X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
המענקים יינתנו לכ-100 מיזמים המציעים החלפת טכנולוגיות ישנות ולא יעילות אנרגטית, במערכות חדשות וחסכוניות
▪  ▪  ▪
להפחית את גז החממה [צילום: חן לאופולד/פלאש 90]

המשרד להגנת הסביבה הרשות להשקעות במשרד הכלכלה והתעשיה, משרד האנרגיה ומשרד האוצר מכריזים בימים אלה על המיזמים הזוכים בסבב השני של מסלול זה, במסגרתו יוענקו כ-84 מיליון שקל למיזמים של התייעלות באנרגיה והפחתת פליטות גזי חממה.
המענקים יינתנו לכ-100 פרויקטים המציעים החלפת טכנולוגיות ישנות ולא יעילות אנרגטית, במערכות חדשות וחסכוניות, כגון מערכות תאורה פנים וחוץ, מערכות מיזוג אוויר מרכזיות, התקנת שעונים אסטרונומיים, משאבות חום ומערכות אוויר דחוס. מיזמים אלה צפויים להביא לחיסכון שנתי של כ-170 מיליון קוט"ש, המוערכים בכ-85 מיליון שקל.
המענקים שניתנו צפויים למנף השקעות בתחום ההתייעלות באנרגיה והפחתת פליטות גזי חממה בהיקף של 420 מיליון שקל. היקף הפחתת פליטות גזי חממה מצטבר של המיזמים נאמד בכ-1.4 מיליון טון, אשר מהווה גידול של 65% יותר מההפחתה הצפויה מהמקצה הראשון של התוכנית.
שמונה מבין המיזמים אשר זכו במענק קיבלו מענק מוגדל עבור התקנות מסחריות ראשונות של פיתוח טכנולוגי ישראלי בסך כולל של 18.7 מיליון שקל אשר צפויים למנף השקעות בתחום החדשנות הסביבתית בגובה של כ-65.5 מיליון שקל.
הרשויות המקומיות זכו לשיעור הגבוה ביותר של מענקים בסבב זה - כ-50% מסך המענקים. בנוסף, כ-20% מהמענקים ניתנו למיזמים בתחום המסחר והשירותים, והשאר- 30% למיזמים בתחום התעשיה והחקלאות.
כאמור, בשנת 2017 כבר יצא לפועל סבב המענקים הראשון, במסגרתו הוקצו כ-74 מיליון שקל ל-90 מיזמים, הצפויים להביא לחיסכון שנתי של כ-130 מיליון קוט"ש.
מסלול זה תוקצב במסגרת החלטת הממשלה מספר 542 ("'הפחתת פליטות גזי חממה וייעול צריכת האנרגיה במשק"), אשר קבעה יעד לאומי של צמצום צריכת החשמל בשיעור של לפחות 17% עד שנת 2030 ביחס לתרחיש עסקים כרגיל. בהחלטה הוקצה סך של 300 מיליון שקל למענקים למיזמים להתייעלות באנרגיה והפחתת פליטות גזי חממה. בשנת 2016 התקבלה החלטת ממשלה 1403, שנועדה לפרט את המנגנונים ליישום החלטת 542 ובמסגרתה הוקם מסלול הסיוע להשקעות במיזמים אלה.

תאריך:  11/12/2018   |   עודכן:  11/12/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
84 מיליון שקל למיזמים של התייעלות באנרגיה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
לפחות בשני מקרים הידועים ל-News1 כרוכים בהשקעות/הלוואות גורמי פשיעה    תגובת חוגג: "מדובר במסע צלב המנוהל נגדי על-ידי אנשים המנסים להכפיש את שמי. הדברים הנם שקר וכזב ואין בהם כל אמת..."
איציק וולף
בשנת 2018 הוגשו 993 דיווחים על פגיעה מינית בנסיבות צבאיות ו-558 דיווחי פגיעות מיניות בנסיבות אזרחיות    גידול של עשרות אחוזים לעומת 2017    14% מבין המתלוננים הם חיילים גברים
איציק וולף
ועדת הכספים אישרה הגדלה פי ארבעה של סכום הכסף שיכולות חברות אשראי לגייס מן הציבור באמצעות אג"ח, אולם באיגוד חברות האשראי טוענים כי כל עוד לא הוסרו מגבלות כמניעת קבלת בטוחות באמצעות נדל"ן וכחובה להצגת דירוג מינימלי - מדובר בהצעה שמיטיבה עם הבנקים על חשבון הציבור
איציק וולף
הוועדה המשותפת לוועדת הכלכלה ולוועדת הפנים של הכנסת אישרה לקריאה שנייה ושלישית הצעת חוק המבקשת לצמצם את מספר תאגידי המים הפועלים בישראל מ-59 ללא יותר מ-30
שני מוזס
בשיאה מנתה הרשת 40 חנויות שהלכו ונסגרו בהדרגה בחצי השנה האחרונה, ובחברה מקווים לסגור את כולן עד פברואר    בניגוד לקריסות האחרונות שהשאירו חובות, הבעלים רמי מזרחי מצהיר כי ינהג אחרת: "לא נישאר חייבים בשוק אף אגורה אחת"    "אם היה עתיד לענף, הייתי מוכר את הבתים של הילדים שלי וסופג כדי להגיע לתקופה טובה יותר, אבל לצערי לא תהיה כזו"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il