "וושינגטון פוסט": תובעים ב-47 מדינות חוקרים את "הקרטל הגדול ביותר בתולדות ארה"ב"    תרופות גנריות, שנועדו להוזיל את המחירים בשוק התרופות, מתייקרות לפעמים במאות או אפילו אלפי אחוזים    טבע בהצהרה לבית המשפט: "הטענות על תיאום מחירים אינן מבוססות עובדתית ואין להן אחיזה במציאות"
יצחק דנון
אחד הספקים של יצרנית הקרטון הגלי טוען, כי היא מבריחה את רכושה לחברה המשמשת כקבלן משנה שלה; החובות: 15 מיליון שקל
יצחק דנון
קבלנית משנה של חברת עבודות העפר תובעת ממנה 4.8 מיליון שקל, בטענה שלא שילמה תמורת העבודות שביצעה עבורה בשכונת נופים במודיעין
איתמר לוין
השופטת ביבי: בנקים אינם רשאים לדרוש מלקוחותיהם אישורים של עורכי דין ורואי חשבון על טיב הפעילות המתנהלת בחשבונותיהם
עידן יוסף
50 שנה אחרי שנסגר - בחודשים הקרובים יסתיים פינוי המוקשים מאשור "ארץ המנזרים - קאסר אל יהוד", ותיירים יוכלו לחזור ולפקוד את הכנסיות והמנזרים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il