X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הוסיף: "יש לנסראללה סיבות טובות לא לרצות להרגיש את נחת זרוענו" השר שטייניץ: "ראינו נסראללה מוחלש כי ישראל הצליחה לשלול ממנו את המנהרות"
▪  ▪  ▪
נתניהו. הצלחה כביר למגן צפוני [צילום: פלאש 90]

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר (יום א', 27.1.19) בפתח ישיבת הממשלה כי "אתמול מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה שבר שתיקה. הוא במבוכה גדולה בגלל בהצלחה הכבירה שלנו במבצע 'מגן צפוני. בתוך שישה שבועות שללנו ממנו לחלוטין את הנשק הזה". "שנית", הוסיף נתניהו - "נסראללה במבוכה בגלל מצוקה כספית. הסנקציות על אירן פוגעות קשות במימון של אירן וגרורותיה ובראשן חיזבאללה. שלישית - בגלל הנחישות. מול חיזבאללה ניצב כוח המחץ הקטלני של צה"ל ותאמינו לי לנסראללה יש סיבות טובות לא לרצות את נחת זרוענו".
השר יובל שטייניץ מהליכוד, חבר הקבינט, בפתח ישיבת הממשלה כי "שמענו אתמול נסראללה מגמגם וחלש משלוש סיבות: הוא מובך על-ידי חשיפת המנהרות, הוא נכשל במאמץ שלו בפרויקט דיוק הטילים מאירן, הסנקציות על אירן שגרמו לקיצוץ בתקציב ההתעצמות של חיזבאללה. ראינו נסראללה מוחלש כי ישראל הצליחה לשלול ממנו את המנהרות ואת איום הטילים".
מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה שבר אמש שבועות ארוכים של שתיקה בראיון מיוחד בערוץ "אל-מיאדין", אחרי שנראה לאחרונה ב-12 בנובמבר. בראיון הוא התייחס למבצע מגן צפוני ואמר: "נפגשתי עם בכירי חזבאאללה ברגע שהמבצע התחיל. חשבנו לדבר ביומו הראשון או השני, אך בסופו של דבר החלטנו לא לדבר עד לסיום המבצע. "החלטנו לא לעזור להם במבצעי התודעה העצומים האלה, ולכן לא דיברתי עד שהמבצע הסתיים.
נסראללה התייחס לבניית המנהרות ואמר: "המנהרות קיימות, יכול להיות שהן ישנות או חדשות, אך לא משנה מי חפר אותן". לדבריו, ישראל גילתה כמה מנהרות, אך לא אגיד למי הן שייכות. לא הופתענו שישראל הייתה בהיסטריה מאז הנאום שבו הודעתי כי נוכל להשתלט על הגליל".
מזכ"ל הארגון הזהיר את ישראל ואמר כי "אם אנחנו נחליט להיכנס לגליל במצב של מלחמה על לבנון, אנחנו ניכנס. אני לא מדבר בהיבט התקפי, אני מדבר בהיבט הגנתי. הם לא יודעים איך אנחנו הולכים להיכנס לגליל אם נרצה, אולי זה יהיה מהאוויר אולי אפילו עם אופנועים".
"מהפכה על מפת התיירות"
ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר התיירות יריב לוין התייחסו בישיבת הממשלה להישגים בענף התיירות. "השגנו הישג כביר בתיירות, מעל 4 מיליון תיירים בשנה", אמר נתניהו, "זוהי מהפכה של ממש ששמה את ישראל על מפת התיירות העולמית".
השר לוין הוסיף כי "2018 הייתה שנת שיא היסטורית בענף התיירות. מעל 4 מיליון תיירים נכנסו לישראל במהלך השנה, גידול של מיליון ומאתיים אלף תיירים בתוך שנתיים בלבד. הגידול הזה הניב הכנסה חסרת תקדים של 22 מיליארד שקל למשק הישראלי".

תאריך:  27/01/2019   |   עודכן:  27/01/2019
+הממשלה אישרה את יצוא הקנאביס הרפואי
14:23 27/01/19  |  

הממשלה אישרה (יום א') ייצוא מוצרים רפואיים מבוססי קנאביס רפואי, בהתאם להמלצות הוועדה לבחינת היתכנות הייצוא של קנאביס רפואי, בראשות מנכ"ל משרד האוצר, שי באב"ד ומנכ"ל משרד הבריאות, משה בר סימן טוב שהגישה את המלצותיה לשרי האוצר והבריאות בחודש אוגוסט 2017.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"נסראללה במבוכה גדולה בגלל מגן צפוני"
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
אם
שמ   |  27/01/19 14:30
2
תמשיכו לעשות רוח
ארי כספי  |  27/01/19 15:16
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 34
מירב ארד
לראשונה יוקמו מענים של משרד הבריאות לאוכלוסיות בזנות באילת, באר-שבע וירושלים    השרה שקד: צעד חשוב במאבק לצמצום צריכת הזנות באמצעות תוכנית שיקום אפקטיבית
מירב ארד
ראש הממשלה אישר כי ישראל תקפה שלשום בסוריה    בפרידה מהרמטכ"ל איזנקוט בישיבת הממשלה אמר: "זה סיום ראוי כרמטכ"ל"
עמירם ברקת
הממשלה תתכנס מחר לדון בחריגה התקציבית החמורה ובצעדים להקטין אותה    הבור העומד כיום על 9.8 מיליארד שקל, נוצר משילוב של ירידה בהיקף 6.5 מיליארד שקל בהכנסות ועלייה של 3.3 מיליארד שקל בהוצאות הממשלה
עידן יוסף
ראש הממשלה הציע לג'ון בולטון לסייר איתו ברמה: "לעולם לא ניסוג מרמת הגולן. חשוב שכל המדינות יכירו בריבונותה של ישראל ברמת הגולן"
מירב ארד
התוכנית תכלול הרחבת מענים במרכזי יום לטיפול בגברים אלימים, הקמת שני מרכזי חרום והגנה לנפגעי אלימות במשפחה, פיתוח כלים והכשרות לאנשי מקצוע, הקמת מרכז מחקר ועוד    הורחבה לרפורמת טיפולי השיניים - עד גיל 18
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il