X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
רכז הסחר המקוון בדואר ישראל [צילום: דוברות דואר ישראל]
שיא כל הזמנים בדואר ישראל:
65 מיליון חבילות הגיעו ב-2018
בשנה החולפת נרשם גידול של למעלה מ-23% במשקל החבילות וכ-7% בכמות כל שניה נמסרות 2 חבילות בממוצע בישראל
דואר ישראל סיכום שנה 2018

שיא של כל הזמנים בדואר ישראל: מעל 65 מיליון חבילות במשקל של 14,100 טון, נמסרו בשנת 2018, לעומת 61 מיליון חבילות במשקל כולל של 11,500 טון בשנת 2017. גידול של 7%.
עלי אקספרס ו-eBay מובילים בראש טבלת האתרים הפופולריים על הישראלים ואחריהם, Amazon Next ו-Asos וכן האתרים Geek Buying ו-.GearBest. המדינות המובילות מהן מגיעות החבילות - סין, ארה"ב ובריטניה.
מנתוני הדואר עולה, כי כ-43 מיליון חבילות נמסרו ב-20 הערים הגדולות, המונות יחד כ4.5 מיליון תושבים. רמת גן תפסה את מקומה של כרמיאל השנה, והיא העיר המובילה ב-2018 בהזמנת חבילות ביחס לגודל האוכלוסייה עם 1.9 מיליון חבילות, כאשר כל תושב רמת גן הזמין מחו"ל השנה 11.46 חבילות בממוצע. פתח תקוה מדורגת במקום השני עם 2.97 מיליון חבילות, ובמקום השלישי גבעתיים, שבשנה שעברה לא נכנסה לדירוג 20 הערים המובילות, והשנה הוזמנו בה 683 אלף חבילות מחו"ל.
תל אביב ממשיכה להוביל את הרשימה ברמה הכמותית, והיא העיר שתושביה הזמינו הכי הרבה חבילות גם בשנת 2018 עם כ-5.1 מיליון חבילות. ביחס לגודל אוכלוסייה, עלתה תל אביב מהמקום ה-19 השנה שעברה למקום ה-12 השנה, כשכל תושב ת"א הזמין השנה 9.53 חבילות בממוצע.
העצמאות והציונות באשדוד - הרחובות המובילים בהזמנת חבילות
תושבי רחוב העצמאות והציונות באשדוד הזמינו גם השנה לפי דואר ישראל הכי הרבה חבילות בארץ פר רחוב. רחובות נוספים שמככבים ברשימה הם - רחוב הר הצופים ברחובות, רחוב ז'בוטינסקי ברמת גן, רחוב הזמיר בנהריה, רחוב יעל רום בפתח תקוה ורחוב דיזנגוף בת"א, המאופיינים כרחובות ארוכים ובהם עסקים ומגורים פרטיים.
מנכ"ל דואר ישראל דני גולדשטיין: ""דואר ישראל הוא שחקן משמעותי בשוק הסחר המקוון עם מערך הריטייל הגדול בישראל. בתוך 3 שנים הרחבנו את מערך המסירה שלנו שעומד כיום על כ-1,300 נקודות ברחבי הארץ. גם בתחום המיון חוללנו שיפור רב בחווית הלקוח עם פתיחת מרכז הסחר המקוון הארצי לחבילות, שמסוגל לקלוט ולמיין מעל 100 מיליון פריטים בשנה, ומאפשר ללקוחות לקבל את המוצרים שהזמינו במהירות וביעילות והופך את הדואר לחוליה חשובה בהורדת יוקר המחיה בישראל".

תאריך:  14/01/2019   |   עודכן:  14/01/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
תבנה ארבעה בנייני משרדים באזור התעשיה והיי-טק של רעננה    ההשקעה, עם המגרש, מערכת ב-540 מיליון    אמדוקס תעבור מבניינים בשכירות לבניינים בבעלות
מירב ארד
הרמטכ"ל לשעבר הבטיח את הדברים לפעילים בני העדה הדרוזית שהגיעו למחות ליד ביתו    הוסיף: "יש לנו ברית דמים, אבל לא פחות מכך יש לנו ברית חיים"
אביתר בן-צדף
האי מאגשימה ישמש את טייסי חיל-הים האמריקני לאימוני נחיתה על נושאות-מטוסים    לדברי טאקשי איואיה, שר ההגנה של יפן, טרם סוכמו פרטי העסקה, למרות שהתקשורת היפנית דיווחה על כך, שהיא עומדת בפני סיכום
אלעזר לוין
הרווחים הגדולים ביותר - בתל אביב    המוכרים בנתניה ורחובות הרוויחו רק 650 עד 600 אלף שקל    בממוצע - 480 אלף שקל
יצחק דנון
רשת האופנה זברה פנתה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע בבקשה למתן צו הקפאת הליכים לשלושה חודשים לצורך ביצוע הליכי ייעול ואיתור משקיע או רוכש שיציל את החברה המעסיקה 485 עובדים מסגירה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il