X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אלווה ג'ונסון טוענת שטראמפ ניסה לנשק אותה על שפתיה באוגוסט 2016 הבית הלבן: האשמות מגוחכות המוכחשות בידי שורה ארוכה של עדי ראייה
▪  ▪  ▪
ג'ונסון (מימין) בפלורידה

עובדת בקמפיין של דונלד טראמפ בשנת 2016 טוענת, כי הוא הטריד אותה מינית בכך שניסה לנשק אותה על שפתיה בניגוד לרצונה. אלווה ג'ונסון הגישה (יום ב', 25.2.19) תביעה נגד טראמפ לבית המשפט במחוז טמפה שבפלורידה.
ג'ונסון טוענת, כי טראמפ תפס אותה לאחר עצרת בעיר טמפה ב-24.8.16, משך אותה אליו וניסה לנשק אותה. לדבריה, היא סובבה את ראשה בניסיון להתחמק ממנו, והנשיקה נחתה על קצה פיה. "הרגשתי מיד מחוללת, משום שלא ציפיתי לזה ולא רציתי את זה. אני עדיין יכולה להרגיש את שפתיו מגיעות הישר אל פני".
לדברי ג'ונסון, היא סיפרה בזמן אמת על האירוע לבן-זוגה, אמה ואביה החורג; וושינגטון פוסט מוסר, כי הוא יצר קשר עם השלושה והם אימתו את הדברים. חודשיים מאוחר יותר פנתה ג'ונסון לעורך דין בפלורידה, אשר מסר לעיתון מסרונים ולפיהם האמין לסיפורה, אך לא נטל את ייצוגה מסיבות עסקיות. הוא מסר לה את שמה של פסיכולוגית, לישיינה הורביץ, אשר רשימותיה, שגם הן נמסרו לפוסט, מדברות על אירוע במהלך הקמפיין - אשר טיבו לא פורט - שהותיר אותה במצב של בלבול.
דוברת הבית הלבן, שרה האקבי-סנדרס, אמרה בתגובה כי מדובר בהאשמות שהן מגוחכות על פניהן. "זה מעולם לא אירע והטענות נסתרות בידי עדי ראייה מהימנים רבים", הוסיפה. שני תומכי טראמפ שלטענת ג'ונסון היו עדים למקרה - ובהם פם בונדי, שהייתה אז התובעת הכללית של פלורידה (וקיבלה בשעתו תרומות מטראמפ לקמפיין שלה) - הכחישו באוזני הפוסט שראו אירוע שכזה. דוברת הקמפיין, קיילי מק'אנאני, הכחישה גם את טענותיה של ג'ונסון, ולפיהן היא קופחה בשכרה בשל היותה אפרו-אמריקנית.
למעלה מתריסר נשים ייחסו לטראמפ התנהגות בלתי הולמת לאורך השנים, אך ג'ונסון היא הראשונה הטוענת שאירוע שכזה התרחש בזמן הקמפיין והראשונה הנחשפת מאז נכנס טראמפ לתפקידו. כאמור, היא מעלה את טענותיה בתביעה אזרחית ולא בתלונה פלילית. נטל ההוכחה בהליך אזרחי נמוך בהרבה מאשר בהליך פלילי, ולא ניתן להעמיד לדין את הנשיא בתקופת כהונתו.
ג'ונסון בת ה-43 היא אם לארבעה ילדים. נשים קודמות שטענו שטראמפ הטריד אותן, היו לרוב צעירות בהרבה, וככל הידוע - כולן היו לבנות. טראמפ שילם דמי שתיקה לכוכבת הפורנו סטורמי דניאלס ולדוגמנית פלייבוי קארן מקדוגל, כדי שלא יפרסמו את טענותיהן (אותן הוא מכחיש) לפיהן ניהל איתן רומנים. בזמן מערכת הבחירות התפרסמה הקלטה, בה נשמע טראמפ מתרברב בהטרדות מיניות שביצע לאורך השנים, והוא התנצל על הדברים וטען שהיו ריקים מתוכן.
