X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
תביעה בבית הדין לעבודה:

"עבירות, זיופים ונקמה ברשות המיסים"

עובדים ביחידת האכיפה בחיפה מייחסים את המעשים הפסולים למנהל היחידה הארצית, טלחום פרידלוב, ולממונה על משאבי אנוש ביחידה, חנה טמסה
▪  ▪  ▪
תובעים 2 מיליון שקל [צילום: פלאש 90]

12 עובדים ביחידה לאכיפת הגבייה של רשות המיסים בחיפה טוענים, כי בכירים ברשות חיפו על מעשים בלתי חוקיים של ראש היחידה, וכי הנקמנות נגדם פוגעת בפעילות היחידה. הטענות מועלות בתביעה שהגישו (14.3.19) לבית הדין האיזורי לעבודה בחיפה.
בראש היחידה עמד עד לפני חודשיים אהרון דגן, לו מייחסים העובדים את המעשים הפסולים; לדבריהם, הוא הועבר מתפקידו במפתיע לפני חודשיים וטרם מונה לו מחליף. את הגיבוי לדגן הם מייחסים לטלחום פרידלוב, מנהל היחידה הארצית לאכיפת הגבייה ולשעבר יו"ר ועד העובדים ברשות; ולחנה טמסה, הממונה על מינהל ומשאבי אנוש ביחידה הארצית ומי שלדבריהם מקורבת מאוד לפרידלוב. בראש התובעים עומד יעקב קרידו, יו"ר הוועד ביחידה החיפאית.
בתביעה נאמר, כי בשנת 2017 גילה קרידו, כי כספי הקופה הקטנה של היחידה החיפאית - 15 שקל לכל עובד בחודש - נלקחים בידי דגן לכיסו הפרטי. עוד נטען, כי דגן הזמין עובדים ושוטרים מהיחידה לבצע שיפוצים ומטלות אחרות בביתו בשעות העבודה, וכי הוא יצא שוב ושוב לסידורים אישיים במהלך יום העבודה. עוד נטען, כי דגן הטריד עובדים והראה להם סרטי פורנו במחשבי היחידה, והורה לשניים מהם לבדוק רק כלי רכב של ערבים ולא של יהודים.
לדברי התובעים, הם התלוננו באוזני פדילוב וטמסה, אך הללו לא עשו דבר. כלפי טמסה הם טוענים, כי הורתה להם באופן קבוע לשלוח שוטר שיאסוף אותה מתחנת הרכבת בהגיעה ליחידה בחיפה, למרות שהמרחק בין שני המקומות הוא דקות הליכה בודדות. עוד נטען, כי היא הורתה לעובדים לבצע רישום כוזב של ימי עבודה.
על-פי התביעה, הסכסוך הישיר בינם לבין פרידלוב החל כאשר קרוב למחצית מעובדי היחידה החיפאית לא יכלו להגיע להרמת כוסית לקראת חיפה אשתקד במשרדי היחידה הארצית בתל אביב. טמסה הבהירה באותו מועד, כי העובדים שלא הגיעו "ישלמו על כך". ואכן, זמן קצר לאחר מכן הופסקו המבצעים שנערכו לפני או אחרי יום העבודה, וזאת ללא סיבה מקצועית אלא כדי להתנקם בהם ולפגוע בשכרם. אגב כך אומרים העובדים, כי בעבר הורה להם פרידלוב לנהוג ברכבים מעוקלים - למרות שמדובר בהוראה בעייתית.
בחודשים הבאים, נאמר בתביעה, הוחרפו הפגיעות בעובדים. מספר השעות הנוספות הוגבל ולאחר מכן הן הופסקו לחלוטין, הופסק ביצוע עיקולי רכבים בשטח ציבורי והופסקו המבצעים שמחוץ לשעות העבודה. העובדים טוענים, כי מטרתן של הוראות אלו היא לפגוע בשכרם, גם על חשבון פגיעה בתפוקת העבודה. עוד נטען, כי טמסה זייפה דוחות נוכחות של העובדים כדי לפגוע בקצובת האש"ל המגיעה להם.
לדברי העובדים, יו"ר הסתדרות עובדי המדינה, אריאל יעקובי, סירב לסייע להם, ופנייתם למנכ"ל רשות המיסים, ערן יעקב, לא הועילה אף הם. הם הגישו בנובמבר אשתקד תלונה ליחידת הביקורת של הרשות, אך איש מהם טרם זומן למסור עדות. הם מבקשים מבית הדין להורות לרשות לבטל את הנהלים שהוציא פרידלוב ולחקור את התנהגותם שלו ושל טמסה, ולפצותם ב-2 מיליון שקל. התביעה הוגשה באמצעות עוה"ד גילת ויזל-סבן, שחר הופמן ושי גלי, וטרם הוגש כתב הגנה.

תאריך:  17/03/2019   |   עודכן:  17/03/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 ערן יעקב / Eran Yaacov
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"עבירות, זיופים ונקמה ברשות המיסים"
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
יש לי עוד המון פרשיות - יש לך
סניל  |  17/03/19 16:18
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
מאיימים שאם רק בן-ארי ייפסל - ייצאו "בשלטי ענק עם תמונות השופטים שהורו על פסילה תחת הכותרת: הם לא יקבעו, העם יקבע בקלפי"
איציק וולף
ודה רצחה שני סטודנטים ישראלים בשנת 1969 בסניף שופרסל בירושלים והייתה אמורה להשתתף בכנס אנטי ישראלי    השלטונות הגרמנים שללו לה את הויזה וגירשו אותה באופן מיידי מהמדינה
איציק וולף
ראש הממשלה והליכוד פרסמו סרטון שבו הכחישו את הטענות למעורבות נתניהו בהדלפת המידע על חדירת אירן לטלפון של גנץ    "השב"כ אישר שרה"מ לא ידע דבר בעניינו של גנץ וגם עיתונאים בכירים אומרים זאת"
יצחק דנון
חברת המיחשוב תובעת 5 מיליון שקל מ-Labvantage Solutions בטענה שהיא האחראית לביטול זכייתן המשותפת במכרז של המשטרה
יצחק דנון
ש.ניר מערכות ביטחון, תחזוקה וניקיון תובעת 3.4 מיליון שקל בטענה שהרשת נסוגה חד-צדדית מהסדר ביניהן לגבי תביעות של לקוחות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il