X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
חמש חברות תובעות 2 מיליון שקל, בטענה שחברת הסלולר הפרה את ההסכמים לפיהם שכרה מהן שטחים ברחבי הארץ להקמת מתקנים סלולריים - לאחר שהחליטה שלא להפעיל רשת עצמאית
▪  ▪  ▪
[צילום: ליאור מזרחי, פלאש 90]

חברת הסלולר גולן טלקום נתבעת (22.1.19) בבית משפט השלום בתל אביב לשלם 2 מיליון שקלים לחברות נצבא החזקות, מפעלי תחנות, אורחן הכרמל, חנ"ל (חברת הנפט לישראל) ונצבא דיוולופר.
התובעות אומרות, כי גולן שכרה מהן בינואר 2013 לעשר שנים שטחים להתקנת מתקני קשר וציוד נלווה, כחלק מהתחייבותה כלפי משרד התקשורת להקים רשת סלולרית עצמאית. השטחים נשכרו בבניין שופרסל בחולון, בקניון שער ראשון, בקרית הממשלה ברמלה, בקניון הסיטי באשדוד, בתחנה המרכזית בנהריה ובתחנה המרכזית בחיפה, בפאוור סנטר סילבר באשקלון ובאזור התעשייה בפתח תקוה.
בפועל, נטען בתביעה, גולן לא הקימה את המתקנים שהתחייבה ופירקה את אלו שכן הקימה, שכן החליטה שלא להקים רשת עצמאית אלא להפוך לרשת וירטואלית. ביוני 2014 הודיעה גולן שהיא מפסיקה חד-צדדית את הסכמי השכירות וחדלה לשלם את דמי השכירות. המשכירות הגישו תביעה בסך 4.6 מיליון שקל נגד גולן, ובעקבותיה היא חזרה בה מהודעת הביטול. ואולם, באפריל אשתקד - לאחר שאלקטרה רכשה את גולן - שבה החברה והודיעה על ביטול ההסכמים ושוב הפסיקה לשלם את דמי השכירות.
לדברי התובעות, לגולן אין כל עילה לביטול הסכמי השכירות, והחלטתה לעשות זאת נבעה משיקולי כדאיות כלכלית בלבד. לכן הן מבקשות לחייב את גולן לשלם את דמי השכירות עד לתום תקופת השכירות. התביעה הוגשה באמצעות עו"ד אורנה ברימר וטרם הוגש כתב הגנה.

תאריך:  29/01/2019   |   עודכן:  29/01/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק דנון
דניאל תמיר טוען שהוא זכאי לסכום זה מיורשיו של אריק הורוביץ, תמורת איתור קרקעות שנרכשו בתקופת המנדט בגוש הגדול בתל אביב, בשדה דב ובאזור חיזמה בצפון ירושלים
אלעזר לוין
תשלם בעד המגרש 41.5 מיליון שקל - 36 אחוז פחות מהשומה    חולשה בביקוש למבני תעשיה באזור
עידן יוסף
השר לשירותי דת יצחק וקנין נגד פורום ה-15: "אם יבטלו את המועצות הדתיות לא יהיה סולר במקוואות. אני נתקל ביחס מבזה לשירותי הדת"    מנכ"ל המשרד חשף: "תקציב המועצות הדתיות גדל ב-115 מיליון שקל"    הרב הראשי הספרדי: "לסייע לרבנים המקומיים לחזק את מערך הכשרות"
אורי ברקוביץ, טל שחף, עמירם ברקת, יובל אזולאי
ענקית השבבים מנהלת משא-ומתן עם משרד האוצר על השקעת 40 מיליארד שקל במפעל חדש בקריית גת תמורת מענק של 4 מיליארד שקל מהמדינה    עד כמה התוצר יושפע מהמהלך, והאם המשק יהיה תלוי באינטל אפילו יותר?
איציק וולף
ראש הממשלה הנחה שלא לאפשר עוד לכוח המשקיפים של האו"ם לפעול בחברון    השר ארדן: דוח משטרתי הוכיח שכוח המשקיפים פוגע בפעילות המשטרה בעיר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il