X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הרכבת קרונות דו-קומתיים חדשים במתחם בבאר שבע [צילום: רכבת ישראל]
רכבות יוארכו ל-8 קרונות בקווים העמוסים
בימים הקרובים ייכנסו לשירות עשרה קרונות דו-קומתיים חדשים, המוסיפים 1,420 מקומות ישיבה עם קליטת הקרונות החדשים לשירות, מאריכה רכבת ישראל 15 רכבות ביום לתצורת שמונה קרונות דו-קומתיים, ומוסיפה 2,130 מקומות ישיבה ביום בקווים נהריה-מודיעין ובנימינה-רחובות
פריקת הקרונות בנמל חיפה

בימים הקרובים ייפרקו בנמל חיפה עוד ארבעה קרונות דו-קומתיים חדשים, אשר יצטרפו לששת הקרונות שסיימו בימים אלה תהליך התקנה ובדיקות טכניות במרכז האחזקה הרכבתי בבאר שבע. ששת הקרונות החדשים שנפרקו בנובמבר, ייכנסו לשירות בימים הקרובים, וארבעת הקרונות אשר ייפרקו השבוע ויכנסו לשרות גם הם, יוסיפו 1,420 מקומות ישיבה חדשים.
עם כניסתם של קרונות אלה לשירות, מתאפשרת הארכת רכבות בקווים המאופיינים בעומסים, משבעה לשמונה קרונות דו-קומתיים. זאת לצד השלמת המעבר של רוב הרכבות לשבעה קרונות דו-קומתיים בקווים האחרים.
הרכבות הראשונות שהוארכו לשמונה קרונות דו-קומתיים מופעלות כיום בקו נהריה-מודיעין. מדי יום, מופעלות בקו שש רכבות בנות שמונה קרונות, בדגש על שעות העומס בבוקר ובערב.
בנוסף, החלה רכבת ישראל להפעיל, מדי יום, תשע רכבות בנות שמונה קרונות דו-קומתיים, בקו בנימינה-רחובות, הקו הפרברי בעל עומס הנוסעים.
כל קרון מוסיף לרכבת 142 מקומות ישיבה. בזכות הארכת הרכבות לשמונה קרונות, מדי יום מתוספים לקו נהריה-מודיעין 852 מקומות ישיבה, ולקו בנימינה-רחובות 1,278 מקומות ישיבה. סה"כ 2,130 מקומות ישיבה ביום, בשני הקווים מהעמוסים ברכבת ישראל.
לצד זאת, הארכת רוב הרכבות הדו-קומתיות משישה לשבעה קרונות נמצאת כיום בתהליך סיום. המשמעות היא שברוב הקווים בהם מופעלים קרונות דו-קומתיים, מופעלות רכבות עם שבעה קרונות. זאת מלבד קו נתב"ג ירושלים נבון; קו הנגב המערבי: רעננה-באר שבע (בו תדירות הרכבות היא 4 רכבות בשעה, לכל כיוון, בשעות שיא); וקו כרמיאל-חיפה.
יודגש, כי אורך הרכבת ומספר הקרונות בה תלוי בביקוש הנוסעים בקו, בקרונות זמינים, אך הוא נתון גם לשינויים נקודתיים ואילוצים תפעוליים שונים. כך למשל, תיתכן רכבת המתוכננת לשמונה קרונות, שתופעל ביום נתון עם שבעה קרונות או פחות, בשל זמינות קרונות או אילוצים תפעוליים.
מרכבת ישראל נמסר: "אנשי רכבת ישראל עושים כל שניתן, ובכלל זה שימוש ברעיונות יצירתיים וחשיבה מחוץ לקופסה, כדי להקל ככל האפשר על הצפיפות המורגשת ברכבות. רכבת ישראל תהפוך כל אבן במטרה להביא לרווחה באילוצים הקיימים של רכבות, ומחסור בתשתית וזמן מסילה".

[צילום: רכבת ישראל]
תאריך:  08/01/2019   |   עודכן:  08/01/2019
+הטכנולוגיה שמניעה את האוטובוסים החכמים
10:29 09/01/19  |  יהודה קונפורטס   |   לרשימה המלאה

ענף התחבורה הציבורית עובר טרנספורמציה דיגיטלית, ופרויקט המחשוב הענק של דן הוא דוגמה טובה לכך  ▪  אלא שעם כל הכבוד לפרויקטים הללו, בלי צעדים ממשלתיים, מצב התחבורה הציבורית לא ישתפר

ניהול יעיל [צילום: יוסי זליגר/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רכבות יוארכו ל-8 קרונות בקווים העמוסים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות תחבורה ציבורית
עידן יוסף
יו"ר ועדת הכלכלה הודיע למשרד התחבורה כי עד שלא יתוקנו הכללים הנוקשים, לא יאושר החוק להגברת האכיפה והקנסות    חברי הוועדה הצליחו לרכך חלק מהסעיפים
עידן יוסף
טוב עשתה ועדת הכלכלה שהכשילה ניסיון של משרד התחבורה להעלות את הקנסות על אי-תשלום בתחבורה הציבורית גם באוטובוסים בהם העלייה נעשית מהדלת הקדמית בלבד ושיעור ההתפלחויות בהם אפסי
עידן יוסף
במסגרת הדיון בבית הדין לעבודה סיכמו הצדדים כי נושא רמת מיגון האוטובוסים בחבל בנימין ייבחן מחדש
עידן יוסף
בהמלצת הממונה על הגבלים עסקיים - ועדת המכרזים למימון, הקמה והפעלה של הרכבת הקלה בירושלים מזמינה את הקבוצה בה חבר אגד לשימוע לעניין השתתפותה במכרז
עידן יוסף
אמיר אסרף ייכנס לתפקידו רק ב-1 בפברואר, כחודש אחרי המועד המתוכנן    תפקיד ראש הרשות לא מאויש כבר שנה וחצי ומנכ"ל משרד התחבורה משמשת כממלאת-מקום
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il