X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מוזאון יד ושם והמשרד לשוויון חברתי מציעים קורס חינמי בן שישה שיעורים ובו הרצאות וידאו על תולדות האנטישמיות מהעת העתיקה ועד לאנטישמיות בהווה
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

מוזאון יד ושם מציע קורס דיגיטלי באתר קמפוס של המשרד לשוויון חברתי, פתוח חינם לקהל הרחב. מדובר בקורס'אנטישמיות: מראשיתה ועד ימינו', שיצר בית הספר הבינלאומי להוראת השואה ביד ושם. הקורס מוצע כעת לראשונה לקהל הישראלי ללא עלות, באתר קמפוס - המיזם הלאומי ללמידה דיגיטלית, שיזם המשרד לשוויון חברתי.
הקורס הוא בן שישה שיעורים, ובנוי מהרצאות וידאו, מסמכים מקוריים, תמונות, סרטים היסטוריים ועוד. מחציתו הראשונה בוחנת את התפתחות האנטישמיות עד השואה, החל בתקופה היוונית-רומית, דרך ימי הביניים ועד העידן המודרני. המחצית השנייה עוסקת באנטישמיות בעולם היום ומתמקדת בעיקר באנטישמיות של הימין הקיצוני והשמאל הקיצוני, וכן באנטישמיות בעולם הערבי והמוסלמי, ומראה כיצד השתמרו דימויים אנטישמיים ישנים ועלו ביטויים חדשים, דוגמת הכחשת השואה, סילוף שואה ואנטי-ציונות.
בקורס משתתפים חמישים חוקרים מובילים מהארץ ומהעולם ביניהם: פרופ' יהודה באואר, פרופ' ארווין קוטלר, פרופ' סרג'ו דלה-פרגולה, פרופ' דינה פורת וקבוצה נרחבת של היסטוריונים, סוציולוגים, בלשנים, פילוסופים, חוקרי מדע המדינה, וכן מעצבי מדיניות ומנהיגים דתיים, לצד אנשי ציבור ידועים. אלה לוקחים את הלומדים למסע מרתק ומטריד הסוקר את התפתחות האנטישמיות לאורך ההיסטוריה, מהעולם העתיק ועד לימינו.
השרה לשוויון חברתי, גילה גמליאל, ציינה כי העידן הדיגיטלי מעמיד בפנינו כלים חדשניים שמסייעים להנגיש לציבור הרחב את הידע והמחקרים על השואה והאנטישמיות. "בתקופה בה הבורות מתפשטת ומכחישי השואה מגבירים את קולם, הקורס החדש שהעלינו לאתר קמפוס יחד עם ושם יוכל לסייע במאבק החשוב על הזיכרון הלאומי שלנו", אמרה.
באתר קמפוס, מבית מטה ישראל דיגיטלית שבמשרד לשוויון חברתי, ניתן למצוא עשרות קורסים דיגיטליים במגוון נושאים, אשר פותחו על-ידי אוניברסיטאות ומכללות מובילות בישראל, משרד החינוך ומשרדי ממשלה נוספים. הפלטפורמה הייחודית מבית edX, שפותחה על-ידי האוניברסיטאות Harvard ו-MIT, מאפשרת לכל אדם למידה וקידום לכל אורך החיים, בהתאם לצרכיו ולרצונותיו של הלומד. כך, קמפוס מציע מגוון קורסים לקידום מקצועי, העשרה והרחבת אופקים, לצד קורסים אקדמיים שפותחו בשיתוף המועצה להשכלה גבוהה ומקנים נקודות זכות לסטודנטים. בין הקורסים הנלמדים ביותר בקמפוס ניתן למצוא את קורס 'הפסיכומטרי של המדינה', מבוא למדעי המחשב, מבוא לפסיכולוגיה, מבוא לתכנות בשפת ++C, רעיונות מרכזיים בפיזיקה, ניהול משא-ומתן ועוד.

תאריך:  27/01/2019   |   עודכן:  27/01/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תולדות האנטישמיות - חינם לכל גולש
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
יבוא במקום של אליאב בן שמעון    המינוי - על דעתו של הנשיא הנכנס ראול סרוגו
אביתר בן-צדף
ועדת הק תגיש את המלצותיה לבית הלבן ולקונגרס בחודש מארס 2020    כבר כעת מסתמן, שתמליץ לשפר את החינוך לאזרחות בארצות-הברית    למרות שהשירותים המזוינים האמריקניים מתקשים למלא את כל התקנים במתנדבים, אין צפוי חידוש גיוס החובה בארצות-הברית
אלעזר לוין
בחודש שעבר ניתנו משכנתאות בהיקף החודשי הגדול ביותר לשנת 2018    עלייה של 15% לעומת נובמבר 2018 ולעומת דצמבר 2017    מספר הלווים בשיא חודשי - 8,370
אביתר בן-צדף
גדודי הסיור הסדירים של הזרוע יהיו הראשונים, שיצוידו בכלי-רכב מושבחים    זו ההשבחה השנייה בכלים הללו, שנכנסו לשירות בשנת 1983    היא תאריך את תקופת שירותם המבצעי לעוד כשני עשורים
מירב ארד
הוסיף: "יש לנסראללה סיבות טובות לא לרצות להרגיש את נחת זרוענו"    השר שטייניץ: "ראינו נסראללה מוחלש כי ישראל הצליחה לשלול ממנו את המנהרות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il