X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
גל התקלות והפסדי העתק

מנכ"ל רכבת ישראל יפוטר

יו"ר הרכבת דן הראל הודיע לשחר איילון על הכוונה לפטרו שנתיים בלבד אחרי ששימש בתפקיד לנוכח הכשלים ברבעון השלישי הפסידה הרכבת 276.1 מיליון שקל דיווח: ניסים פרץ קיבל הצעה להתמנות במקום איילון
▪  ▪  ▪
איילון. תולים את הכשלים בו [צילום: דוברות רכבת ישראל]

טלטלה ברכבת ישראל: מנכ"ל הרכבת, שחר איילון, צפוי להודיע בימים הקרובים על התפטרותו. זאת לאחר שיושב-ראש הרכבת, דן הראל, זימן אותו אתמול לפגישה שבה הודיע לו על הכוונה לפטרו.
נראה כי איילון לא יפוטר אלא יודיע בהסכמה על כך שבכוונתו להתפטר. בגלי צה"ל דווח מפי גורמים במשרד התחבורה כי מנכ"ל חברת נתיבי ישראל, ניסים פרץ, קיבל הצעה להתמנות לתפקיד מנכ"ל הרכבת.
מרכבת ישראל נמסר: "אתמול שוחח יו"ר דירקטוריון רכבת ישראל עם המנכ"ל בדבר סיום תפקידו. דירקטוריון רכבת ישראל יתכנס הערב כדי לדון בנושא".
היום שוחח שר התחבורה ישראל כ"ץ עם הראל על הסיבה לתקלות שאירעו ביומיים האחרונים בקו הרכבת החדש לירושלים, והלה הסביר לו את מהות התקלות שמטופלות. השיחה התקיימה לאחר שכ"ץ ביקש מהרכבת לברר האם ידם של העובדים בתקלות הרכבת בקו המהיר לירושלים. איילון ובכירים ברכבת וכן ועד העובדים דחו את דבריו של כ"ץ ואמרו כי אין זה נכון, וכ"ץ תיקן את דבריו וצייץ בטוויטר: "שמחתי להיווכח שאין לוועד העובדים ולעובדי הרכבת חלק בתקלות".
הרקע להחלטה לפטר את איילון הוא קירטוע במצב החברה - ברמת השירות וברווחים. מאז שנכנס לתפקיד המנכ"ל לפני כשנתיים החלה ההידרדרות. הבוקר שאל רזי ברקאי את איילון מדוע אינו מתפטר על-רקע התקלות והיחסים העכורים עם השר כ"ץ, ואיילון השיב: "ראיינת אותי כאיש משטרה, ראיינת אותי כנציב הכבאות, אתה מראיין אותי עכשיו כמנכ"ל הרכבת. שמעת אותי פעם בורח מעימות ובורח מקרב? אין מה לעשות, ככה אנחנו במדינה, ובמדינה אנחנו נעשה את הקו הזה יחד עם העובדים ויחד עם הנוסעים, ואנחנו ננצח".
לרכבת ישראל היה הפסד עתק של 287.6 מיליון שקל בתשעת החודשים הראשונים של השנה, לעומת רווח של 18.8 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. ברבעון השלישי לבדו הפסידה הרכבת 276.1 מיליון שקל, לעומת הפסד של 25.4 מיליון שקל ברבעון המקביל.
גורמים בענף התחבורה אומרים שקיים אצל שחר איילון קושי בקבלת החלטות, הוא לא למד כראוי את תחום הרכבות ומגלה חוסר בקירות בחומר. עוד הם טוענים כי קיים אצלו העדר תחזיות ביקוש ראויות וחוסר תעוזה בתחום הרכש.
בשנה האחרונה היו כשלים רבים ברכבת על בסיס יומיומי, ובעיקר בקו המהיר לירושלים, שרשם 33 סוגי תקלות שונות בשלושה חודשים.

