X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
טוענת שאלון חסן, אילון מכלוף ועו"ד בני כץ - המייצג אותם - קשרו קשר נגד פישר מכלוף לא מצא את הסכם עד המדינה איתו; מאשר שהיו לו מגעים מוקדמים עם מח"ש
▪  ▪  ▪
חסן. קשרים כלכליים [צילום: הדס פרוש, פלאש 90]

אלון חסן ואילון מכלוף קשרו קשר, יחד עם עו"ד בני כץ - המייצג את שניהם - כדי להפליל את רונאל פישר, ויש ביניהם קשרים כלכליים. כך טוען (יום ה', 10.1.19) סניגורו של פישר, עו"ד עמית בר. לטענתו, שיתוף הפעולה בין השניים עלול אף להוביל לכך שמכלוף לא ימסור עדות אמת במשפט פישר.
בר ציטט ידיעה מודיעינית של מח"ש, ולפיה מכלוף (בעלים של מטמונת אשפה באשקלון) הרגיש מחויב לסייע לחסן "לזיין את פישר", בין היתר משום שהיה חייב לו כספים. עוד נאמר בה, כי אין ממש בסכומים עליהם העידו חסן ומכלוף. על כך השיב מכלוף, כי כל אחד יכול לכתוב כל דבר – ואין אמת בידיעה זו. בר ציטט מזכר נוסף, ולפיה מכלוף אמר ל"איש מרות" שהתיקים נגדו נסגרו בתמורה לעדותו נגד פישר. מכלוף השיב, כי כל התיקים נגדו נוהלו עד תומם, וקיבל רק חסינות מהעמדה לדין על העבירות שביצע בתיק פישר.
מכלוף העיד, כי לא מצא בביתו העתק מהסכם עד המדינה עימו, וכי גם בידי כץ אין העתק של ההסכם - למרות שהוא זוכר בוודאות שחתם עליו. מח"ש הודיעה להגנה לפני הדיון, כי אין ברשותה העתק מן ההסכם. ההגנה טענה, כי ההסכם עם מכלוף נעשה בעל-פה - בניגוד להנחיות הברורות של פרקליט המדינה ולהוראות הפסיקה. סניגורו של יאיר ביטון, עו"ד איתן פלג, העיר: "עכשיו אני מבין למה כאשר שמעתי על זה, לא יכולתי לישון".
לדברי מכלוף, הוא עדיין משוכנע שפישר הוא שתפר את התיק נגדו. הוא העיר, כי בין היתר מסר לפרקליטות את כרטיס ה"סים" שהחליף על-פי הוראתו של פישר, "אבל הם איבדו אותו". בר שאל מדוע שמר את הכרטיס, המהווה ראיה נגדו. מכלוף: "אני לא יודע. אני אגרן". בר: "אבל את הסכם עד המדינה לא מצאת, והוא הרבה יותר גדול". מכלוף: "נכון".
מכלוף אמר, כי הוא הפך לעד מדינה לאחר ש-כץ הסביר לו, כי החלופה לכך היא כתב אישום על בריחה ממעצר - התחמקותו ממעצר בעצתו של פישר. הוא גם אישר, כי חסן היה מי שהמליץ בפניו על כץ לאחר מעצרו של פישר. בר תהה מדוע לא הקליט את פישר כאשר החל לחשוד בו, בעוד שהוא הקליט ואף צילם אנשים אחרים. מכלוף השיב: "סמכתי עליו כמו על אשתי. אני מקליט שיחות רק עם מי שלדעתי מתנכל לי". בר: "אבל דיברת עם אלון חסן והבנת שהוא כמו שוטר". מכלוף: "אתה מצפה ממני להקליט אותו וללכת למשטרה להתלונן? רציתי לזרוק את זה מעלי. הייתי עוזב אותו וממשיך בחיים שלי".
מכלוף אמר, כי כץ הזהיר אותו, שאם לא ישתף פעולה עם מח"ש - יועמד לדין על מתן שוחד ובריחה ממעצר, ומאידך הבטיח שינסה לסדר לו חסינות אם יעיד. [יצוין, כי כץ מייצג גם את ששון חי - עד נוסף נגד פישר, כולל בתביעה שהגיש נגדו]. בנוגע לקשריו העסקיים עם חסן אמר מכלוף, כי השתמש מדי פעם בשירותי משאיות מחברה שבבעלותו של חסן. הוא אישר, כי היו לו קשרים עם חברות נוספות ששמותיהן עלו במשפטו של חסן, ובהן דנה וקליר.
ההגנה ביקשה לדעת האם מכלוף דיבר עם אנשי מח"ש לפני שמסר לראשונה את גרסתו בפרשה, ב-20.7.14, גם בנוגע לתיקים אחרים. התביעה התנגדה לשאלה והשופט משה סובל אסר לפרסם את תשובתו של מכלוף. בתשובה לשאלה אחרת אמר, כי רכז המודיעין עימו נפגש סבר שימסור מידע על שוטרים מושחתים נוספים, אך הדבר לא אירע. ההגנה טוענת, כי מכלוף מסר גרסה מוקדמת יותר, שלא תועדה.
בדוח סודי שהוגש לבית המשפט בעת מעצרו של פישר נאמר, כי מכלוף היה בקשר רצוף עם רכז מודיעין במח"ש ב-15.7.14 - חמישה ימים לפני מסירת גרסתו. מכלוף השיב, כי לא היה קשר כזה. על-פי אותו דוח, ב-14.7.14 הגיע מכלוף למח"ש כדי למסור עדות, אך "קיבל פיק ברכיים" ועזב. הוא השיב, כי לא פחד אלא רצה לחשוב ולבסוף החליט להעיד. לטענתו, בפגישות המוקדמות הוא לא אמר לאנשי מח"ש על מה יעיד, אם כי ייתכן שהם שיערו במה מדובר.
מכלוף אמר, כי סיפר רק לכץ וחסן על כך ששילם לפישר 5,000 שקל תמורת סגירת התיק נגדו. בדוח הסודי נאמר, כי מכלוף שילם 150,000 דולר; בר הסיק, כי מקור המידע של מח"ש היה חסן או כץ. מכלוף אמר שלא העיד על סכום כזה, אם כי ייתכן שחסן הוא שסיפר לחוקרים על נושא פישר והכסף. בר תהה מדוע מכלוף לא החליף מיידית את פישר כעורך דינו, לאחר המועד שבו לדבריו הגיע למסקנה שפישר "מוכר אותו" (אמצע יוני 2014). מכלוף השיב, כי לא מדובר במהלך שניתן לעשות בבת אחת.

