X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
המפעלים להרכבת אוטובוסים "הארגז ו"מרכבים" יתחרו באוטובוסים החשמליים המיובאים כיום מחו"ל
▪  ▪  ▪
אוטובוסים חשמליים

חיזוק משמעותי לתעשיה בישראל. לראשונה, אוטובוסים חשמליים יורכבו במפעלי התעשיה בישראל ויתחרו באוטובוסים החשמליים המיובאים כיום מחו"ל.
משרד התחבורה אישר אב טיפוס של אוטובוס חשמלי שהורכב במפעלים להרכבת אוטובוסים "הארגז ו"מרכבים", זאת, במסגרת תוכניתו לעודד את תעשיית האוטובוסים החשמליים בישראל ולהגביר את התחרות בענף.
אב הטיפוס של האוטובוס החשמלי אושר על-ידי אגף הרכב במשרד התחבורה ומעבדות הרכב המוסמכות בטכניון ובמכון התקנים הישראלי. עם אישורו של אב הטיפוס, נרשם האוטובוס החדש ברישום האוטובוסים בישראל ומעתה ניתן לייצרו ולשווקו לחברות התחבורה הציבורית ולחברות פרטיות.
בשנים האחרונות יובאו לישראל אוטובוסים חשמליים מוגמרים שיוצרו על-ידי חברות סיניות בלבד. לאחרונה, בעקבות שיתוף פעולה בין חברת "אוטו חן", יבואנית "גולדן דרגון", לבין "הארגז ו"מרכבים", אושר ייצור אוטובוס חשמלי "כחול-לבן", במטרה לחזק את התעשיות הישראליות.
סמנכ"ל תנועה בכיר, אבנר פלור, אמר כי האוטובוס החשמלי החדש הורכב על בסיס שלדה סינית של "גולדן דרגון", כאשר מרכב האוטובוס יוצר על-ידי חברות "מרכבים" ו"הארגז". במסגרת שיתוף הפעולה, הותאם המרכב הישראלי לשלדת האוטובוס החשמלי הסיני.
בשנים הקרובות צפויים לעלות לכבישים מאות אוטובוסים חשמליים, במסגרת המכרזים שמשרד התחבורה מפרסם מדי שנה בתחבורה הציבורית. מתן אפשרות לחברות הרכב הישראליות לייצר אוטובוסים בייצור מקומי צפוי להגביר את התחרותיות ותחזק את התעשיה המקומית.
ישראל גנון, יו"ר ארגון נהגי האוטובוסים בישראל: "אנחנו מברכים על הבשורה של עלייתם של מאות אוטובוסים חשמליים לכבישי ארצנו. אין ספק שפעולות אלו יתרמו לצמצום החשיפה של הנהגים לזיהום האוויר בסביבת עבודתם ויגבירו את תחושת הביטחון של כלל הנוסעים".
תגובת חברת מרכבים: "הבחירה בייצור האוטובוסים החשמליים בישראל, אינה רק כדי לחזק את התעשיה הישראלית, אלא בעיקר כדי לשפר את איכות המרכב של האוטובוס בהשוואה לזה המגיע מסין וכמו-כן הורדת עלויות האחזקה למפעיל ושיפור חוויית הנסיעה של הלקוח".

תאריך:  14/01/2019   |   עודכן:  14/01/2019
+התנגדות כ"ץ לגשר יהודית
תגדיל פי 5 את חילול השבת
00:22 15/01/19  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

חברת נתיבי איילון הגישה מתווה עבודה חדש להקמת גשר יהודית בהתאם למתווה שדרש שר התחבורה, ולפיו במקום 4 עובדים יהודיים בכל שבת - יעבדו 20

כ"ץ. התנגדות שהביאה לתוצאה הפוכה?
+שתי רכבות בוטלו בקו המהיר לירושלים
16:15 14/01/19  |  

בשל התראת עשן באחת המנהרות בקו המהיר שבהרצה, בוטלו שתי רכבות, אחת מירושלים נבון של השעה 15:00, והשנייה מנתב"ג של השעה 15:30. צוותי רכבת ישראל שללו גילוי עשן, והתנועה שבה לסדרה כעבור מספר דקות.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אוטובוסים חשמליים יורכבו בישראל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות תחבורה ציבורית
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי    והפעם - אוכלים פירות, מענים, מאשימים, קבר במגירה, כסף קטרי והנוסעים סובלים    ט"ו בשבט שמח
מירב ארד, עידן יוסף
הצעתה הזוכה של דנה הנדסה כוללת את שירותיה ומיומנותה של חברת התשתיות הספרדית IDOM    טכנולוגיית רכבת טראם תאפשר שילוב מאפייני תחבורה עירונית עם בין-עירונית    בעוד כחודש ייבחר הזכיין לתכנון
יהודה קונפורטס
ענף התחבורה הציבורית עובר טרנספורמציה דיגיטלית, ופרויקט המחשוב הענק של דן הוא דוגמה טובה לכך    אלא שעם כל הכבוד לפרויקטים הללו, בלי צעדים ממשלתיים, מצב התחבורה הציבורית לא ישתפר
עידן יוסף
בימים הקרובים ייכנסו לשירות עשרה קרונות דו-קומתיים חדשים, המוסיפים 1,420 מקומות ישיבה    עם קליטת הקרונות החדשים לשירות, מאריכה רכבת ישראל 15 רכבות ביום לתצורת שמונה קרונות דו-קומתיים, ומוסיפה 2,130 מקומות ישיבה ביום בקווים נהריה-מודיעין ובנימינה-רחובות
עידן יוסף
יו"ר ועדת הכלכלה הודיע למשרד התחבורה כי עד שלא יתוקנו הכללים הנוקשים, לא יאושר החוק להגברת האכיפה והקנסות    חברי הוועדה הצליחו לרכך חלק מהסעיפים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il