תאריך:  17/12/2018   |   עודכן:  17/12/2018
+ההכרעה בעניין פיטורי מנכ"ל הרכבת - בעוד שבועיים
20:28 17/12/18  |  עידן יוסף

מנכ"ל הרכבת שחר איילון ישהה בימים הקרובים בחופשה פרטית, מתוכננת מראש, בחו"ל. דירקטוריון הרכבת, שקיים הערב שיחת ועידה לדון בהודעה שנמסרה למנכ"ל מאת היו"ר דן הראל על הכוונה לפטרו, צפוי להעלות את הנושא לסיכום בתום החופשה

+משרד הבריאות: לא להעלות לאוטובוסים ילדים עם חום
15:55 17/12/18  |  עידן יוסף

התפשטות החצבת בקווי המגזר החרדי. משרד הבריאות אומר כי אין להביא תינוקות וילדים עם חום בתחבורה ציבורית או למקומות ציבוריים (כגון מסיבות, קניות וטיולים). כמו-כן, מומלץ שמבוגרים עם חום לא יגיעו למקומות אלה. עוד אומר המשרד כי אין לשלוח ילדים או תינוקות עם חום למעונות או למוסדות לימודיים. כמו-כן, מומלץ שמבוגרים עם חום לא יגיעו למקומות ציבוריים כגון עבודה, לימודים, וכדומה. במשרד התחבורה אומרים כי לא יצאה הנחיה כלשהי מפעילי התחבורה הציבורית והנושא באחריות משרד הבריאות.

+שיירת מחאה לכנסת: "מי יגן עלינו מנוסעים משוגעים?!"
14:23 17/12/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

מחאת הנהגים מתרחבת: מאות אוטובוסים עלו בשיירה ארוכה ממודיעין לכנסת במחאה על האלימות הגואה כלפי הנהגים  ▪  יו"ר ארגון הנהגים ישראל גונן: "הנהגים הפכו לשק חבטות. נשבית את התחבורה בישראל"

שיירת האוטובוסים בירושלים [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+תושב מודיעין עילית נעצר בחשד לתקיפת נהג אוטובוס
13:42 17/12/18  |  עידן יוסף

תושב מודיעין עילית כבן 20 נעצר בחשד לתקיפתו ביום חמישי בלילה של נהג חברת קווים. באירוע התקיפה השתתפו ארבעה נוסעי רכב פרטי ותושבים נוספים, שטרם נעצרו. במשטרה אומרים כי החקירה בעיצומה. החשוד מובא לדיון בעניינו בבית משפט השלום בירושלים.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מנכ"ל רכבת ישראל יפוטר
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
מנהל כושל ראוי להחליפו
מוטי הקרייתי  |  17/12/18 14:47
2
ברוך שפטרנו
רון ה.  |  17/12/18 15:12
3
ממשיכים להצניח
ארי כספי  |  17/12/18 15:35
4
הכשל היה במינוי של ה״אפס״ הזה ל"ת
מכיר מקרוב  |  17/12/18 18:07
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות תחבורה ציבורית
עידן יוסף
נסיעת רכבת נוסעים לכיוון צפון הסתיימה בחדרה במקום בבנימינה    נוסעים זועמים תפסו בדלתות של רכבת לכרמיאל וגרמו לעיכובי רכבות ברשת הרכבות הארצית    רכבת ישראל: מבינים את הקושי, הישמעו להוראות
עידן יוסף
הקווים מנהריה ומבית שאן לכיוון דרום יחלו רק מתחנת חיפה מרכז, וגם יסתיימו בה    הקו מכרמיאל לא יפעל    קו יעודי של נתיב אקספרס יפעל בין נהריה לחיפה
איתמר לוין
החברה הגישה לבית המשפט הזמנה ועליה חתימה מזויפת של הלקוח, בניסיון להוכיח שהוא קיבל את הדלתות שביקש; תשלם 16,400 שקל
עידן יוסף
ארבעה בריונים חסמו את דרכו של הנהג, עלו לאוטובוס והיכו אותו נמרצות לאחר שהתברר כי זהותו ערבית    בתגובה נקטו הנהגים עיצומים ושיבשו את שירות התחבורה הציבורית    הנהג סיפר ל-News1: איש לא נחלץ לסייע. לאוטובוס עלו עוברי אורח, בהם גם נשים, ועודדו את התוקפים
עידן יוסף
משרד התחבורה מצא חריגות חמורות באדיבות הנהגים של אגד שפעמים רבות לא עוצרים בתחנה    החברה עם מספר החריגות הגבוה ביותר - סופרבוס    החברה הטובה ביותר: שירותי אוטובוסים מאוחדים מנצרת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il