תאריך:  10/01/2019   |   עודכן:  10/01/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אביב נחמיאס / Aviv Nahmias  אורי כרמל / Uri Carmel  אילון מכלוף / Eylon  Machluf  איתן פלג / Eitan Peleg  אלון חסן / Alon  Hassan  אסף גולן / Assaf Golan  ברונו שטיין / Bruno Shtein  ג'ויה סקפה-שפירא / Joya SKAPPA-SHAPIRO  דב גלעד כהן / Dov Gilad  Choen  זוהר בוצ'ן / Zohar Botchen  חגית מאק-קלמנוביץ / Hagit  Mack-Kalmanovich  יאיר ביטון / Yair Biton  יאיר  גולן / Yair Golan  יוסף נחמיאס / Yossef Nahmiass  יורם ברק / Yoram Barak  יעקב וינרוט / Yaakov Weinroth  יצחק רוכברגר / Yitzhak  Rochberger  ירון בארי / Yaron Be'eri  ליאורה נהון / Liora Nahon  ליזי שובל-בר / lizzy  shoval Bar  משה סובל / Moshe Sobel  משה סעדה / Moshe Saadda  נועם עוזיאל / Noam Uziel  נחשון שוחט / Nahshon Shohat  נסים מרום / Nissim Marom  ע"י  עדי כרמלי / Adi Carmeli  עופר ברטל / Ofer Bartal  עמית בר / Amit Bar  עפר נמרודי / Ofer Nimrodi  ערן מלכה / Eran  Malka  קובי כחלון / kobe kahlon  קרן אלטמן / Keren Altman  רון שפירא / Ron Shapira  רונאל פישר / Ronel Fiaher  רונן יצחק / Ronen Yitzhak  רועי בר / Roee Bar  רות דוד / Ruth David-Blum  רמי דואני / Rami Douani  שי ברס / Shay Baras  ששון חי / Sasson Hay
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"חסן, מכלוף וכץ הפלילו את פישר"
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
משבשים את חקירת רות דוד
פושעם ומשבשים   |  11/01/19 06:14
2
האם הצנזור
יפרסם?  |  11/01/19 11:04
 
- אוי אוי אוי
חסונה  |  12/01/19 05:29
 
- חסיד
שוטה  |  13/01/19 14:41
3
איתמר מוזמן
לצנזר  |  13/01/19 15:44
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פרשת רונאל פישר
איתמר לוין
הפרקליטות טוענת שגם פרקליטת מחוז ת"א לשעבר נטלה חלק בשנת 2013 בשיבוש החקירה נגד בעלי חברת הביוב בוצ'ן
איתמר לוין
ההסכם עם אילון מכלוף, בעלי מטמנת אשפה באשקלון, לא נעשה בכתב - בניגוד לנוהלי הפרקליטות ולפסיקה    ההגנה: מח"ש העלימה את ההסכם אפילו מהתביעה
איתמר לוין
ההגנה: התיקים של שוטרים שייצג פישר נלקחו בחיפוש ולא הוחזרו    ניצב בדימוס ירון בארי: לא ידעתי על תרומותיו של פישר לאירוע בו תמכה רעייתי, הוא לא סיפר לי והיחסים איתו היו כמו עם כל עורך דין אחר
איתמר לוין
למרות שכתב האישום בפרשת פישר הוגש לפני 3.5 שנים, המדינה ממשיכה לגלות ראיות תוך כדי המשפט. השופט סובל יצטרך להכריע האם לאפשר לה להגיש אותן
איתמר לוין
סובל דחה את בקשת ההגנה להפסיק את שמיעת הראיות, בעקבות חידוש החקירה בפרשת ששון חי ובקשתה של התביעה לבדוק ללא הגבלה את הטלפון הנייד של פישר
רשימות נוספות
"אלון חסן שיקר בעדותו בפרט מהותי"  /  איתמר לוין
"5,000 שקל למידע מהמשטרה"  /  איתמר לוין
"מזכירת פישר תפרה לי תיק"  /  איתמר לוין
האם חסן חסין  /  איתמר לוין
משפט פישר כמשל  /  איתמר לוין
ואצלנו? משפט פישר כדוגמה  /  איתמר לוין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il