X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מזהיר: "בקרוב יהיו 25 חברי כנסת חרדים או חרד״לים. מה שלא היה מעולם בתולדות ממשלות ישראל" חושף: מרצ - עומדת מאחורי משלוח המסרונים המפיצים פייק סקרים
▪  ▪  ▪
ליברמן. יאבק בכפייה הדתית [צילום: פלאש 90]

"בממשלה הבאה יהיו קרוב ל-25 חברי כנסת חרדים וחרד״לים- סיבה גדולה לדאגה" - הזהיר
(יום ג', 19.3.19) יו״ר מפלגת ישראל ביתנו, ח״כ אביגדור ליברמן, במסיבת עיתונאים בתל אביב.
״בקואלייצית הימין המסתמנת יהיו קרוב ל-25 חברי כנסת חרדים או חרד״לים. מה שלא היה מעולם בתולדות ממשלות ישראל. קואליציה חרדית-חרד״לית כזאת בתוך הממשלה, שרוצה לקדם את הפיכת ישראל למדינת הלכה, היא משהו שצריך להדאיג מאוד את הציבור החילוני בישראל, אותו ציבור שנושא בנטל, משרת בצבא ובמילואים ומשלם מיסים. ישראל ביתנו נותרה מפלגת הימין היחידה שאינה חלק מהתופעה המדאיגה הזו, והמפלגה היחידה שיכולה להאבק בכפייה הדתית ולבלום אותה" דברי ליברמן.
לדבריו, ישראל ביתנו לא תחתום על שום הסכם קואליציוני לפני שיתפרסם מה הובטח להם, גם בתחום החקיקה וגם בתחום התקציבים. "כל שקל שהם יקבלו אנחנו נדרוש את אותו סכום כסף בשביל המיעוט המקופח באמת בישראל - מי שעובד, משלם מיסים, עושה צבא ומשרת במילואים זה המיעוט הכי מקופח", אמר ליברמן.
בדיקות הגנטיות לעולים - בלתי נסבל
"נושא בדיקת ה-דנ"א זה דבר בלתי נסבל, מעולם אני לא זוכר שעולים נתבקשו לעבור בדיקה כדי להוכיח את יהדותם. זה טירוף מוחלט ונוגד את היהדות -זו גזענות לשמה. רבנות שמכשירה בדיקה כזו זו לא רבנות זו אינקוויזיציה", הבהיר ליברמן.
פייק סקרים
במסיבת העיתנואים התריע ליברמן כי לאחרונה נשלחו הודעות סמס בתפוצה רחבה לציבור שבהן הופיע "סקר" בחירות, תוך השמטה מכוונת של מפלגת ישראל ביתנו כאחת האפשרויות להצבעה מבין מגוון המפלגות. לדברי ליברמן, ישראל ביתנו עתרה בפני יו"ר ועדת הבחירות המרכזית כנגד מפעילי הקווים וכנגד חברות הסלולר שמהן פעלו הקווים ששלחו מסרונים למילוי "סקר" הבחירות.
השופט מלצר הורה לחברות הסלולר לחשוף מיהו הלקוח שעומד מאחורי הפצת הסקר. חברות הסלולר ביצעו את הבדיקה על-פי הוראות השופט והתברר כי מפלגת מרצ היא זו שעומדת מאחורי משלוח המסרונים המפיצים פייק סקרים.
בסקרים שהפיצה מפלגת מרצ, נשמט בכוונה תחילה שמה של מפלגת ישראל ביתנו בניסיון להשפיע על דעת הקהל באמצעות העלמת המפלגה מהסקר. הסיבה לכך היא שמרצ והשמאל חוששים מישראל ביתנו. ישראל ביתנו היא המפלגה היחידה המייצגת את הימין החילוני ולא מתפשרת על עקרונתיה. בשמאל יודעים שישראל ביתנו מחזקת את גוש הימין ולכן הם אינם בוחלים באמצעים על-מנת לפגוע במפלגה ולהדיר אותה.
"זה השמאל בהתגלמותו. שמאל שמצד אחד מטיף כביכול לשקיפות וליושר כפיים ומנגד מתמחה בהפצה של ספינים ושקרים. מפלגת מרצ והשמאל הישראלי מתגלים שוב כשרלטנים הגדולים ביותר בפוליטיקה הישראלית" אמר ליברמן.

תאריך:  19/03/2019   |   עודכן:  19/03/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"הקואליציה העתידית - החרדית ביותר אי-פעם בישראל"
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
אותי יותר מדאיג
ארי כספי  |  19/03/19 14:28
2
מה כבר אפשר לצפות מליברמן ?
קזבובו  |  19/03/19 15:18
3
עוצמת ההסתה כשפל הסקרים ל"ת
שאול א.  |  19/03/19 16:30
4
פשוט הצעירים יברחו מהארץ ל"ת
לא יהיו חיילים  |  19/03/19 16:42
5
השקרים והפייק של ליברמן
יוסף הכהן  |  20/03/19 11:41
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2019 (א)
מירב ארד
באיחוד מפלגות הימין ביקשו לעשות שימוש בשיר "יותר" בקמפיין הבחירות   גפן סרב    באיחוד מסרו: "חשבנו שהגיע הזמן להניח לרגע את המחלוקות בצד"
יצחק מאיר
שום דבר אינו מקרי, מעצבי מוצר הפרסום הם אבני שיח עם תאי המוח הקולטים מסרים המעוררים תכנים, המפעילים לא רק את האינטלקט המדוד אלא גם את הרגש המתפשט
רון בריימן
מערכת המשפט, שהמרכיב החיוני בעוצמתה הוא אמון הציבור, יורה לעצמה שוב ושוב ברגל, ושוחקת שוב ושוב את אמון הציבור בה    לא נתניהו ו"הימין" פוגעים במערכת המשפט ואכיפת החוק, מערכות אלה עושות זאת בעצמן, במעשים המתגלים כנקיטת עמדה פוליטית חד-צדדית, ברוח מפלגת השמאל/תקשורת
בעז שפירא
עד לפני כמה ימים היה נדמה שקומץ דוגמניות קיבלו על עצמן את התפקיד כאשר "הודיעו לאומה" שבאנשי הימין אין אנושיות... וכיוצא באלה הבלים אולם מתברר שזה היה קדימון למנה העיקרית
איציק וולף
בכירי מפלגת כחול לבן תוקפים את ראש הממשלה על-רקע הפרסומים החדשים על-אודות קשריו העסקיים לחברה שהייתה קשורה לעסקת הצוללות    "יושבים כאן אנשים שנתניהו הסתיר מהם שהוא קיבל 16 מיליון שקלים. זה משבר אמון חמור מאוד"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il