X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
דירקטוריון בזק אישר תקציב של 263 מיליון שקלים למימון פרישת 243 עובדים ותיקים וחדשים, במסגרת תוכנית התייעלות אושרה הפרשה של 249 מיליון שקל לתוכנית פרישה מוקדמת ל-94 עובדי החברה שהועברו אליה ממשרד התקשורת
▪  ▪  ▪
תכנית התייעלות ל-2019 [צילום: קובי גדעון, פלאש 90]

הרווח הנקי של חברת בזק לשנת 2018 צפוי לצנוח בכ-464 מיליון שקלים. כך עולה מדיווח שהגישה החברה אמש (יום א', 17.12.18) לבורסה לניירות ערך.
על-פי הדיווח, דירקטוריון בזק אישר ב-16 בדצמבר (שבת) תקציב של כ-263 מיליון שקלים המיועדים למימון פרישת 243 עובדים קבועים - ותיקים וחדשים. זאת, במסגרת מימוש תוכנית ההתייעלות של החברה לשנת 2019 ובהתאם לתנאי ההסכם הקיבוצי בין החברה לבין ארגון העובדים וההסתדרות העובדים מחודש דצמבר 2006 על תיקוניו שנוספו ברבות השנים.
בנוסף לכך, אישר דירקטוריון בזק הפרשה של כ-249 מיליון שקלים לתוכנית פרישה מוקדמת של עובדים, עד לתום תקופת ההסכם הקיבוצי בסוף שנת 2021, ל-94 עובדי החברה אשר הועברו לחברה ממשרד התקשורת.
"לאור האמור, החברה צפויה לרשום בדוחותיה הכספיים לשנת 2018 הוצאה בסך של כ-512 מיליון שקלים בנוסף להוצאה בסך של כ-90 מיליון שקלים שנרשמה בדוחותיה הכספיים של החברה לרבעון הראשון והשני של שנת 2018 בגין אישור פרישה מוקדמת של עובדים. סך ההוצאות בגין פרישה מוקדמת כאמור צפויים להקטין את הרווח הנקי של החברה לשנת 2018 בכ-464 מיליון שקל", לשון הודעת בזק.

תאריך:  17/12/2018   |   עודכן:  17/12/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
גבר שהתבטא בצורה גסה במיוחד כלפי דייני בית הדין הרבני בנתניה נקנס ב-5,000 שקל - וחיות אישרה את הקנס למרות שהצהיר שהוא חוזר בו מן הדברים
איתמר לוין
וושינגטון פוסט חושף את טיוטת הדוח: הפעילות הרוסית למען טראמפ ברשתות החברתיות הגיעה לשיאה בששת החודשים שלאחר בחירתו לנשיאות
עידן יוסף
הרשת החברתית חסמה את חשבונו של בנו של ראש הממשלה והסירה שלוש רשומות שפרסם שלכאורה מפרות לכאורה את כללי הקהילה    יאיר נתניהו: "משטרת המחשבות של אנשי פייסבוק הפרוגרסיביים הקיצונים הגיעה גם אלי"
עידן יוסף
חברי ועדת חוץ וביטחון פגשו את חברי הנרצחים    יו"ר הוועדה: "ניתן לנצח את הטרור"    ראש מועצת שומרון: "זו הממשלה שבחרתי בה, זו באמת פדיחה אבל אבחר שוב בנתניהו לראשות הממשלה"
עידן יוסף
לפי ההצעה, אלוף פיקוד המרכז יוכל לגרש משפחת מחבל שפגע או ניסה לפגוע מאזור מגוריהם תוך שבעה ימים ממועד הפיגוע    בנט: ״צעד חשוב בהשבת ההרתעה״
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il