X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בציונות הדתית חוששים מפני השפעות השיח החד-מיני על החברה הדתית והקימו את תנועת בוחרים במשפחה המטרה: לקדם את ערכי המשפחה המסורתית "שינוי נטייה מינית הוא שאלה ערכית יותר ממדעית"
▪  ▪  ▪
בוחרים במשפחה אחת [צילום אילוסטרציה: פלאש 90]

חילחול השיח הלהט"בי לא רק לחברה הכללית אלא גם לחברה הדתית מדליק נורות אדומות בציונות הדתית. כתגובת נגד, קמה תנועה חדשה בשם "בוחרים במשפחה" בראשות הרב עזריאל אריאל, ראש תחום חברה ומשפחה בפורום חותם ורב הישוב עטרת.
המייסדים טוענים כי בשיח שנוצר, רבים חוששים לדבר על אבא ואימא ומשפחה טבעית, כלשונם, שכן הבעת עמדה כזו הופכת אותם חשופים לביקורת קטלנית ולכינויים דוגמת "הומופובים", "חשוכים" או סתם "חסרי רגישות לאחר". לטעמם, מדינת ישראל נמצאת בסכנה של איבוד ערך המשפחה - יסוד מרכזי ששמר על קיומו של עם ישראל במשך כל הדורות.
הם מונים את ההשלכות ומגדירים אותן קשות: הכרה בצורות זוגיות המנוגדות לערכי המשפחה, קידום הצעות חוק הפוגעות במשפחה בדרכים שונות, שגשוג של שיח חברתי מעודד ומחזק לתופעות שמביאות בהכרח לסחר בילדים ובנשים, וסיקור תקשורתי אוהד לכל פריצה של המסגרת המשפחתית.
בעקבות כך, החליטו לעשות מעשה ולנסות "להחזיר למרכז השיח ערכים שהיו פעם טבעיים ומובנים מאליהם ולבחור במשפחה, עבורנו, עבור ילדינו ועבור החברה הישראלית כולה. מאבקנו הוא נגד מהלך הכפייה של תרבות, הזרה לנו ולרוחנו כיהודים, כאן במדינתנו".
התנועה תצא בפעילות הסברה שבשיאה של ההשקה תתקיים ביום ראשון (16.12.18) עצרת מול מגדלי עזריאלי בתל אביב בקריאה, משפחה יש רק אחת - אבא, אימא וילדים". התנועה פתחה דף פייסבוק והוציאה לאור חוברת הסברה שחיבר מיכאל פואה [ראו לעיל] שכותרתה "בוחרים במשפחה - שאלות ותשובות בנושא בעלי משיכה לבני אותו מין". כך למשל, על השאלה "האם ניתן לשנות את המשיכה המינית?" הם משיבים כי שאלה זו אינה רק מדעית אלא גם, ובעיקר, ערכית. לדבריהם, פי התורה לא מעט אנשים יכולים, אחרי לימוד ואימון, לשלוט
גם במחשבות ובנטיות שלהם.
עוד הוסיפו בתנועה כי אין ברצונם לפגוע בלהט"בים, אלא להסביר ביתר שאת את הנושא ולהנגיש את הבעיות ההלכתיות לכל המעוניין להבין באמת את הנושא הרגיש.
תנועת בוחרים במשפחה אומרת כי היא מבקשת ליצור שיח יהודי, ערכי ומקצועי בנושא המשפחה - "שיח שורשי שיתמודד עם תפישות העולם הזרות ויתן מענה מעמיק ויסודי לשיח הקיים, שאינו מאפשר ביקורת ומתייג את כל מי שחושב אחרת כחשוך וכאויב הקידמה".
ראש תנועת בוחרים במשפחה, הרב עזריאל אריאל: "בשחר ההיסטוריה האנושית קובע בורא העולם כי המצב בו 'האדם לבדו' הוא 'לא טוב', ועל כן יש ליצור לצדו אישיות נוספת, עימה יוכל להקים משפחה. מאז, מהווה המשפחה המוסד החברתי העתיק והיציב ביותר. הברית המשפחתית היא ערך מקודש, עליו מושתתים כל הערכים הנדרשים לקיומה של חברה בריאה ומוסרית - האחווה וההשלמה ההדדית, המסירות והוויתור, הנאמנות והאחריות לכלל".

תאריך:  10/12/2018   |   עודכן:  10/12/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 מיכאל פואה
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תנועה נגד שיח להט"בי תקיים עצרת בת"א
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
פורום חברות התחבורה הציבורית הפרטיות לוחץ על ועדת הכספים ומתריע כי מיליוני נוסעים עלולים להיפגע בגלל אי-העברת תקציבים למשרד התחבורה    משרד התחבורה: אין ולא יהיה שום קיצוץ בשירותי התחבורה הציבורית בדצמבר
איתמר לוין
המפקד לשעבר של מחוז ירושלים הורשע רק בעבירה אחת של הטרדה מינית והפרת אמונים    ביהמ"ש: שחם פגע במשטרה - אך מדובר במעשה נקודתי
יצחק דנון
י.ג ארכיאולוגיה חוזית תובעת מיליון שקל מחברת הנדל"ן אאורה ישראל יזמות והשקעות, בטענה להפרת הסכם לביצוע חפירות ביהוד
עידן יוסף
המקטע התת-קרקעי של הקו יכלול ארבע תחנות לאורך ציר קרליבך אבן גבירול בתל אביב    העבודות מתוכננות להתחיל במהלך 2020    יורשו להשתתף במכרז תאגידים אורגניים, ולא שותפויות אד הוק
רן דגוני
פתיחה שלילית בת"א; מניית טבע נופלת בכ-4%    "וושינגטון פוסט": תובעים ב-47 מדינות חוקרים את "הקרטל הגדול ביותר בתולדות ארה"ב"    תרופות גנריות, שנועדו להוזיל את המחירים בשוק התרופות, מתייקרות לפעמים במאות או אפילו אלפי אחוזים    טבע בהצהרה לבית המשפט: "הטענות על תיאום מחירים אינן מבוססות עובדתית ואין להן אחיזה במציאות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il