X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
"אכיפה לא אמיתית ולא אפקטיבית"

ביה"ד נגד ההסתדרות החדשה

קובע: כישלון חרוץ להליך האכיפה הקיבוצית שביצעה ההסתדרות מול חברת השמירה נוף ים ביטחון; העובדים קיבלו רק חלק מזערי מההפרשות הפנסיוניות המגיעות להם
▪  ▪  ▪
הבטיחה ששיפרה את ההליך

ההסתדרות החדשה נכשלה בצורה קשה בשמירת זכויותיהם של מאות עובדי חברת השמירה נוף ים ביטחון. כך קובע (יום ג', 29.1.19) שופט בית הדין האיזורי לעבודה בתל אביב, דורי ספיבק, במסגרת תביעה ייצוגית שהוגשה נגד החברה בשל אי-ביצוע הפרשות פנסיה לעובדיה.
ספיבק חוזר על קביעתו של בית הדין מיוני 2017, לפיה האכיפה הקיבוצית - הליך בו אמורה ההסתדרות להגן על זכויותיהם של עובדים - לא נתנה מענה לפגיעה בזכויותיהם של עובדי נוף ים ביטחון. בשל כך, נקבע אז, יש להמשיך בהליך התביעה הייצוגית, משום שהליך האכיפה הקיבוצית אינו נותן את המענה הדרוש.
כעת אומר ספיבק חד-משמעית, כי ב-18 החודשים שחלפו לא נמצאה סיבה לשנות מאותה מסקנה. ההסתדרות אפשרה שלא כדין לנוף ים ביטחון לגרוע מאות עובדים מרשימת הזכאים להפרשות פנסיוניות. בשל כך, סביר שמספר חברי הקבוצה המיוצגת קרוב בהרבה לזה שטענו התובעים (1,190) מאשר לזה לו טענה החברה (125).
מדובר בתמונה עגומה, ויש לקוות שאיננה מייצגת, ממשיך ספיבק: האכיפה הקיבוצית "הייתה לא אמיתית, לא אפקטיבית, ואין להתפלא על כך שכתוצאה ממנה שולמו לעובדי הנתבעת עד כה פחות מ-75,000 שקל, אף שכנראה הפיצוי הנכון והאמיתי לחברי הקבוצה עומד על פחות עשרת מונים מסך זה". התובעים טוענים, כי התחשיב הנכון הוא 5 מיליון שקל.
למרות ביקורת זה, החליט ספיבק לאפשר להסתדרות לחדש את הליך האכיפה הקיבוצית, לאחר שהצהירה ששיפרה אותו באופן משמעותי, והורה לה להגיש דוחות מדי שלושה חודשים. ספיבק הבהיר שהתביעה הייצוגית תישאר תלויה ועומדת, כדי להבטיח שהליך האכיפה הקיבוצית ייעשה הפעם כראוי. הוא גם פסק בשלב זה גמול של 15,000 שקל לתובעים סטניסלב שולמן ואמיר אברם, ושכר טירחה של 90,000 שקל לעוה"ד גל גורודיסקי ושירה שחם המייצגים אותם. את נוף ים ביטחון מייצגים עוה"ד שלמה בכור ודוד בכור, ואת ההסתדרות - עוה"ד אלעד פלג ואורן שרם.

תאריך:  30/01/2019   |   עודכן:  30/01/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק-אוגנוב
התכשיטים נמכרים, בין היתר, ברשתות מוכרות כגון: TOPTEN, אורבניקה ועוד
יפעת גדות
יישובים בישראל שלפני 6,500    ניתוחים מיקרוסקופיים שבחנו את טכנולוגיית וטכניקות הייצור והשימוש בכלים וניסיונות לחלץ שרידים אורגניים עתיקים מתוכן, על-מנת לשחזר מה הכילו בעבר
מירב ארד
זאת לעומת 60.5% בשנת 2017, שיעור החוב הממשלתי מהתוצר הסתכם ב-59.7%    חיזקיהו: "אנו עדין מצויים בסביבת יחס חוב-תוצר נמוכה בהשוואה היסטורית ובהשוואה למדינות ה-OECD"
מחלקה ראשונה
מפקד מחוז ירושלים, ניצב יורם הלוי קיים הערכת מצב בזירה
איציק וולף
מערכות התקשורת יסופקו בשנתיים הקרובות - 2020-2019    מנכ"ל אורביט טכנולוג'יס: ההזמנה מעידה על הערך המוסף של מוצרי החברה ללקוחותיה ועל האמון הרב מצד התעשיה האוירית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il