X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
[צילום: נועם רבקין פנטון/פלאש 90]
יו"ר הימין החדש נגד יו"ר זהות: "פייגלין עושה הרבה רעש"; "גנץ יהיה ראש ממשלה בגלל השטויות שלו"; "אין שום דבר מקורי במצע של זהות"
▪  ▪  ▪
בנט. "בועה שתתנפץ"

מתקפה חריפה מצד יו"ר רשימת הימין החדש, השר נפתלי בנט, נגד יו"ר רשימת זהות משה פייגלין. "מפלגת זהות עושה הרבה רעש. פייגלין עושה הרבה רעש", אמר בנט בשיחוח וידאו (יום ב', 25.3.19) עם גולשים בפייסבוק.
על נסיונו של פייגלין אמר: "אולי אתם לא יודעים - משה פייגלין היה חבר כנסת והוא לא הותיר שום חותם. 20 שנה בפוליטיקה והוא לא הותיר חותם בשום מקום. לעומת זאת, איילת ואני שלא פוחדים מאיש נכנסנו לפוליטיקה ושינינו מקצה לקצה. כמה מונופולים וקרטלים הוא פירק? האם אי-פעם הוא ישב בקבינט והבין את מערכת הלחצים שיש בעולם האמיתי? מה הוא עשה?!
באשר למשנתו הליברלית של פייגלין, אמר בנט: "הוא כותב ספרים באיזושהי אוטופיה. קל נורא לכתוב ספרים אוטופיים. שום דבר שם לא מקורי. אין שום דבר מקורי במצע של זהות. הכל לקוח מספרים על קפיטלזם קראתי כשהייתי בן 14 אצל איין רנד, וכשהייתי בן 22 אצל מילטון פרידמן ופרידריך האייק. זה הכל פלגיאט נחמד כזה".
שר החינוך בנט התייחס גם לרעיון אותו מציע פייגלין: "שיטת השוברים [במערכת החינוך] חונה אצל מילטון פרידמן כבר משנות השישים. זה פלגיאט גדול. אפשר לפרק הכל. ראיתי ראיון עם פייגלין שבו הוא מתאר את מערכת החינוך עם תקציב של מאה מיליארד שקלים. זה היה המשפט הראשון שלו. לא נכון! תקציב מערכת החינוך הוא שישים מיליארד שקלים. אתה מנסה להיות בן אדם רציני וסתם זורק נתונים. אחר כך הוא אומר שמערכת החינוך בישראל מוציאה 'פר' ילד מספר שלוש בעולם. פשוט לא נכון, אנחנו מספר 30 או 40 'פר קפיטה' (ראש של תלמיד). אגב, אני לא חושב שזאת הבעיה, אבל זאת חוסר מקצועיות וחוסר רצינות. איך מישהו שבשנייה הראשונה שמדבר על שיטת שוברים לא מבין שום דבר בחינוך ונותן נתונים לא נכונים על מה שקורה בארץ ובעולם. כמה אפשר לחרטט? חליק, תהיו רציניים.
"שאלתם את עצמכם האם במערכות החינוך הטובות בעולם יש שיטת שוברים? בפינלנד אין, בקוריאה הדרומית אין. האם יש איזושהי מערכת חינוך בעולם שיש בה את שיטת השוברים והיה זינוק אדיר? לא. אבל למה לא להלהיב את כולם?".
על נהיית צעירים אחרי פייגלין, אמר בנט: "אני רואה כל כך הרבה אנשים נוהרים... יש דור צעיר שרוצה מאוד פתרונות קסם, ופייגלין הוא כמו החלילן מהמלין שהוביל בחלילו ילדים לתוך הנהר. ההבדל ביננו לבינו הוא שהוא 'בתיאוריה'. בתיאוריה אפשר לצייר אוטופיה שבה הכל מושלם. בעשרים שנותיו בפוליטיקה פייגלין לא הצליח. הוא הוביל אנשים למנהיגות יהודית - לא הצליח, הוא הוביל אותם לליכוד ואמר רק הליכוד - ולא הצליח. עכשיו הוא מספר סיפורים שאתם יודעים מראש שזאת איזושהי בועה שתתנפץ.
"בכלל לא בדקתי את סוגיית הלגליזציה ועוד הבטחות שהוא מפריח, אבל אני קורא לצעירים - תהיו רציניים. להפריח הבטחות חסרות יסוד על-סמך נתונים חסרי יסוד זה דבר לא הגיוני. כשעוברים נושא-נושא, הוא מחרטט בלי הפסק. אני אומר את זה כי אני דואג. ראיתי בהיסטוריה של ישראל שרלטנים, נוכלים שמספרים המצאות שאין להן שום בסיס, ואנשים נוהרים אחריהם. ואחרי הבחירות כשהם רואים ש-א. שום דבר לא קיים; ב. בגלל המגלומניות הם משלמים מחיר כבד מאוד, אז הם מצטערים, ואני לא רוצה שתצטערו. הייתה פעם מפלגת צומת של רפול. רפול לא היה חרטטן, אבל הביא איתו כל מיני אנשים הזויים, ששיחדו אותם בתפקידי שרים לתמוך בהסכם אוסלו. בזכות מפלגת הזויים כזאת בשנות התשעים העברנו לערפאת שטחי מולדת. אני רואה את כל התרחיש שבו בני גנץ נהיה ראש ממשלה בגלל השטויות של פייגלין שהלעיט צעירים תמימים ללכת בדרכו".
תגובת זהות לא נמסרה עד מועד פרסום הידיעה.

