X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בתי זיקוק לנפט סיימה את שנת 2018 עם רווח של 313 מיליון דולר, לעומת רווח של 463 מיליון דולר בשנת 2017 מפעלים פטרוכימיים בע"מ סיימה את השנה בהפסד של כ-14.5 מיליון שקל
▪  ▪  ▪
הודעה מהגנת הסביבה על זיהום בנזן [צילום: אילן מלסטר, המשרד להגנת הסביבה]

רווחי בתי זיקוק לנפט בע"מ לשנת 2018 עמדו על 313 מיליון דולר. זאת, לעומת רווח של 463 מיליון דולר בשנת 2017 - ירידה של כ-32%. זאת, למרות עלייה של כמיליארד דולר בהכנסות.
הכנסות בתי הזיקוק בשנת 2018 עמדו על 6.676 מיליארד דולר. זאת, לעומת הכנסות בסך 5.624 מיליארד דולר אשתקד. כ-3.69 מיליארד דולר הם מהכנסות בישראל, ו-2.985 מיליארד דולר - מהכנסות בחו"ל. מנגד, עלו גם העלויות ביותר ממיליארד דולר. סך כל עלויות הייצור של המגזרים השונים בבתי הזיקוק הגיעו ל-5.148 מיליארד דולר, לעומת עלויות ייצור של 3.956 מיליארד דולר בשנת 2017.
בז"ן ציינה בדוח שהעבירה לבורסה (יום ב', 18.3.19) כי במהלך שנת 2018 הודיע המשרד להגנת הסביבה כי אם ימשיכו להימדד חריגות בפליטות בנזן ממפעלי החברה, ישקול המשרד צעדים מינהליים העלולים לכלול הפסקת פעילות המתקן המזהם - כולו או חלקו. "לאחר תקופת הדוח הודיע המשרד להגנת הסביבה כי ממשיכות להימדד חריגות, ולפיכך שוקל המשרד הוצאת צו מינהלי למניעה או לצמצום של זיהום אוויר אשר במסגרתו יידרשו החברות לרוקן מכלי איחסון להם תרומה משמעותית לפליטת בנזן, עד להתקנת אמצעי הפחתה או לחיבורם למתקני טיפול וכן דירשה לביצוע החלפת רכיבי ציוד בהם זורם בנזן - לרכיבי ציוד העומדים בטכניקה המיטבית הזמינה בלוחות הזמנים שפורטו, והזמין את החברה להשמיע טענותיה", נכתב בדוח.
בז"ן ציינה בדוח כי הציעה בשימוע שורת פעולות נוספות להפחתת פליטת בנזן מן המתחם. להערכתה, אותן פעולות יביאו להפחתת הפליטות. עם זאת, ציינה כי ייתכן שהתוצאות תהיינה שונות מן ההערכה.
קבוצת פטרוכימיים הודיעה כי חברת מפעלים פטרוכימיים בע"מ סיימה את שנת 2018 בהפסד של כ-14.5 מיליון שקל, לעומת רווח של כ-104.2 מיליון שקלים רווח שאיתו סיימה את שנת 2017 ולעומת הפסד של כ-222.1 מיליון שקל בשנת 2016.

תאריך:  18/03/2019   |   עודכן:  18/03/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 בתי זיקוק לנפט בע"מ
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
שירות חדש באתר רשות המיסים מונע מ"גונבי זהויות" שימוש לרעה באישורי פטור מניכוי מס
עידן יוסף
אישרה תוכנית שמוביל המשרד להגנת הסביבה יחד עם רשות הטבע והגנים לשמירה על בריאות הציבור    התקצוב המתוכנן: כ-14 מיליון שקל
עידן יוסף
משמעות הדרישות: הוצאת הנשים מהרשימה ועימות מול המערכת המשפטית    שפטל: לא יעלה על הדעת לזרוק את סטרוק מהכנסת. למרזל אין מה לחפש בממשלה
עידן יוסף
דורש לחקור האם נתניהו פדה את מניותיו בחברה בבעלות בן דודו תמורת 16 מיליון שקל    הליכוד: "עלילות שווא שמפיץ אדם במצוקה, שאיבד את שיקול דעתו"
עידן יוסף
תגובות להחלטת בג"ץ: בשמאל מברכים, בימין מגנים    איחוד מפלגות הימין: "נעצור את ההשתוללות האקטיביסטית של הבג"ץ"    חלק ממפלגות הימין התעלמו מפסילת בן-ארי ובמפלגות השמאל התעלמו מהכשרת כסיף ובל"ד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il