X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אזרחים הבחינו בשעה 6:44 בשובל עשן ושמעו קול פיצוץ במרכז הארץ משרד הביטחון הודיע: מדובר בניסוי מוצלח של משרד הביטחון ושל הסוכנות האמריקנית להגנה מפני טילים למערכת חץ 3 המיועדת ליירוט טילים מחוץ לאטמוספירה
▪  ▪  ▪
תשובה לטילים בליסטיים. חץ 3 [צילום: דוברות משרד הביטחון]

שרד הביטחון והסוכנות האמריקנית להגנה מפני טילים (MDA) ביצעו (יום ג', 22.1.19) ניסוי מוצלח במערכת יירוט הטילים חץ 3, המיועדת ליירט טילי אויב מחוץ לאטמוספירה. הניסוי, אשר כלל שיגור טילים מבסיס פלמחים שבמרכז הארץ, בוצע בשעת בוקר מוקדמת. אזרחים רבים שמעו את שיגורי הטילים וראו את שובלי העשן מעט לפני השעה 7:00 בבוקר.
"מינהלת 'חומה' במפא"ת (המינהל למחקר, פיתוח אמצעי לחימה ותשתית טכנולוגית) יחד עם הסוכנות האמריקנית להגנה מפני טילים (MDA) ביצעו היום בשעה 06:44 ניסוי מוצלח במערכת הנשק 'חץ 3', המיועדת ליירוט טילים בליסטיים מחוץ לאטמוספירה. הניסוי בוצע משדה ניסויים במרכז הארץ, בהובלת התעשיה האוירית ובהשתתפות חיל-האוויר", נמסר ממשרד הביטחון.
עוד נמסר ממשרד הביטחון כי לאחר שיגור המטרה גילה אותה מערך המכ"מים של מערכת החץ והעביר את נתוניה אל מרכז ניהול הירי. מרכז ניהול הירי ניתח את נתוני המטרה וביצע תכנון מלא ליירטה. "עם השלמת התכנון, שוגר לעבר המטרה מיירט 'חץ 3', אשר השלים את משימתו בהצלחה מלאה", לשון ההודעה.
מערכת הנשק 'חץ' היא מרכיב מרכזי במערך ההגנה הרב שכבתית של ישראל, שאת פיתוחו מוביל משרד הביטחון באמצעות מנהלת 'חומה' שבמפא"ת. מערך ההגנה הרב שכבתית מבוסס על ארבע שכבות הגנה מבצעיות: מערכת 'כיפת ברזל', מערכת 'שרביט קסמים', מערכת 'חץ 2' ו- 'חץ 3'.
במשרד הביטחון ציינו בסיפוק כי הצלחת הניסוי מהווה אבן דרך חשובה ביכולת המבצעית של מדינת ישראל להגן על עצמה, כנגד איומים קיימים ועתידיים בזירה.
בניסוי שהתקיים הבוקר השתתפו נציגי ה- MDA האמריקני והתעשיות המעורבות בפיתוח מערכת הנשק: הקבלן הראשי לפיתוח מערכת הנשק ומיירטי ה'חץ' הוא מפעל מל"מ של התעשיה האוירית, אשר פועל בשיתוף חברת אלתא - חטיבה וחברת בת של התעשיה האוירית, האחראית על מערך הגילוי המכ"מי. חברת אלישרא מבית 'אלביט מערכות' פיתחה את מערכת ניהול הירי. חברות בואינג, תומר, תע"א-תמ"מ ורפאל הן קבלניות משנה עיקריות לפיתוח המיירט. חברת רפאל אחראית על פיתוח טיל המטרה.

תאריך:  22/01/2019   |   עודכן:  22/01/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ניסוי מוצלח למערכת חץ 3: המיירט פגע במטרה
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
אין מערך הגנה רב שכבתי
א-ת  |  22/01/19 09:28
2
עם גישת המיגננה(בלבד!),אפשר
נתין מדמנת ישראל  |  22/01/19 10:23
3
איזה יופי
ארי כספי  |  22/01/19 11:03
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
בליכוד טוענים כי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לא היה שר התקשורת בשנת 2013 שבמהלכה ניסה ללחוץ על שאול אלוביץ' לפרסם כתבות מכפישות על בנט באתר וואלה    "מיזוג בזק-יס קרה רק שנתיים לאחר מכן"
אלעזר לוין
ישרס תגייס כסף באגרות חוב כדי לרכוש את מתחם נוה אילן    רמות בעיר תנפיק אג"ח כדי לממן חלקית בנית מגדלי דירות ברמת השרון
אלעזר לוין
המשנה ליועץ המשפטי לממשלה קיבל את עמדת משרד השיכון ודחה את עמדת מנהל התכנון במשרד האוצר
איציק וולף
תכתובות בין מנכ"ל אתר וואלה, אילן ישועה, לבין בעלי האתר שאול אלוביץ' חושפות כיצד ביקש ראש הממשלה להשמיץ את נפתלי בנט באתר לפני הבחירות של 2013, בין היתר באמצעות השמצת אביו, והיה מעורב בהיקף הפרסום וכיצד לחץ אלוביץ' למלא את רצונו    "הוא (נתניהו) צועק חבל על הזמן, זה עלה במבזק ולא ככתבה"
איציק וולף
ראש מועצת בית אריה-עופרים התבטא בפומבי באופן סקסיסטי ביחס לעובדת המועצה הנמצאת בחופשת לידה בדיון שעסק בתפקיד שהיא ממלאת: "כשתחזור מחופשת לידה תיכנס שוב להריון"    חברת מועצה מחתה: "היא לא הזמינה אותך לתוך הרחם שלה"    האחראי לשידור החי בפייסבוק, חבר מועצה מסיעתו של אלבוים, טוען: ההקלטה נמחקה בשל תקלה טכנית    החוק למניעת הטרדה מינית קובע: התבטאות מבזה על-רקע מינו או מיניותו של אדם - היא הטרדה מינית פלילית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il