תאריך:  25/03/2019   |   עודכן:  25/03/2019
+"לפני השבת, לתחבורה בלילה דאגתם?"
01:20 26/03/19  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

בכינוס בחירות בתל אביב הציגו נציגי מפלגות את תפישותיהם לגבי תחבורה בכלל ותחבורה ציבורית בפרט  ▪  מקלב מיהדות התורה הסביר מדוע מפלגתו אינה דורשת לידיה את תיק התחבורה והבהיר כי לא יסכים לעסקה של אוטובוסי שבת תמורת צמצום מסחר

חבר הדיון
+עוצמה יהודית עתרה לבג"ץ נגד החלטת יו"ר ועדת הבחירות
15:21 25/03/19  |  

‏איתמר בן גביר ויצחק וסרלאוף, חברי עוצמה יהודית, עתרו לבג"ץ נגד החלטת יו"ר ועדת הבחירות המרכזית השופט חנן מלצר שדחה אתמול את בקשתם לקדם אותם ברשימת איחוד מפלגות הימין בעקבות פסילתו של ד"ר מיכאל בן-ארי. הם מבקשים כי בן-גביר יקודם למקום חמש במקום בן-ארי, וכי וסרלאוף יקודם למקום של בן-גביר.

+במקום עימות טלוויזיוני
13:05 25/03/19  |  תרצה הכטר   |   לרשימה המלאה

לא זו בלבד שנפל בפח שטמן לכחול לבן, נתניהו הפסיד את הקלף החזק ביותר בכל מערכת בחירות: הוא הפסיד הזדמנות להסיט את תשומת לב הציבור מפרשת מכירת הצוללות למצרים

נתניהו. הפזיזות מן השטן [צילום: אהרון קרוהן/פלאש 90]
+הרב פרץ: "מחויבים לייהוד דרום ת״א״
12:36 25/03/19  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

חברי הרשימהסיירו בדרום ת״א קיימו דיון עם התושבים בו עלו הצעות ורעיונות לשיתוף פעולה עתידי

[צילום: אבי דישי/פלאש 90]
+שלושת הראיונות של גנץ
12:04 25/03/19  |  עו"ד אברהם פכטר   |   לרשימה המלאה

טעות של טירון או טעות אסטרטגית בפרסום של הצגת מועמד לשלטון  ▪  שלושה ראיונות נפרדים - נותנים אפשרות להשוואה בין הגרסאות וההצהרות הפוליטיות ומציאת נקודת תורפה, סתירות וגמגומים לא פתורים כמו בפרשת החומרים שבטלפון הנייד

גנץ. טירון [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בנט נגד פייגלין: "החלילן מהמלין, שרלטן שמחרטט"
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
{{{פיגלין איש רציני יותר מבנט. ל"ת
בנט ואיילת רק נטל  |  25/03/19 19:52
2
בנט מזיע בלילה כשהוא חולם
סניל  |  26/03/19 09:28
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2019 (א)
תרצה הכטר
לא זו בלבד שנפל בפח שטמן לכחול לבן, נתניהו הפסיד את הקלף החזק ביותר בכל מערכת בחירות: הוא הפסיד הזדמנות להסיט את תשומת לב הציבור מפרשת מכירת הצוללות למצרים
מירב ארד
חברי הרשימהסיירו בדרום ת״א קיימו דיון עם התושבים בו עלו הצעות ורעיונות לשיתוף פעולה עתידי
עו"ד אברהם פכטר
טעות של טירון או טעות אסטרטגית בפרסום של הצגת מועמד לשלטון    שלושה ראיונות נפרדים - נותנים אפשרות להשוואה בין הגרסאות וההצהרות הפוליטיות ומציאת נקודת תורפה, סתירות וגמגומים לא פתורים כמו בפרשת החומרים שבטלפון הנייד
רון בריימן
משה יעלון, כאשר חברת לרשימת "כחול-לבן" הדוגלת בהתיישבות ב"גושים" ובמשתמע שוללת התיישבות מחוץ ל"גושים", כלומר דוגלת בגירוש מאות אלפי יהודים הגרים בהם, אתה נותן יד למגמה הפוכה לזו שדגלת בה עד כה
רפי לאופרט
ראשי הרביעייה משדרים את המוטו הישראלי הכי גרוע ומסוכן, שאת פירותיו הבאושים האכילונו עד זרא בעבר: סמכו עלינו, יהיה בסדר    מי שהסתתרו באופוזיציה וברחו מהשתתפות בעשייה ומי "שנולדו פוליטית אתמול" ומבקשים מהציבור אמון עיוור, ללא רקורד של ביצועי עבר וללא תוכנית לעתיד, הם לא רק חצופים ושרלטנים; הם מסוכנים!
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il