X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הכביש, באורך קילומטר אחד, ישמש כפיילוט לבחינת ההיבטים הכלכליים והתפעוליים של אוטובוסים חשמליים חברת דן תספק את האוטובוס שישמש לניסוי "לטכנולוגיה זו פוטנציאל לאפשר לעיר תל אביב-יפו לבצע בעתיד מעבר מלא לתחבורה חשמלית ובכלל זה, תחבורה ציבורית, משאיות חלוקה, רכבים פרטיים ואוטונומיים ועוד"
▪  ▪  ▪
חברת דן תדאג לתפעול השוטף של האוטובוס בפיילוט [צילום: יח"צ]

עיריית תל אביב-יפו, חברת דן וחברת אלקטריאון וירלס יסללו כביש חשמלי ניסיוני לצורך בדיקת כל ההיבטים הכלכליים של הפעלת אוטובוס חשמלי על גבי התשתית החדשה.
הפיילוט המתוכנן הוא שלב יישומי ראשון של טכנולוגיית הכביש החשמלי פרי פיתוחה של אלקטריאון וירלס. בהודעה שנמסרה לבורסה נכתב כי לטכנולוגיה זו פוטנציאל לאפשר לעיר תל אביב-יפו לבצע בעתיד מעבר מלא לתחבורה חשמלית ובכלל זה, תחבורה ציבורית, משאיות חלוקה, רכבים פרטיים ואוטונומיים ועוד.
הפיילוט, שעליו הוסכם בין הצדדים בסוף השבוע שעבר, כולל פרישת תשתית של הכביש החשמלי באורך של לפחות 1 ק"מ ובדיקת כל האספקטים הטכנו-כלכליים של תפעול אוטובוס חשמלי על גבי התשתית. הפיילוט יתבצע בשיתוף חברת דן, שתעמיד את האוטובוס לצרכי הפיילוט ותדאג לתפעולו השוטף במהלך תקופת הפיילוט.
בהודעה שנמסרה לבורסה (יום א', 24.2.19) נכתב כי תמיכת עיריית תל אביב-יפו בפיילוט נעשית על-רקע החשיבות הרבה המיוחסת על ידה לקידום תחבורה ציבורית חשמלית שאינה תלויה בהצבת עמדות טעינה במרחב הציבורי. אופציה זו תתאפשר על-ידי טכנולוגיית הכביש החשמלי של אלקטריאון וירלס.
בעיריית תל אביב-יפו ציינו כי להדגמת כביש חשמלי ברחבי העיר תהיה השפעה רחבה הן בשיפור איכות האוויר בעיר והן בהצגת פתרון תחבורה מתקדם לעולם ומיצובה של ישראל כמובילה עולמית בתחום. עוד ציינו כי הצלחת הפיילוט תסייע בקידום פרויקטים דומים ברחבי העולם.
"לאור האמור, עיריית ת"א הודיעה כי תאפשר את ביצוע הפיילוט בתחומה ותסייע לתהליך באמצעים העומדים לרשותה, כולל הקמת צוות עבודה משותף ואפשרות לסיוע מקצועי בביצוע מהיר של הפיילוט. כמו-כן, עיריית ת"א תבחן סיוע בפרסום ושיווק הפיילוט ובחשיפתו לבעלי עניין בארץ ובעולם, ובכפוף להצלחת הפיילוט, תבחן יישום נרחב של הכביש החשמלי של החברה ברחבי העיר תל אביב-יפו", נכתב בהודעה לבורסה.

תאריך:  24/02/2019   |   עודכן:  24/02/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 דן / Dan
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
הוועדה למתן היתרים אסרה על נתניהו לקבל תרומות ב-2 מיליון דולר למימון הגנתו    נתניהו יעתור לבג"ץ: זהו חלק מהמאמץ להביא להקמת ממשלת שמאל
איציק וולף
מפלגת הליכוד פנתה לפרקליט המדינה בטענה כי ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק, מנסה להפעיל לחץ פסול על היועץ המשפטי לממשלה על-מנת שיחליט על הגשת כתבי אישום נגד נתניהו    ברק: הליכוד לא מזיז לי שערה אחת על הזקן, אם אדרש אתלונן נגד נתניהו שאיים על היועמ"ש, על המפכ"ל ועל החוקרים
עידן יוסף
שני הרבנים הראשיים ורבנים בכירים בעולם החרדי והדתי־לאומי: במיזם שנבנה בשבת ניתן לומר שהשימוש בו ליהודי החרד לדבר ה' מעורר בעיות, עד שיהיה הדבר חס ושלום לזכר דראון עולם"
מירב ארד
16 מטיילים ישראלים כבני 60 עד 70 נפצעו בהתנגשות סירה בסלע במהלך שייט בנהר    המטיילים הגיעו לאזור במסגרת טיול מאורגן של חברת "מסעות"    החשד: מפעיל הסירה העמיס יותר נוסעים מהמותר    מסעות: "לומדים את נסיבות התאונה. מדובר בשייט נפוץ"
איציק וולף
חברת 'אחריות לאומית' היא שתפעלה את קמפיין 'אין איחוד הקול אבוד' שקרא לאיחוד מפלגות המרכז-שמאל    עו"ד אושי אלמליח כתב למנהלי החברה: הריני להודיעכם על סיומו (המוצלח מאוד) של הקמפיין והפסקת כל פעילות בקשר אליו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il