X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
עלות הקמת השדה שיחליף את שדה התעופה של אילת נאמדת ב-1.7 מיליארד שקלים ישמש לטיסות מסחריות פנים-ארציות ובינלאומיות
▪  ▪  ▪
שדה רמון. מסלול ההמראות הוארך [צילום: משה שי/פלאש 90]

נמל התעופה הבינלאומי "רמון"' על שם אילן ואסף רמון, ייחנך ב-22 בינואר 2019 ויחל לפעול באופן מדורג כנהוג בנמלי התעופה בעולם. בשלב הראשון, יופעלו בנמל "רמון" הסמוך לאילת טיסות הרצה מסחריות, פנים ארציות, של חברות התעופה "ארקיע" ו"ישראייר", ולאחר מכן יחלו לפעול טיסות מסחריות בינלאומיות של חברות תעופה זרות.
רשות שדות התעופה (רש"ת) תפרסם בקרוב את לוח הטיסות הפנים ארציות שיופעלו בהדרגה עד למעבר המלא מהטרמינל במרכז העיר אילת לנמל החדש "רמון". לאחר מכן, יפורסם לוח הטיסות הבינלאומיות עד להפעלה מלאה של הנמל.
העבודות להקמת שדה התעופה כללו הארכה של מסלול ההמראות והנחיתות ל-3.6 קילומטרים, במטרה לאפשר המראות ונחיתות של טיסות טרנס-אטלנטיות בשדה, מכל מקום בעולם. במקביל, הורה שר התחבורה, ישראל כ"ץ, להכפיל ל-60 את מספר רחבות החנייה בשדה, כדי להגדיל את קיבולת המטוסים לנוכח תחזיות הגידול במספר הנוסעים ב"רמון".
נמל התעופה החדש צפוי להחליף את נמל התעופה של אילת ושמש כשדה תעופה בינלאומי נוסף של מדינת ישראל, בעיקר לטיסות לאירופה וממנה, טיסות טראנס-אטלנטיות וטיסות פנים ארציות. כמו-כן, ישמש הנמל גם כשדה אלטרנטיבי לנתב"ג לשעת חרום, בשל תנאי מזג אוויר ומתיחות ביטחונית, במקום לרנקה ועמאן.
נמל התעופה החדש כולל מגדל פיקוח בגובה של כ-50 מטרים עם מכשור מתקדם, וטרמינל מרווח, שייתן מענה בשלב הראשון ליותר משני מיליון נוסעים בשנה, והוא מתכונן להרחבת הפעילות ל-4.5 מיליון נוסעים בשנה. הנמל יכלול עמדות חנייה למטוסים רחבי גוף ובינוניים, עמדות חנייה למטוסי טורבו-פרופ, אזורי תפעול, חנויות דיוטי פרי, בריכה ביולוגית בלב המבנה, אליה ניתן להביט מכל אולם, מערך כבישים חדש ומגרשי חנייה לכלי רכב. חברות התעופה שינחתו בנמל רמון יהיו פטורות מתשלום אגרות נחיתה, במטרה לעודד את החברות לנחות בשדה החדש.
עלות הקמת השדה נאמדת ב-1.7 מיליארד שקלים. שליש מעלות הפרויקט מומן באמצעות מכירת המקרקעין של שדה התעופה הישן באילת, שליש באמצעות רש"ת ושליש נוספים ממקורות חיצוניים.

תאריך:  30/12/2018   |   עודכן:  30/12/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אסף רמון
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שדה התעופה רמון ייחנך ב-22 בינואר
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
ריבוע כחול: "התנאי המתלה של אישור הממונים על הגבלים עסקיים במזרח אירופה לא התקיים, ולכן הצעתנו לא בתוקף"    אקסטרא של בן משנה דורשת להחזיר לה את הפיקדון מסיבה דומה
איציק וולף
שר החקלאות, ח"כ אורי אריאל, אמר בחוג בית כי אחרי 17 שנים בכנסת הוא בנוי יותר לעשיה ופחות למלל ולדיבור ולכן לא מילא את הטפסים המיועדים להתמודדות לרשימת מפלגת האיחוד הלאומי
איציק וולף
סיעת הבית היהודי שהצטמצמה ב-50% תתכנס מחר עם ועדה מיוחדת שהקימה לצורך גיבוש לוחות זמנים למציאת שיטה לבחירת יו"ר המפלגה ולקביעת רשימת המועמדים לכנסת    ההחלטה תובא לאישור המרכז
עידן יוסף
ראש הממשלה נתניהו ורעייתו השתתפו באירוע עם ראשי הקהילה היהודית בברזיל בריו דה-ז'נרו    "בולסונארו אמר שיעביר את השגרירות לירושלים. זאת לא שאלה של האם זה יקרה, אלא מתי"
עידן יוסף
נציגים רבים של יצרני הפיגומים, קבלני הפיגומים וקבלני הבניין הגיעו לדיון בוועדת העבודה ומחו כנגד הכוונה לאשר את התקנות    היו"ר אלאלוף: "נשב בכל דקה פנויה עד פיזור הכנסת"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il