X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בנאום בוועידת בל"ד אמרה: "רצח האופי, ההסתה המתמשכת, הניסיון הבלתי נלאה להעלים אותי, להשתיק את קולי, לעוות את דעותי ואף את דמותי, לפסול אותי, ולהרחיק אותי מהזירה הפוליטית, היו עבורי ציון "טוב מאוד"
▪  ▪  ▪
"הייתי חוזרת על אותם דברים שוב". זועבי [צילום: יוסי זמיר/פלאש 90]

חברת הכנסת חנין זועבי הודיעה רשמית (שבת, 5.1.19) כי לא תתמודד בבחירות לכנסת ה-21. בישיבת הוועד המרכזי של בל"ד, חלקה את חוויותיה בכנסת ישראל: "הכנסת אינה מקום נוח, בלשון המעטה. עבורי היא אף הייתה עוינת; כלפי כפלשתינית, ולא פחות כאישה".
"הרגשת הניכור רק הלכה והתעצמה: 'מאווי מרמרה' לא היה שם של אונייה או של הפלגה פוליטית, אלא היה כותרת למאבק אותו הייתי חייבת לנהל, ויש לנהל באופן יומיומי נגד התייחסות ועשייה קולוניאליסטיות".
עוד אמרה בנאומה: "מדובר ברגע בו נהוג לסכם תקופה, לעשות חשבון נפש ולהביט אל העתיד. לא אחלק לעצמי ציונים. היו מי שהעריכו ואף תמכו במעשי ובמה שייצגתי והיו, וישנם, רבים יותר ששנאו ונלחמו בי ובדעותי. באהדה ובשנאה לא שלטתי - ועוד פחות בקנאה ובמלחמה אישית סמויה מין העין - בדבר אחד שלטתי: שלא אשאיר אף אחד אדיש למה שאני מייצגת.
"רצח האופי, ההסתה המתמשכת, הניסיון - חלקו גלוי חלקו נסתר - הבלתי נלאה ובלתי נפסק להעלים אותי, להשתיק את קולי, לעוות את דעותי ואף את דמותי, לפסול אותי, ולהרחיק אותי מהזירה הפוליטית, היו עבורי ציון 'טוב מאוד' שניתן לי מטעם כל אלה נגדם ונגד דעותיהם אני נלחמת".
עוד אמרה ח"כ זועבי: "אני גאה שנתתי את כולי, ללא כל ניסיון לדלל או להתייפייף, או 'לנסות להתקבל'. באתי כנציגת מפלגה בשביל לערער על המציאות מן היסוד, העוול שנגרם לעמי, ותחושת חוסר האונים שמאיימת על כל עם בשל העושק האכזרי.
"אני גאה בכל מה שעשיתי, והייתי חוזרת על אותם דברים שוב. ייצגתי את החזון של בל"ד, את הקול האותנטי של הקורבן, את האמת ואת הצדק של מאבקו של העם שלי, על-פי היושר המוסרי ואינטלקטואלי שלי.
"לא פחות גאה אני במפלגה שלי: בל"ד, בשל חזונה, 'מדינת כל אזרחיה', ולא פחות בשל מוכנותה להציב מודל של קורבן, אותנטי ובטוח בעצמו. ללא מודל זה, אנחנו נהיה הדהוד עלוב בשיח הקולוניאלי-ליברלי".
את נאומה סיכמה במילים: "ברגע זה של חיי, אחרי 10 שנים גדושות, אני מרגישה שהגיע הזמן, והודות לכולם, ולשנות את המקום, אולם לא את הדרך, לחזק את המודל של בל"ד, למען דור פלשתיני חזק יותר, מאבק עיקש יותר, ואמונה שצדק ייעשה".

תאריך:  05/01/2019   |   עודכן:  05/01/2019
+הליכוד: לא התבקשנו לפטר את בנט ושקד
23:41 05/01/19  |  

בליכוד אומרים כי ראש הממשלה נתניהו לא קיבל פנייה מהבית היהודי בבקשה לפטר מתפקידיהם כשרים את נפתלי בנט ואיילת שקד, ממפלגת הימין החדש.

+לפיד ויעלון דנו באיחוד
20:45 05/01/19  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

ביום חמישי נפגשו יו"ר יש עתיד ויו"ר תל"ם, ולפי גורמים המעורים בתכני הפגישה דנו באפשרות ל"חיבורים"  ▪  גורמים בסביבתם: אין התקדמות בניסיון לגבש גוש במרכז-שמאל

פיד ויעלון. יתאחדו? [צילום: פלאש 90]
+סקר: יש עתיד יורדת ל-10 מושבים
20:34 05/01/19  |  

סקר חדש מהערב של ׳שווקים פנורמה׳ שנערך עבור מפלגת ישראל ביתנו: הליכוד 26. חוסן לישראל - בני גנץ 13, הרשימה המשותפת 12, יש עתיד 10, העבודה, ישראל ביתנו 8. ש״ס, יהדוה״ת 7 הימין החדש, מרצ 6, כולנו 5, הבית היהודי, התנועה, גשר - אורלי לוי 4.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"הכנסת אינה מקום נוח"
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
חממה לבטלנים
ששון  |  5/01/19 18:49
 
- רק לזועבי
ארי כספי  |  6/01/19 15:26
2
זועבי מדברת על עיוותים!!!...
אא  |  5/01/19 20:44
3
מוסלמית
שמ   |  5/01/19 22:56
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2019 (א)
איציק וולף
יו"ר סיעת כולנו טוען כי אם יוגש כתב אישום נגד ראש הממשלה - הוא לא יוכל לתפקד כראש ממשלה    "כל בעל תפקיד בכיר, ולא רק ראש ממשלה, לא יכול להיות בבוקר בדיון בוועדה בכנסת ובצהריים להתנהל בבית המשפט"
איתמר לוין
אחת הבקשות הראשונות בתפילה מדי בוקר היא להינצל מעזי פנים ומעזות פנים. כמה דוגמאות מהשבוע האחרון מסבירות מדוע זה כל כך חשוב וכיצד חוצפה עלולה להוביל לתוצאות קטלניות
איציק וולף
מזכירו הצבאי של ראש הממשלה זומן לשימוע לאחר שהעביר באיחור את דרישת נתניהו להימנע מפינוי בעמונה    ליברמן: נתניהו בורח מאחריות ומחפש שעיר לעזאזל
משה נסטלבאום
אבי גבאי לא רואה את איתן כבל ממטר ומראה לו את הדרך ללשכת התעסוקה מיד אחרי הבחירות. כבל רודף כבוד אובססיבי בלחץ. הוא רוצה להחליף שוב את יו"ר העבודה ולמנות יו"ר מחמד שיחשוש ממנו. כבל רצה תמיד להחליף את כל יושבי הראש במפלגת העבודה. בעיקר את אלה שראו בו לא יותר מעסקן
עידן יוסף
יאיר לפיד: ראש ממשלה שבטוח שאין כלום, היה צריך לדרוש מהיועמ"ש לפרסם את המסקנות שלו מהר"    יואל חסון: נתניהו לא מעל החוק, ולא יוכל לקבוע את לוח הזמנים להעמדתו לדין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il