X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
כבאים מפגינים נגד הנציב. מאבק פרסונלי [צילום ארכיון: רועי עלימה/פלאש 90]
הפסקת אש: דדי שמחי נשאר בתפקידו
הושג הסכם הבנות לשלושה חודשים בין הרשות הארצית לכבאות והצלה ובין ההסתדרות וארגון הכבאים יופסקו כלל הצעדים הארגוניים, רשות הכבאות תחזור לשגרה מלאה והצדדים יכנסו יחד למו"מ על הסכם קיבוצי כולל

לאחר משא-ומתן ממושך בין הרשות הארצית לכבאות ולהצלה להסתדרות המעו״ף וארגון הכבאים המקצועיים, יושבו המחלוקות והצדדים חתמו על ״מסמך הבנות״ לתקופה של שלושה חודשים. נציב כבאות והצלה דדי שמחי, שעובדים אינם מרוצים מהרפורמות שהוא עושה ומנהלים נגדו קמפיין תקשורתי, נשאר בתפקידו, ואיומי הכבאים שלא להשתתף בתרגיל הארצי נגוזו.
במסגרת מסמך ההבנות סוכם שהכבאים ישובו מיד לביצוע הכשרות והשתלמויות לרבות השתתפות היום בתרגילי השטח שתוכננו במסגרת התרגיל הלאומי ״מגן האש״ שהחל אתמול. בתרגיל, המַדְמה שריפות ענק, משתתפים גם המשרד לבט"פ, השב"ס, המשטרה וגופי החרום וההצלה.
עוד סיכמו הצדדים כי עם תשלום כספי הרווחה במהלך השבועיים הקרובים, יופסקו כלל הצעדים הארגוניים, רשות הכבאות תחזור לשגרה מלאה והצדדים יכנסו יחד למשא-ומתן על הסכם קיבוצי כולל חדש עם משרד האוצר.
השר לביטחון הפנים גלעד ארדן אמר כי "ההסכם שנחתם הלילה חשוב לכשירות ולמוכנות של מערך הכבאות וההצלה ולהצלת חיים. עשיתי מאמצים רבים וקיימתי פגישות רבות ונסיונות גישור על-מנת לפתור את סכסוך העבודה, שבמהלכן הגיעו הצדדים להסדרים בנושאים שונים. אני מקווה שבחתימה על מזכר ההבנות הלילה, הסכסוך בא אל סופו לטובת אזרחי ישראל. אני מברך את הנהלת הרשות הארצית לכבאות ולהצלה, את העובדים, ההסתדרות ואת מנכ"ל המשרד משה (צ'יקו) אדרי על גילוי האחריות לפתרון הנושאים השנויים במחלוקת ועל שיתוף הפעולה".
אבי אנקורי, יו״ר ארגון עובדי הכבאות, מסר: הוסכם בין הצדדים כי כספי הרווחה שנשללו מהעובדים במשך חודשים ארוכים יוחזרו להם, כמו גם יופשרו כספים של הנציבות לקיום הפעילות השוטפת של ארגון הכבאים אותם עיכבה הנציבות זמן רב. בנוסף יימחקו תלונות סרק שהוגשו נגד כבאים על-ידי הנהלת הנציבות לנציבות שרות המדינה או מכתבים שהוכנסו לתיקיהם האישיים לצד החזרות כספים לכבאים שנפגעו בשכרם כתוצאה מסכסוך העבודה".
יו"ר הסתדרות המעו"ף, ארנון בר-דוד מסר: "אני מברך על הבגרות שגילו הצדדים במהלך הלילה מתוך מטרה להחזיר לשגרה את פעילות מערך הכבאות וההצלה החשוב כל כך למדינת ישראל. אני סמוך ובטוח שהצדדים ישכילו לנהל מעתה את יחסי העבודה בשיתוף פעולה ובכבוד הדדי".

תאריך:  13/12/2018   |   עודכן:  13/12/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הפסקת אש: דדי שמחי נשאר בתפקידו
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אביתר בן-צדף
יאפשר לנחתים לנטר ברציפות נתונים פיסיולוגיים של לוחמים
אביתר בן-צדף
בתקציב ההגנה 2019 הוצע, שחיל-הים יתחיל לבנות השנה שתי נושאות-מטוסים, וההחלטה תהיה בידי ג'ימס מאטיס, שר ההגנה    חיל-הים האמריקני לא רכש שתי נושאות-מטוסים בבת-אחת מאז ימי הנשיא רונאלד ריגן
אביתר בן-צדף
אדם סמית, היו"ר המיועד של ועדת בית הנבחרים לשירותים מזוינים, סימן את קווי העימות עם הממשל הרפובליקני לקראת כניסתו לתפקיד בתחילת חודש ינואר
אביתר בן-צדף
מפקד הצבא האמריקני באירופה אמר, שברצונו לצייד את כוחותיו בנשק נגד רחפנים
אביתר בן-צדף
בחודש יוני הודיעה חברת אינסיטו, כי חתמה על חוזה בסך 117 מיליוני דולר להתקנת כטב"מים על ספינות משמר החופים    גורל התוכנית ייקבע על-ידי בית הנבחרים האמריקני
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il