X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
שלמה נדל"ן מכרה לקבוצת רוגובין כ-50% מהזכויות בקרקע של 15 דונם בפתח תקוה בכוונת השותפות להקים במקום מתחם תעסוקה ומשרדים
▪  ▪  ▪
ישראל רייף. השבחה ויזמות [צילום: עזרא לוי]

חברת שלמה נדל"ן מקבוצת שלמה מכרה לקבוצת רוגובין כ-50% מהזכויות בקרקע בשטח של כ-15 דונם, בקריית אריה, פתח תקוה. תמורת הזכויות קיבלה סכום של כ-46 מיליון שקלים.
בכוונת שותפות שלמה נדל"ן וקבוצת רוגובין לפעול לתכנון וליזמות משותפים של מתחם תעסוקה ומשרדים, לצורך השכרתו כנכס מניב בבעלות משותפת של החברות. שלמה נדל"ן, החלה בעבודות חפירה ודיפון בנכס והיא פועלת לקבלת היתר בנייה להקמת מבנים בשטח עילי של כ-41 אלף מ"ר המיועד בעיקרו למשרדים. בנוסף, בכוונת השותפות לפעול לקבלת זכויות בנייה נוספות בנכס בשטח של לא פחות מ-80 אלף מ"ר.
כתוצאה ממכירת הזכויות בנכס, צפויה ש.י.ר שלמה נדל"ן לרשום בדוחותיה הכספיים לרבעון הראשון רווח מעליית ערך (לאחר השפעת הוצאות מיסים נדחים) בסך של כ-12 מיליון שקל.
ישראל רייף, יו"ר שלמה נדל"ן ציין כי מדובר בעסקה חשובה ומשמעותית מבחינת החברה ושהינה חלק מאסטרטגייה של החברה להשבחה ויזמות של נכסים והשכרתם לצדדים שלישיים. "שלמה נדל"ן פעלה לשינוי התב"ע החלה על הנכס מתעשיה לתעסוקה ומשרדים ותמשיך לפעול יחד עם קבוצת רוגובין על-מנת ליזום את הנכס כנכס מניב. הנכס כמובן עונה על כלל הקריטריונים הנדרשים במסגרת האסטרטגיה של שלמה נדל"ן: מיקום טוב מאוד בעיר מרכזית, נגישות לנתיבי תנועה עיקריים ולתחבורה ציבורית, באזור מתפתח מאוד", אמר.

תאריך:  01/04/2019   |   עודכן:  01/04/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איילת פישביין
אומרת כי כל ההעברות הכספיות שעשתה בפרשת עמותת איילים בוצעו בידיעתו ובפיקוחו של החשב לשעבר במשרד הנגב והגליל    "הכספים עברו על-סמך החלטת ממשלה למשרד. הכל היה מפוקח ומאושר עד השקל האחרון"
עידן יוסף
במפלגה טוענים כי המכונים ומערכות התקשורת נמנעים באופן שיטתי ומכוון לבחון במסגרת סקרים שהם עורכים את מידת התאמתו של ח"כ יאיר לפיד לתפקיד ראשות הממשלה, למרות היותו מועמד במסגרת הרוטציה, ובכך מטעים את הציבור
עידן יוסף
נתניהו: "הליכוד לא מגייס בוטים. ללפיד וגנץ יש בוטים בתקשורת ורשת בוטים ברשת. הם מנהלים את הקמפיין הכי שקרי והכי נבזי שהיה כאן אי-פעם"    גנץ: "נתניהו מוביל קמפיין של טרור תודעתי נגד אזרחי ישראל"
איתמר לוין
ההגנה טוענת שבאותה פגישה, שאת קיומה הכחיש חסן, הוא זה שיזם מתן שוחד לשוטרים    התביעה: יאיר ביטון היה לקוח ענק וזה היה המניע של פישר לסייע לו כאשר הסתבך    אחד מעדי התביעה איים על התובע
איתמר לוין
המשטרה: ראיות נגד עובדי הרשות חסן גדיר ופטריסיה פרץ, בחשד לקבלת שוחד תמורת מסירת מידע פנימי על קרקעות שהופקעו - כך שהבעלים יוכלו להגיש תביעות פיצויים נגד המדינה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il