X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בין המיזמים העתידיים של המכון, על שם ד"ר בארי שרמן, נמנים ניסיון לפתח אנטיביוטיקה חדשה שתגבר על העמידות הנרכשת לאנטיביוטיקה
▪  ▪  ▪
מכון וייצמן [צילום: דורון הורוביץ/פלאש 90]

במסגרת השאיפה לרתום תגליות במדע בסיסי לטובת פיתוחים רפואיים, משיק מכון ויצמן למדע את המכון לכימיה רפואית על שם ד"ר בארי שרמן בתמיכת משפחת שרמן מקנדה. המכון לכימיה רפואית על שם ד"ר בארי שרמן יממן מחקרים חדשניים בתרכובות שעשויות לשמש בפיתוח טיפולים רפואיים למגוון מחלות והפרעות, כולל מחלות אוטואימוניות, סרטן, מחלות ניווניות, ומחלות מדבקות.
בין המיזמים העתידיים של מכון שרמן נמנים ניסיון לפתח אנטיביוטיקה חדשה שתגבר על העמידות הנרכשת לאנטיביוטיקה; שימוש במטבוליטים צמחיים לתרופות חדשות - כולל שיטה של הנדסת ביוטכנולוגיה שתגרום לצמחים לייצר אל-דופה, חומר המשמש לטיפול בפרקינסון; קידום של תרופה אפקטיבית וזולה נגד מלריה. בראש המרכז החדש יעמוד ד"ר שראל פליישמן מהמחלקה למדעים ביומולקולריים.
"מדובר בתרומה רבת חזון, שהגיעה בדיוק בעת שבה טכנולוגיות חדשות לסקירה ואבחון מאפשרות לחוקרים לקחת מולקולות מבטיחות אל השלב הבא של תחום הבריאות, וקרן שרמן הופכת אפשרות זו למציאות", אומר פרופ' דניאל זייפמן, נשיא מכון ויצמן. "אנו אסירי תודה על השותפות עם משפחת שרמן".
על התורמים
בארי שרמן היה מדען, איש עסקים ונדבן קנדי. את התואר הראשון בפיסיקה הנדסית קיבל עם מלגה מאוניברסיטת טורונטו, את התואר השני והתואר השלישי, שניהם עם מלגה, קיבל מהמכון הטכנולוגי של מסצ'וסטס (MIT). בשנת 1974 ייסד את Apotex, חברה לפיתוח תרופות, בשאיפה לשפר את הנגישות לתרופות בקרב חולים ברחבי העולם. החברה הפכה לאחת מהמובילות בתחום בקנדה, ובעשור האחרון סיפקה תרופות לאזורים מוכי אסון בשווי גדול מ-50 מיליון דולר.
בארי והאני שרמן היו נדבנים משפיעים בקנדה וכן תמכו בגופים רבים בישראל. הם תמכו במכון ויצמן מאז שנות ה-80, בעיקר בתחומים של אנרגיה חלופית וביו-רפואה. לזכרם, הקרן הנושאת את שמם ממשיכה את מטרותיהם הפילנתרופיות. בשנה החולפת, קרן שרמן תמכה - באמצעות מכון ויצמן - גם בפרסי פוסט-דוקטורט לנשים במדע, ובשיתוף עם חברת Apotex התחייבה לתמוך בניסויים קליניים בחולי ניוון שרירים בקנדה.

תאריך:  12/12/2018   |   עודכן:  12/12/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מכון ויצמן משיק מכון לכימיה רפואית
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
בעל השליטה (לשעבר) בהפניקס מספר ל-News1, שבועיים לפני יום הולדתו ה-74, על חייו הנוכחיים, אחרי שפרש מעסקים ומכר את החברה ליעקב שחר וישראל קז    "ביטוח מנהלים הייתה ההשקעה הטובה ביותר"
מירב ארד
במסגרת פעילות המשטרה נעצרו 21 חשודים, בהם מנהל הרשת, עבריין מוכר לשעבר    על-פי החשד הרשת הפיקה רווחים המוערכים בעשרות מיליוני ש"ח
מירב ארד
גל"צ חושף: שר התקשורת שלח באמצעות מנכ"ל הדואר אגרות שנה טובה ל-7,000 פעילי ליכוד מבלי ששילם על-כך
איציק וולף
הבתים נהרסו באוגוסט 2016 לאחר הפיגוע הרצחני שבו נהרגו ארבעה ישראלים, אך נבנו לאחרונה מחדש ללא היתר    צה"ל בוחן את הבנייה המחודשת לצורך ביצוע הריסה פעם שניה
מתן ברניר, אלה לוי-וינריב
היועץ המשפטי לממשלה, ד"ר אביחי מנדלבליט, הופיע שלשום בפני חברי הוועד המרכזי של לשכת עורכי הדין, שבראשו עומד אפי נוה, והביע את התנגדותו לחוק היועמ"שים שמקדמת שרת המשפטים איילת שקד    בלשכה עשו מאמצים להסתיר את הגעתו ומנעו מעיתונאי "גלובס" לסקר אירוע אחר שנערך בבניין באותה שעה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il