X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
השותפים לשעבר בקבוצת הפועל חולון:

"מיקי דורסמן פעל שלא כדין"

שלמה אייזיק ואיתן לנציאנו טוענים שמיקי דורסמן השתמש באיש קש, נטל כספים שלא הגיעו לו ויצר משברים מלאכותיים כדי להשתלט על קבוצת הכדורסל
▪  ▪  ▪
דורסמן. תובעים 1.7 מיליון שקל

מיקי דורסמן השתלט שלא כחוק על מועדון הכדורסל הפועל חולון, תוך שבין היתר הוא עושה שימוש באיש קש ויוצר משברים מלאכותיים שאיימו לחסל את הקבוצה. כך טוענים שותפיו לשעבר, שלמה אייזיק ואיתן לנציאנו, בתביעה בסך 1.7 מיליון שקל שהגישו נגד דורסמן (14.3.19) לבית משפט השלום בתל אביב.
דורסמן הוא איש עסקים ומאמן כדורסל, שהיה פעיל בקבוצה החל משנת 2002 - לעיתים כבעלים ולעיתים גם כמאמן. אייזיק הוא בעליה של חברת יונט פיננסים, העוסקת בעיקר בביטוח. לנציאנו היה חבר בוועד עמותת כוכב עולה, באמצעותה שלטו השלושה יחדיו בהפועל חולון. עוד נתבעת עו"ד עינת פלץ-פולג, היועצת המשפטית של דורסמן, כוכב עולה ועמותת הפועל חולון החדשה שהייתה גם היא משותפת לשלושה.
בתביעה נטען, כי דורסמן ניהל בפועל את הקבוצה תוך שהוא מסתתר מאחורי עמותות שונות, מסיבות שאינן ברורות לתובעים. הסכם הניהול המשותף לשלושה נחתם בשנת 2013, ולטענת אייזיק ולנציאנו, רק לאחר מכן נודע להם, כי לקבוצה יש נושה בשם יצחק בן-יצחק לו היא חייבת 3.7 מיליון שקל. בדיעבד התברר, כי מדובר באיש קש של דורסמן, ששימש את האחרון כדי לקבל בחזרה כספים שהעביר לקבוצה. דורסמן הסכים לשחרר את שותפיו מאחריות להחזר החוב, אך בתמורה הסכימו הללו שהקבוצה תפרע את ההלוואה בתוך עשר שנים (בכפוף לרווחיה).
על-פי התביעה, ההלוואה ניתנה בשנת 2011 כחלק מדפוס פעולה: "דורסמן, שמצוי היטב ברזי עולם הספורט בכלל ובעולם קבוצות הכדורסל בישראל בפרט, 'הקפיד' ליצור משברים בתקופות מפתח, בהן קבוצות הכדורסל מתארגנות לשנת הכדורסל החדשה, תקופות שכרוכות בעבודה קשה, איתור שחקנים, חוזים, ספונסרים. תקופות אלו מאופינות לא פעם בקשיים כלכליים וסד זמנים ומערכת לחצים לא פשוטים, ולכן, כך לשיטת דורסמן, אלו המועדים בהם יש להפעיל לחץ ואלו התקופות בהן ניתן להפיק את המיטב עבורו - ולא עבור הקבוצה".
התנהלות זו, שכללה תנועות כספים בלתי מוסברות, נועדה לאפשר לדורסמן להשתלט על הקבוצה ובמיוחד על החלקים הרווחיים שלה, כמו בית הספר לכדורסל שבניהולה - טוענים התובעים. לדבריהם, הוא עשה זאת תוך מסירת מידע שקרי לגורמים רשמיים.
על-פי התביעה, בסוף עונת 2014/15 עלו על שרטון יחסיהם של השותפים ואייזיק התפטר מתפקידיו בקבוצה (אם כי המשיך לתמוך בה כספונסר). התביעה מפרטת שורה של מהלכים שביצע דורסמן בסיועה של פלץ-פולג, שלטענת התובעים היו בלתי תקינים ובסיומם השתלט דורסמן על הקבוצה. לאחר מכן הוא המשיך להעמיס עליה חובות כלפיו, ובמקביל נטל בחזרה 700,000 שקל שהלווה לה וזאת למרות שלא הייתה רווחית.
לטענת התובעים, דורסמן יצר משבר שאיים להביא לכך שהקבוצה לא תוכל לפתוח את עונת 2016/17, אייזיק הסכים להיחלץ להצלתה ובאוגוסט 2016 רכשו התובעים מדורסמן את זכויות הניהול בקבוצת הבוגרים בלבד, בעוד החלקים הרווחיים של הפעילות נותרו בידי דורסמן. לאחר הרכישה גילו השניים את מעשיו הבלתי-תקינים של דורסמן, אשר לטענתם אפשרו לו לקבל מהם 1.4 מיליון שקל במסגרת רכישת זכויות הניהול. לגבי פלץ-פולג נטען, כי היא פעלה ברשלנות ותוך ניגוד עניינים. התביעה הוגשה באמצעות עו"ד חגי אראל וטרם הוגש כתב הגנה.

תאריך:  17/03/2019   |   עודכן:  17/03/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין, יצחק דנון
עובדים ביחידת האכיפה בחיפה מייחסים את המעשים הפסולים למנהל היחידה הארצית, טלחום פרידלוב, ולממונה על משאבי אנוש ביחידה, חנה טמסה
איתמר לוין
מאיימים שאם רק בן-ארי ייפסל - ייצאו "בשלטי ענק עם תמונות השופטים שהורו על פסילה תחת הכותרת: הם לא יקבעו, העם יקבע בקלפי"
איציק וולף
ודה רצחה שני סטודנטים ישראלים בשנת 1969 בסניף שופרסל בירושלים והייתה אמורה להשתתף בכנס אנטי ישראלי    השלטונות הגרמנים שללו לה את הויזה וגירשו אותה באופן מיידי מהמדינה
איציק וולף
ראש הממשלה והליכוד פרסמו סרטון שבו הכחישו את הטענות למעורבות נתניהו בהדלפת המידע על חדירת אירן לטלפון של גנץ    "השב"כ אישר שרה"מ לא ידע דבר בעניינו של גנץ וגם עיתונאים בכירים אומרים זאת"
יצחק דנון
חברת המיחשוב תובעת 5 מיליון שקל מ-Labvantage Solutions בטענה שהיא האחראית לביטול זכייתן המשותפת במכרז של המשטרה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il