X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
פרחי ביקל תובעת 30 מיליון שקל מחברת ב.ס.ט בנייה שביצעה את השיפוץ וההרחבה בקניון - שמצידה תובעת 13 מיליון שקל
▪  ▪  ▪
העבודות בקניון הדרים [צילום: פייסבוק]

תביעות הדדיות בין הבעלים והקבלן בקניון הדרים בנתניה. חברת פרחי ביקל תובעת 30 מיליון שקל מחברת ב.ס.ט בנייה - אשר מצידה תובעת 13 מיליון שקל. במרכז המחלוקת: שיפוץ הקניון ששטחו 9,000 מ"ר ובניית 10,000 מ"ר נוספים למסחר, משרדים וחניה. התביעות הוגשו (16.12.18) לבית המשפט המחוזי בתל אביב.
ב.ס.ט טוענת, כי פרחי ביקל (בבעלותו של גדעון ביקל, אשר רכשה בזמנו את אגרקסקו וכיום עוסקת בנדל"ן) מסרבת לשלם לה את התמורה בעד עבודתה בקניון. לדבריה, העבודה התמשכה בשל עיכובים שגרמו פרחי ביקל ויועציה - דבר שגרם לה להוצאות כבדות ובסופו של דבר אילץ אותה לבטל את החוזה ולהפסיד את הרווח הצפוי.
לדברי ב.ס.ט, פרחי ביקל נכשלה בכל שלבי הפרויקט - החל בתכנון, עבור באיחור בקבלת החלטות ואישורים וכלה בפינוי החנויות הקיימות. עוד נטען, כי פרחי ביקל התקשתה זמן רב להשיג ליווי פיננסי לפרויקט, וכאשר השיגה מימון מחברת הראל - לא עמדה באבני הדרך, וכך נגרם עיכוב בהעברת הכספים וממילא בפרויקט כולו. לטענתה, ביקל עצמו ידע שלא יוכל לשלם לה, ואילץ אותה להמשיך בעבודה באמצעות איום חוזר ונשנה לחלט את הערבות שהעמידה.
פרחי ביקל טוענת, כי ב.ס.ט הפסיקה חד-צדדית את ביצוע העבודות, נטשה את הקניון, בזזה ציוד וחומרים תמורתם שילמה ביקל ולבסוף ביטלה שלא כדין את ההסכם ביניהן. לדברי פרחי ביקל, ב.ס.ט הפרה את החוזה במהלך ביצוע העבודות, בכך שהחליפה שוב ושוב את מנהלי העבודה הראשיים, העסיקה כוח אדם בלתי מיומן, לא שילמה לקבלני משנה וביצעה עבודות פגומות.
לדברי פרחי ביקל, היא שילמה לב.ס.ט 51 מיליון שקל, למרות שהתנהלותה גרמה לה לנזקים כבדים שחלקם נמשכים, בעיקר בדמות אובדן שוכרים. לטענתה, ב.ס.ט ניצלה את העובדה שאין זה קל להחליף קבלן בעיצומן של העבודות, ואכן פרחי ביקל מצאה רק בקושי רב קבלן חילופי וכעת צופה שהעבודות יושלמו ביוני הבא.
תביעתה של ב.ס.ט הוגשה באמצעות עוה"ד יגאל דורון ומיטל נאמן, וזו של פרחי ביקל - באמצעות עוה"ד מרדכי בייץ, גיתית רמות-אדלר ורון שרים.

תאריך:  20/12/2018   |   עודכן:  20/12/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
קיבלה היתר בנייה שנתיים לאחר שזכתה במכרז לרכישת הקרקע    רכשה מגרש ל-350 דירות, וקיבלה אישור ל-80 נוספות    344 דירות יימכרו במסלול מחיר למשתכן, בכ-1.85 מיליון שקל    86 דירות יימכרו בשוק החופשי
אלעזר לוין
מחזיקה ב-37.5% מהבעלות על החברה    תמכור את מניותיה בכ-800 מיליון שקל ויותר    אפולו-דיין עשויים להשתלט על חברת הנדל"ן הגרמנית
איתמר לוין
קובעת שזליכה מצוי בניגוד עניינים רחב היקף בין עסקיו הפרטיים והתביעות שהגיש נגד תנובה לבין ראשות הוועדה שהקים כחלון    זליכה מאיים לעתור לבג"ץ
מנחם שטאובר, חן מענית
כך אמר היועץ המשפטי לממשלה בוועידת גלובס לעסקים    "מי שתוקף אותנו כשאנחנו עושים את מלאכתנו, תוקף את שלטון החוק"    "כבר אמרתי בעבר - אנחנו לא רודפים חלילה אחר אף אדם, אלא אך ורק אחר האמת והצדק"    "קידום חקיקה שהיועץ המשפטי לממשלה קבע כי איננה חוקתית, איננה יכולה להיות מוצגת כהישג פוליטי"
עידן יוסף
מנכ"ל הרכבת טוען כי הכוונה לפטרו היא מהלך בלתי חוקי ומהווה מחטף מצד היו"ר דן הראל    רומז: מניעיו של הראל ידועים לי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il