X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ביתו של החשוד המרכזי, נתפסו ארבעה שעוני יוקרה, תכשיטים משובצים יהלומים רבים, סכום של 480,000 שקל במזומן ושלושה רכבי יוקרה כגון פרארי ופורשה בחיפושים שנערכו הבוקר אצל יתר החשודים נתפסו עשרות שעוני יוקרה נוספים, החשודים גם הם כמוברחים, בשווי כספי נוסף של מיליוני שקלים ושני רכבי יוקרה
▪  ▪  ▪
הפרסום בוצע בשיטתיות באינטרנט [צילום: איתמר לוין]

יחידות חקירות מכס ומע"מ באר שבע ויחידת יהלום ומכס נתב"ג חשפו לאחרונה רשת מאורגנת שפעלה בשנתיים האחרונות להברחת שעוני יוקרה ותכשיטים לישראל. החשודים, ובראשם מפעיל הרשת - תושב סביון המוכר לרשויות המס - הובאו אתמול אחר-הצהריים (יום ד', 27.2.19) לבית משפט השלום בראשון לציון להארכת מעצרם.
בין החשודים בפעילות ברשת: ליאור ביריזדה, יניב בסון, עדן קינן, שחר מזרחי. שמותיהם של שני האחרים נאסרו לפרסום על-פי בקשתם.
על-פי הבקשות למעצר שהוגשו לבית המשפט, בעקבות מידע מודיעיני שהגיע לרשות המיסים עלה החשד כי החשודים מנהלים מאז שנת 2017 רשת ענפה של מבריחים להברחת שעוני יוקרה דוגמת PETTEK PHILLIP ו-ROLEX. השעונים המוברחים נמכרים בארץ במחירים של עשרות אלפי דולרים עד למאות אלפי דולרים, לכל שעון. פרסום השעונים, לצורך מכירתם, בוצע בשיטתיות ברשת האינטרנט, באתרים וברשתות חברתיות כפייסבוק ואינסטגרם.
בהתאם לבקשות למעצר, החשודים קשרו קשר לביצוע הברחת השעונים ומכירתם ללא דיווח לרשות המיסים, תוך שהם גורפים מיליוני שקלים וללא תשלום מס כחוק.
על-פי החשדות המפורטים בבקשות למעצר, מפעיל הרשת הוא תושב סביון, המוכר לרשות המיסים עוד משנת 2015, מהברחות קודמות של שעוני יוקרה. השעונים והתכשיטים המוברחים נרכשו על-ידי החשוד המרכזי במספר מדינות והוברחו לישראל תוך שימוש בבלדרים ושווקו באמצעות חשודים נוספים ללקוחות יידועי שם בישראל וכל זאת מבלי לדווח על העסקות לרשויות המס. האומדן הראשוני של היקף העבירות עומד על סכום של כ-6 מיליון ש"ח לפחות.
לאחר שבוצעו פעולות איסוף מודיעיניות על-ידי יחידת מודיעין של הרשות ופעולות חקירתיות סמויות, עברה החקירה אתמול לחקירה גלויה כששני מבריחים: צעירה בת 24 ששמה נאסר לפרסום וליאור ברינזדה, נכנסו לישראל דרך נתב"ג ועברו במסלול הירוק ללא הצהרה שברשותם ארבעה שעונים בשווי מצטבר של מאות אלפי אירו, לכל אחד מהם.
בחיפוש שנערך אתמול, בהשתתפות יחידת כלבני רשות המיסים וכלביהם המאומנים באיתור כספים, בביתו של החשוד המרכזי, נתפסו ארבעה שעוני יוקרה, תכשיטים משובצים יהלומים רבים, סכום של 480,000 שקל במזומן ושלושה רכבי יוקרה כגון פרארי ופורשה. בנוסף לכך, במסגרת החיפושים שנערכו הבוקר אצל יתר החשודים נתפסו עשרות שעוני יוקרה נוספים, החשודים גם הם כמוברחים, בשווי כספי נוסף של מיליוני שקלים ושני רכבי יוקרה.

תאריך:  28/02/2019   |   עודכן:  28/02/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תושב סביון חשוד בהברחת שעונים במיליונים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
טראמפ: קים היה מוכן לפירוק חלקי בתמורה להסרת כל העיצומים - אך לכך לא הייתי מוכן להסכים    "היו ניירות מוכנים לחתימה, אבל רציתי לעשות את זה נכון ולא מהר"
איציק וולף
בהסתדרות הגיבו על טיוטת תקנות השקיפות שפרסמה שרת המשפטים, הכוללת פרסום חמש המשכורות הגבוהות, חשיפת מלוא הנכסים ודוח הכנסות והוצאות, בטענה שמדובר בתעמולת בחירות    "ישנה חובה לוודא כי זכותם הבסיסית והיסודית של העובדים להתארגן לא תיפגע"
איתמר לוין
היועץ המשפטי צפוי להודיע על זימונו של נתניהו לשימוע בעבירות שוחד (בתיק 4000), ומרמה והפרת אמונים בתיקים 1000 ו-2000
עידן יוסף
הצו יחול הן על המפרסמים והן על פלטפורמות הפרסום    השופט מלצר: "פרסום תעמולתי בעילום שם מקשה על גורמי ביטחון להציף חששות מפני התערבות זרה בבחירות לכנסת ה-21"
איתמר לוין
"טראמפ מקווה שיקרה לי משהו כדי שלא אוכל להעיד"    מגלה: טראמפ יזם ב-2014 פברוק של תוצאות סקר על המועמדים לנשיאות    אומר שהתביעה בניו-יורק חוקרת חדשות לעבירות נוספות של טראמפ, ושבידי התובע המיוחד יש הוכחות לגרסתו בנושא וויקיליקס    "דניאלס יצאה דוברת אמת בבדיקה על טענתה לרומן עם טראמפ"    הרפובליקנים בוועדת הפיקוח של בית הנבחרים: שקרן מורשע מקבל במה להכפיש את הנשיא כחלק מן המזימה להפיל אותו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il