X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
המינוי - עוד לפני שהשליטה בחברה עברה לאפולו-דיין דניאל מכהן כמנהל תחום הנדל"ן בפסגות, שלפני לפני 7 חודשים כ-150 מיליון שקל בחברת נדל"ן גרמנית של האחים דיין
▪  ▪  ▪
דוד דניאל [צילום: רמי זרנגר]

דוד דניאל, 48, מונה (יום א', 23.12.18) למנכ"ל חברת הנדלן איי.די.או. הוא יכנס לתפקידו בעוד כחודשיים, ויחליף את שלמה זוהר שהתפטר בשבוע שעבר. דניאל הא בעל תואר מ.א. בכלכלה ומנהל עסקים.
דירקטוריון איי.די.או. אישר הבוקר את המינוי, עוד לפני השינויים הצפויים בבעלות על החברה. כיום יש לשיכון ובינוי 37.5% באיי.די.או, לקרן אפולו 22%, לאים משה ואמיר דיין 19.7%. שיכון ובינוי מוכרת את מניותיה ב-850 מיליון שקל לאפולו, דיין וקרן גו קפיטל, ב-850 מיליון שקל.
דניאל מכהן כיום כמנהל תחום הנדל"ן בבית ההשקעות פסגות. לפני 7 חודשים רכשה פסגות 12% מחברת הנדל"ן הגרמנית גולדן קפיטל, בשליטת האחים דיין. היא שילמה בעד המניות 35 מיליון אירו, שהם כ-150 מיליון שקל. אפשר להניח שדניאל היה מעורב בסיכום העסקה, וכך גילו האחים דיין את כישרונותיו.
הרוכשים החדשים הטעימו בהודעה, שפרסמו בסוף השבוע, שאין הסכם שליטה ביניהם. הסיבה, כנראה: אם קבוצה מסוימת היא בעלת שליטה, זכאים בעלי המניות מהציבור לדרוש מהקבוצה, שתרכוש את מניותיהם במסגרת הצעת רכש. הדבר אמור לעיקר לגבי חברה-בת של איי.די.או, הרשומה בבורסה של לוכסמבורג, ומרכזת את נכסי הנדל"ן של הקבוצה בגרמניה.
לכן מטעימים אפולו, דיין וגו קפיטל, שכל אחת משלוש החברות תפעל בנפרד ובאופן עצמאי, ללא הסכם לשליטה והצבעות משותפות. לפיכך, לא תהיה לאף חברה שליטה באיי.די.או ובחברה הבת שלה, ולא יהיה מקום לדרוש הצעת רכש. טיעון זה יהיה צורך כנראה לבחון בעתיד, לאור שיתוף פעלה אפשרי בין שלוש החברות המשתלטות עתה על איי.די.או.

תאריך:  23/12/2018   |   עודכן:  23/12/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
הבנק המרכזי פרסם את דוח היציבות הפיננסית למחצית 2018 ובו ציין כי התגבר הסיכון לירידה חדה במחירי הנכסים הפיננסיים הרגישים לסביבת הריבית, בייחוד לנוכח ההערכה שישראל תצטרף למגמת צמצום ההרחבות המוניטריות
מירב ארד
רה"מ הודיע כי בכוונתו לצאת לביקור בברזיל שבמהלכו ייפגש עם מייק פומפאו וכן עם הנשיא הנבחר בולסונרו
מנחם שטאובר
כך אמרה היום מנכ"לית בנק לאומי ביום עדותה השלישי במשפטם של עו"ד ברק כהן וחברי "באים לבנקאים", במהלך חקירה נגדית שערך לה עורך דינו של אחד הנאשמים    רוסק-עמינח, שנחקרה בנוגע להסכם אליו הגיע לאומי עם הרשויות בארה"ב בגין העלמות המס: "הפכתם אותי לסמל; אתם לא תקראו לאנשים שעובדים אצלי גנבים. זה פיאסקו מגוחך"
אלעזר לוין
עסקה בשלושה שלבים - רכשו חלק מהמגרש מישראל-קנדה ב-11 מיליון שקל, וירכשו את יתרתו מפרטיים בכ-40 מיליון שקל נוספים    יבנו 78 דירות יוקרה ומלון בן 12,000 מ"ר    שותפים לעסקה - האחים נקש ועודד רז
איתמר לוין
האגודה לזכויות האזרח יוצאת בעיקר נגד הסעיף הקובע שהעברית היא השפה הרשמית, ונגד הסעיף הרואה את ההתיישבות היהודית כערך לאומי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il