ג'ונסון היא מנהלת אירועים, אשר לדבריה הצביעה פעמיים בעד ברק אובמה, אך נמשכה לקמפיין טראמפ מתוך אמונה שהוא יעזור לעסקים שבקשיים בקהילות שחורות. לדבריה, היא פגשה לראשונה את טראמפ במדינת אלבמה, בה היא מתגוררת, בנובמבר 2015. הוא התבונן בה מכף רגל ועד ראש ואמר: "או, יפה, יפה, פנטסטית" - נטען בתביעה. ג'ונסון אומרת שהיא התעלמה מן הדברים, וחודשיים מאוחר יותר החלה לעבוד כשכירה בקמפיין באלבמה.
בשלושת החודשים שלפני הבחירות, הוצבה ג'ונסון בפלורידה - אחת ממדינות המפתח בבחירות. תפקידה המרכזי היה לתאם את תנועתם ברחבי המדינה של כלי הרכב ששימשו כמטות ניידים. לדבריה, הנשיקה ניתנה בתוך אחד מאותם כלי רכב, כאשר הכניסה אליו מתנדבים כדי להצטלם עם טראמפ. היא שמה לב שהוא מנסה ליצור איתה קשר עין, ולאחר מכן חסם את דרכה כאשר ניסתה לצאת מהרכב.
לדברי ג'ונסון, היא אמרה לטראמפ: "הייתי איתך בדרכים מאז חודש מארס, הרחק ממשפחתי. אתה עושה עבודה נהדרת. לך תכסח אותם". טראמפ תפס את ידה, הודה לה על עבודתה ורכן לעברה. לדבריה, היא חשה שבכוונתו לנשק אותה על שפתיה, סובבה את ראשה והנשיקה הגיעה לקצה פיה, תוך שהוא אוחז בידה כל העת ולאחר מכן הוביל אותה החוצה.
למרות האירוע הנטען, ג'ונסון המשיכה לעבוד בקמפיין טראמפ, גם כאשר ניתנה לה הזדמנות לעבור למטה המרכזי בניו-יורק. לדבריה, היא קיבלה בחילה כאשר הפוסט פרסם שישה שבועות מאוחר יותר את אותה הקלטה של טראמפ משנת 2005, והתפטרה שלושה שבועות לפני הבחירות.

תאריך:  25/02/2019   |   עודכן:  25/02/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עובדת קמפיין: טראמפ הטריד אותי מינית
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פרשות טראמפ
איתמר לוין
עורך דינו לשעבר של הנשיא הציע לתובעים מידע על אי-סדרים בקבוצת טראמפ    התביעה המחוזית במנהטן מכינה אישום נגד מנפורט כדי לעקוף חנינה אפשרית של טראמפ
איתמר לוין
פרקליטו לשעבר של טראמפ ידבר על ענייניו העסקיים, הצהרותיו לציבור, מימון הבחירות, ניגודי עניינים ונסיונות להשפיע עליו ועל עדים אחרים
איתמר לוין
הרשת מדווחת, כי לשכתו של שר המשפטים מתכוננת להודיע על סיום החקירה שמנהל רוברט מולר    השר ויליאם באר יחליט אלו ממצאים יימסרו לקונגרס ולציבור
איתמר לוין
ועדת המודיעין מתכוונת לבחון את עסקיהם של טראמפ ומקורביו, כולל חשדות להלבנות הון ועבירות פיננסיות    החליטה פה אחד להעביר למולר את תמלילי 50 העדויות שגבתה, רובן בדלתיים סגורות
איתמר לוין
ויליאם באר מבטיח, לקראת השימוע בסנאט על אישור מינויו, כי לא יתערב בצורה כלשהי בחקירה שמנהל מולר - אם כי רומז שלטראמפ יש סמכות לעשות זאת    מבהיר: לא טענתי שהנשיא אינו עלול לשבש הליכים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il