X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הכנסות המדינה ממסים ומאגרות יעלו מכ-306 מיליארד שקלים ב-2018 ל-318.4 מיליארד שקלים ב-2019 היקף ההוצאה התקציבית בשנת 2019 צפויה לעמוד על כ-400.7 מיליארד שקל
▪  ▪  ▪
[צילום: נתי שוחט, פלאש 90]

הכנסות המדינה ממסים ומאגרות בשנת 2019 צפויות להיות נמוכות בכ-4.7 מיליארד שקלים מן התחזית שפורסמה בזמן אישור תקציב 2019. כך עולה מנתוני החשבונאות הלאומית שמפרסמת הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה. על-פי הנתונים החוזים מגמות עולמיות ושינויים בתוואי ההכנסות ממסים, ערך אגף הכלכלן הראשי עידכון תקופתי של תחזיותיו לשנת 2019 ולתקופת הנומרטור.
קצב הצמיחה הצפוי בשנת 2019, לאור עידכונים בצריכה פרטית, יצוא והשקעות, צפוי לעמוד בהתאם לתחזית הכלכלן הראשי על 3.1 אחוז. זאת במקביל לכך שבנק ישראל עדכן את תחזית הצמיחה ל 3.4 אחוז בשנת 2019.
הכנסות המדינה ממסים ומאגרות יעלו מכ-306 מיליארד שקלים ב-2018 ל-318.4 מיליארד שקלים ב-2019. מדובר בעליה של 12 מיליארד שקל אל מול ההכנסות בפועל בשנת 2018, אך בירידה של 4.7 מיליארד שקל לעומת ההערכות בעת אישור תקציב 2019.
נוכח קצב ביצוע התקציב הגבוה בשנת 2018 וההתפתחויות שחלו מאז אישור תקציב 2019 ב-11 בינואר 2018 כגון מיצוי זכויות ניצולי שואה, עלייה בהיקף השיפוי שניתן למוסד לביטוח לאומי, הסכמי ייצוב מול קופות החולים, גידול בהיקף התלמידים בחינוך המיוחד וכן קצב ביצוע גבוה בפרויקטי תחבורה ציבורית מחד וירידה בהיקף תשלומי הריבית בגין החוב מאידך ההערכה היא כי היקף ההוצאה התקציבית בשנת 2019 צפויה לעמוד על כ-400.7 מיליארד.
נכון למועד זה, הפרשים בתחזית ההכנסות ובתחזית ההוצאות מביאים לתחזית גרעון מעודכנת של 3.5% (לא סופי) לשנת 2019. בעת הזו משרד האוצר מקדם צעדים מבניים, אשר אושרו בממשלה ויוכלו להביא לצמצום הגרעון לרמה של 3.4 אחוז ואף למטה מכך.

תאריך:  08/01/2019   |   עודכן:  08/01/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ההכנסות נמוכות ב-4.7 מיליארד שקל מהצפוי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
ח"כ אחמד טיבי הודיע כי הוא פורש יחד עם רשימת תע"ל שבראשה הוא עומד מן הרשימה הערבית המשותפת    דיון בנושא יתקיים בוועדת הכנסת מחר בשעה 9:30 בבוקר    ח"כ עודה: מי שהיה רוצה לראות את הרשימה המשותפת מתפרקת, יותר מכל, זה נתניהו
איציק וולף
ועדת החוקה של הכנסת אישרה את הצעת נתניהו להרכב העקרוני של רשימת המפלגה בבחירות לכנסת ה-21    אם סער, ברקת וגלנט ייבחרו במיקום גבוה - עלולים 12 ח"כים מכהנים למצוא את עצמם בעוד 95 ימים מחוץ לכנסת
איציק וולף
יו"ר מפעל הפיס וסגן הרמטכ"ל לשעבר יתמודד על משבצת מועמד מחוז מישור החוף ברשימת הליכוד לכנסת ה-21    "הכרחי שתיק הביטחון יישאר בידי הליכוד"
איציק וולף
רשת רמי לוי שיווק השקמה הודיעה לבורסה כי הגישה לנאמני קו-אופ הצעה לרכישת נכסי הנדל"ן וסניפי החברה    "זכיה כפופה לאישור הנאמנים, בית המשפט והממונה על הגבלים עסקיים"
איתמר לוין
סולברג, ברון וגרוסקופף דחו ערעור על הסגרת נאשם באונס לארה"ב    הנאשם טען בין היתר שהוראות חוק הלאום צריכות לגבור על התנאים בחוק ההסגרה בנוגע להסגרת יהודי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il