X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
רו"ח אלי גרינבלום טען שפוטר משום שהתלונן על בכירי ההתאחדות - וזו טענה שפוטר בשל כשלים בעבודתו בית הדין: הוכיח ברמה הנדרשת את טענתו לצורך קבלת צו ביניים
▪  ▪  ▪
לא הגישה את הדוח

בית הדין האיזורי לעבודה בתל אביב הורה (יום ה', 14.3.19) להתאחדות התעשיינים שלא לפטר את ראש אגף כספים ומינהל, רו"ח אלי גרינבלום, וזאת עד להכרעה בתביעתו נגד פיטוריו.
גרינבלום טען, כי בכירי ההתאחדות - ובראשם הנשיא שרגא ברוש - פועלים תוך ניגודי עניינים ואף גוזלים ממנה כספים. לדבריו, הוא הגיש בחודש אוקטובר שעבר תלונה מפורטת לוועדת הביקורת של ההתאחדות, ובעקבות זאת פוטר באופן מיידי בשבוע שעבר. ההתאחדות הגיבה באומרה שמדובר בתביעה סחטנית וכוזבת, וכי גרינבלום פוטר בשל שורה הולכת ומתארכת של כשלים אישיים ומקצועיים, תלונותיו נבדקו בצורה מקיפה ולא נמצא בהן ממש.
השופט דורי ספיבק אומר, כי ברמה הלכאורית הנדרשת למתן צו ביניים, הוכיח גרינבלום שהוא פוטר בעקבות התלונה שהגיש (בלא לקבוע האם יש בה ממש) ולכן זכאי להגנה המוענקת לחושפי שחיתות. ספיבק עומד על סמיכות האירועים בין הגשת התלונה לבין הפיטורים ועל כך שמכתב הפיטורים עצמו מציג את התלונה כעילה לצעד זה.
עוד מציין ספיבק, כי באופן תמוה לא הגישה ההתאחדות לבית הדין את הדוח על בדיקת התלונה ולא זימנה לעדות איש משני עורכיו - שיא בית הדין הארצי לעבודה בדימוס, סטיב אדלר, וראש מחלקת הביקורת במשרד BDO, רו"ח חני עמר. הוא גם דוחה את טענת ההתאחדות, לפיה גרינבלום יצא לחופשת מחלה ממושכת וניתק את הקשר איתה.
ספיבק אומר, כי בשל משבר האמון בין הצדדים - ההתאחדות אינה חייבת להחזיר את גרינבלום לתפקידו, אלא רשאית להעסיקו בתפקיד מתאים אחר, באותם שכר ותנאים שהיו לו עד פיטוריו. ההליכים בתביעה לגופה יחלו בחודש מאי. נציגות הציבור הלן מרמור וכרמן קלינגר הסכימו עם ספיבק. את גרינבלום ייצגו עוה"ד סיגל פעיל ואדר שוורץ, ואת ההתאחדות - עוה"ד חיה ארמן ויעל סלע.

תאריך:  14/03/2019   |   עודכן:  14/03/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
הסכנה - ללא שמירת הארכיונים - כך מזהיר פרופסור גרהארד ויינברג בן ה-91, מגדולי החוקרים בעולם בתחום חקר השואה וניצול שואה בעצמו בכנס "העתיד של עדויות השואה" שהתקיים אמש באקדמית גליל מערבי
מירב ארד
נשיא המדינה התייחס לשאלת הרכבת הממשלה הבאה והבהיר: "אנהג בנאמנות ללשון החוק ולרוחו, כפי שעשיתי במערכת הבחירות הקודמת"    קרא לציבור "לצאת מהמקלדת ולקיים שיח אמיתי עם בני משפחה וחברים"
מירב ארד
במהלך הדיון בפסילת מועמדי עוצמה יהודית לכנסת התגלע עימות בין חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' לנשיאת העליון    סמוטריץ': "אתם מזלזלים בכנסת"; חיות השיבה: "לא חייבים לכם הבהרות"
איציק וולף
במהלך 2018 מכרה החברה 441 יח"ד יחד עם שותפיה, בהיקף כספי כולל של כ-858 מיליון שקל לעומת 570 יח"ד בשנת 2017 בהיקף כספי כולל של כ-1.03 מיליארד שקל
איתמר לוין
ראש אגף החקירות העיד שהפרקליט הבכיר סיפר לו על הצעה לעבוד במשרדה של רות דוד - בעוד מרום העיד שההצעה הייתה לעבוד בנתיבי ישראל    סתירה גם בנוגע לידיעה על הקשרים בין דוד לביטון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il