X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
יגרמו לכם לרדת מהכביש? [צילום: יח"צ נתיבי ישראל]
100 אלף יתוגמלו על נהיגה בשעות השפל
חברות פנגו ופוינטר נבחרו ע"י נתיבי איילון לגייס ולתפעל את מערך המשתתפים במיזם "נעים לירוק" לעידוד נסיעה בתחבורה ציבורית ושיתופית באמצעות תמריצים בהטבות: קפה, כרטיס לסרט ועד 2,000 שקל בשנה

חברת נתיבי איילון הודיעה (יום ב', 10.12.18) לחברות פנגו ופוינטר כי זכו במכרז להפעלת הניסוי 'נעים לירוק 3' וניהול מערך המשתתפים בו. מדובר במיזם שמובילים משרד התחבורה ומשרד האוצר, לקידום נסיעה בתחבורה ציבורית ושיתופית ושינוי הרגלי הנסיעה - על-מנת להפחית את הגודש בכבישים.
הזוכות יהיו אחראיות על גיוס 100,000 המתנדבים, ניטור הנסיעות, וניהול התקציב. גיוס המתנדבים ותחילת הפעלת המיזם, שיימשך כ-10 שנים, צפוי להתחיל כבר בחודשים הקרובים. המדינה תהא רשאית לבקש מהמפעילים להפעיל תוכנית לאומית ולגייס מתנדבים נוספים מעבר ל-100,000 הנכללים במיזם כעת. בנוסף לשתי החברות הזוכות, עליהן הוכרז כעת, חברה שלישית נמצאת בתהליכים סופיים, בהתאם לתנאי המכרז. אומדן המכרז נאמד בכ-150 מיליון שקל לשנה, כאשר מרבית התקציב מיועד לתמרוץ הנהגים.
נעים לירוק נועד לעודד שינוי התנהגות בקרב ציבור הנוסעים ברכב פרטי על-ידי מתן תמריצים כספיים והטבות. זאת, במטרה להפחית את נסיעותיהם במטרופולין גוש-דן בשעות העומס, ולהגדיל את מספר הנוסעים ברכב.
משתתפי הניסוי יוכלו לקבל עד 2,000 שקל למתנדב לשנה, בהתאם למאפייני נסיעותיהם. התקציב יגדל או יקטן לאורך תקופת המיזם בהתאם לשינוי הרגלי הנסיעה שלהם: היקף הנסיעות, נסיעה בגודש ומיקום הנסיעה. משתתף שייבחר לנסוע בתחבורה ציבורית או בנסיעות משותפות, יתוגמל באמצעות הגדלת תקציבו. לעומת זאת, משתתף שיבחר לנסוע ברכבו הפרטי בשעות העומס ובאזורי ביקוש גבוהים במטרופולינים השונות, יקטין משמעותית את תקציבו. המשתתפים יקבלו גם שוברים לקפה וכרטיסים לסרט בקולנוע.
גיוס המתנדבים למיזם יהיה במהלך 2019 מכל רחבי הארץ, כאשר כל אחד שיש בבעלותו רכב או שהוא המשתמש העיקרי ברכב, כגון רכבי החכר (ליסינג), יהיה זכאי להשתתף בניסוי. כמחצית מהמגויסים יהיו תושבי ערי הלווין של גוש-דן. בנוסף לתמריצים הכספיים לנהגים, תשולב תוכנית משותפת עם המעסיקים לשימוש בנסיעות משותפות או עידוד עבודה מהבית, תוך מתן הטבות עבור המשתתפים. לצורך השתתפות במיזם, יותקן ציוד ניטור ברכבו של כל מתנדב. כמו-כן, ישולב ישומון לניהול הקשר עם המתנדבים.
אליצח דמבינסקי, סמנכ"ל מטה ואסטרטגיה בנתיבי איילון, אמר כי "13% מהמשתתפים בניסוי נטשו את רכבם הפרטי. יש כבר הרבה מעסיקים שמסכימים שעובדיהם יגיעו מאוחר יותר ובלבד שיהיו רגועים יותר. במסגרת מיזם זה, יהיה שימוש נרחב בתחום הכלכלה ההתנהגותית ותיבחן השפעתם של התמריצים השונים על הרגלי הנסיעה של הנהגים המשתתפים בניסוי. יהיה דגש על יצירת קהילת משתמשים בעזרת מערכת סלולרית שתפותח במיוחד לניסוי, דרכה יוכלו לשמור על קשר עם המשתמשים ואף להעניק תמריצים נוספים וייחודים לכל משתמש באופן פרטני ואישי. כמו-כן, המערכת תציג למשתמשים הצעות לחלופות נסיעה, מידע שוטף ועדכני על עלות הנסיעה והיתרות בתוכנית, היסטוריית נסיעות ועוד".
איתמר בן מאיר, מנכ"ל חברת נתיבי איילון, אמר כי: "המיזם מציג חשיבה חדשנית מחוץ לקופסה, מתוך תפישה כי יש לנהל לא רק את היצע התשתיות התחבורתיות, אלא גם את הביקוש".

תאריך:  11/12/2018   |   עודכן:  11/12/2018
+תוקנה התקלה בקו הרכבת לירושלים
08:00 11/12/18  |  

תקלת התקשורת תוקנה, תנועת הרכבות בקו נתב"ג-ירושלים מתחדשת. רכבת ראשונה מירושלים יוצאת כעת. רכבת ראשונה מנתב"ג תצא בשעה 8:30.

+הופסקה זמנית תנועת הרכבות בקו המהיר לירושלים
07:11 11/12/18  |  עידן יוסף

בשל תקלה ברכיבי התקשורת בתחנת ירושלים נבון, תופסק לעת עתה תנועת הרכבות בקו המהיר לירושלים, הנמצא בהרצה. צוותי רכבת ישראל נמצאים בתחנה ומטפלים בתקלה. התנועה תתחדש עם השלמת התיקון.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
100 אלף יתוגמלו על נהיגה בשעות השפל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות תחבורה ציבורית
עידן יוסף
בלחץ ועדת הכספים - סיכומים משופרים לעניין רכש הגומלין במיזמי התחבורה בישראל - בעקבות כך אושרה ההעברה התקציבית על סך 1.3 מיליארד שקל למשרד התחבורה    היועמ"ש לממשלה יכריע בנושא מפעילי התחבורה הציבורית הפרטיים
עידן יוסף
פורום חברות התחבורה הציבורית הפרטיות לוחץ על ועדת הכספים ומתריע כי מיליוני נוסעים עלולים להיפגע בגלל אי-העברת תקציבים למשרד התחבורה    משרד התחבורה: אין ולא יהיה שום קיצוץ בשירותי התחבורה הציבורית בדצמבר
עידן יוסף
משרד התחבורה הקציב עשרות מיליוני שקלים להקמת סככות המתנה לאוטובוסים בכל התחנות בישראל    אמות מידה חדשות מבקשות להבטיח הגנת הנוסעים מפני הגשם והשמש    עדיפות לאזורים מרוחקים בפריפריה
עידן יוסף
אלסטום זכתה בחוזה מערכת האיתות ותספק ETCS Level 2 לקטרים ולקרונות של רכבת ישראל באמצעות מערכת תקשורת סלולרית פנימית שתהיה ייעודית לרכבת ישראל
עידן יוסף
בשל עומס הנוסעים החליטה רכבת ישראל לתגבר את מערך הרכבות היום ותפעיל רכבות מיוחדות לרחובות, לחיפה מרכז ולנהריה עד 3 דקות לפני כניסת השבת    נתיבי איילון נפתחו לתנועה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il