X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
תובעת 22 מיליון שקל

שו"ב טוענת למרמה בעסקה

תובעת את אלי אהרון, ממנו רכשה את חברת מנורה איזו אהרון ב-150 מיליון שקל טוענת שגילתה תשלומים בשחור לעובדים, בונוסים שלא דווחו לה, התחייבויות עליהן לא ידעה והוצאת כספים לטובתו של אהרון
▪  ▪  ▪
רכשה בנובמבר 2017

שיכון ובינוי סולל ובונה תשתיות תובעת 22 מיליון שקל מאלי אהרון, ממנו רכשה את חברת מנורה איזו אהרון לעבודות אלקטרו-מכניות (תאורה, רמזורים, מיזוג אוויר ועוד). העסקה בוצעה בנובמבר 2017, כאשר שו"ב שילמה 150 מיליון שקל. כעת טוענת שו"ב (21.1.19), כי אהרון הציג בפניה מצגי שווא בנוגע להתנהלותה של החברה ולהתחייבויותיה, והוציא ממנורה כספים לכיסו הפרטי.
שו"ב טוענת, כי אהרון שילם "בשחור" לעובדים במנורה - דהיינו במזומן וללא דיווח לרשות המיסים. עקב כך נאלצה מנורה - כעת בבעלותה של שו"ב - לשלם לרשות המיסים 1.6 מיליון שקל, נשאה בעלויות של 250,000 שקל והיא עשויה להידרש לשלם סכומים נוספים כאשר תסיים הרשות את בדיקתה. עוד היא אומרת, כי לאחר הרכישה טענו שני מנהלי חטיבות במנורה, כי מגיעים להם בונוסים של 1.5 מיליון שקל ו-3 מיליון שקל, וזאת בניגוד להצהרתו של אהרון ולפיה כל התשלומים לכל העובדים כבר נפרעו.
סעיף נוסף בתביעה עוסק במתווך גל אקוקה, אותו העסיק אהרון מטעם מנורה. אקוקה טען לאחר השלמת העסקה, כי מנורה חייבת לו 13.8 מיליון שקל. אהרון טען שהסכום הוא לכל היותר 700,000 שקל, והציע לשלם לאקוקה 1.4 מיליון שקל. שו"ב אומרת, כי סוגיה זו עודנה תלויה ועומדת, וטוענת, כי אהרון סייע ואולי עדיין מסייע לאקוקה, במטרה לקבל ממנורה כספים שאינם מגיעים לו.
עוד מתייחסת שו"ב לכספים שלטענתה הוציא אהרון שלא כדין מקופתה של מנורה. לדבריה, אהרון גלגל על מנורה את מלוא העסקתו של ערן פרי, למרות שהוא הועסק במשותף בידי מנורה ובידי חברה השייכת לאהרון; לדבריה, מגיעים לה בחזרה מיליון שקל בשל כך. אהרון רכש לעצמו מכונית מרצדס על חשבון מנורה והשתמש בה גם לאחר מכירת החברה; הוא החזיר אותה למנורה רק לפני שלושה חודשים. לבסוף נטען, כי אהרון השכיר למנורה בניין משרדים השייך לו וגבה דמי שכירות מופקעים העולים ב-1.2 מיליון שקל על אלו שאמור היה לקבל. התביעה הוגשה באמצעות עוה"ד תומר ויסמן, ערן וינר וטל הוכבוים, וטרם הוגש כתב הגנה.

ת.א. 51771-01-19
תאריך:  22/01/2019   |   עודכן:  23/01/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
אזרחים הבחינו בשעה 6:44 בשובל עשן ושמעו קול פיצוץ במרכז הארץ    משרד הביטחון הודיע: מדובר בניסוי מוצלח של משרד הביטחון ושל הסוכנות האמריקנית להגנה מפני טילים למערכת חץ 3 המיועדת ליירוט טילים מחוץ לאטמוספירה
איציק וולף
בליכוד טוענים כי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לא היה שר התקשורת בשנת 2013 שבמהלכה ניסה ללחוץ על שאול אלוביץ' לפרסם כתבות מכפישות על בנט באתר וואלה    "מיזוג בזק-יס קרה רק שנתיים לאחר מכן"
אלעזר לוין
ישרס תגייס כסף באגרות חוב כדי לרכוש את מתחם נוה אילן    רמות בעיר תנפיק אג"ח כדי לממן חלקית בנית מגדלי דירות ברמת השרון
אלעזר לוין
המשנה ליועץ המשפטי לממשלה קיבל את עמדת משרד השיכון ודחה את עמדת מנהל התכנון במשרד האוצר
איציק וולף
תכתובות בין מנכ"ל אתר וואלה, אילן ישועה, לבין בעלי האתר שאול אלוביץ' חושפות כיצד ביקש ראש הממשלה להשמיץ את נפתלי בנט באתר לפני הבחירות של 2013, בין היתר באמצעות השמצת אביו, והיה מעורב בהיקף הפרסום וכיצד לחץ אלוביץ' למלא את רצונו    "הוא (נתניהו) צועק חבל על הזמן, זה עלה במבזק ולא ככתבה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il