X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
"זה הליברטריאניזם העמוק הזה שבא לפרק את המדינה ולפרק את הצבא, שלא נעזור למסכן ולעני" חוטובלי: הליכוד לא הוביל באף סקר פנימי שערך
▪  ▪  ▪
שטייניץ. אנרכיסט מסוכן

שר האנרגיה והמים, יובל שטייניץ, טוען כי יו"ר מפלגת זהות, איש הליכוד לשעבר, משה פייגלין, הוא אנרכיסט מסוכן.
"פייגלין - המצע שלו זה אנרכיזם. זה הליברטריאניזם העמוק הזה שבא לפרק את המדינה ולפרק את הצבא, שלא יהיו מיסים, שלא יהיו בתי חולים ממשלתיים, שלא נעזור לחלש, למסכן ולעני. זו אמונה כזו. יש גם בארצות הברית אנרכיסטים מהסוג הזה שחושבים שצריך לפרק את המדינה. אנחנו באנו להקים מדינה יהודית לא כדי שפייגלין יפרק אותה", אמר (יום ה', 4.4.19) בכינוס בחירות שהתקיים בקרני שומרון.
שטייניץ ציין כי הוא אומנם מכבד אנרכיסטים אך לא מסכים איתם. "בשביל ישראל - אנרכיזם זה התאבדות. כל צעיר שלכם שמצביע לפייגלין משרת את השמאל. הוא [פייגלין] לא איתנו ואומר מראש שיילך עם מי שיציע לו יותר, והוא מסוכן מהבחינה הזאת שהוא מתנגד לקיום המדינה. אלה רעיונות שקיימים בעולם - שלא צריכות להיות מדינות או שצריך לדלל את המדינה, שאיכשהו החיים יסתדרו מעצמם. אנחנו בעד מדינה יהודית, אנחנו בעד עוצמה יהודית, אנחנו רוצים לחזק את המדינה ולא לפרק אותה. מי שרוצה לפרק אותה - שיילך וייקח קולות מאנרכיסטים בתל אביב, לא מהילדים שלכם ולא מהשכנים שלכם", אמר.

"המפלגה שלנו חלשה ממפלגת גנץ"

סגנית שר החוץ, ציפי חוטובלי, שהחלה את דרכה הפוליטית בתור חברה בחטיבת מנהיגות יהודית בליכוד שהוביל פייגלין, השתתפה גם היא בכינוס, תקפה את פייגלין וטענה כי סטה באופן משמעותי מן הדרך שאליה הטיף - לחיזוק האופי היהודי של מדינת ישראל.
"אני גאה בממשלת הליכוד שהעבירה את חוק הלאום ועיגנה את הערכים הציוניים שבהכרזת העצמאות, שבה לא מדובר על לגליזציה. נכון, ההמנון שלנו מדבר על להיות עם חופשי בארצנו, אבל לא זאת הייתה הכוונה. יש כאן סטיה מאוד גדולה מהדרך שלה הטיף פייגלין לאורך הרבה מאוד שנים ואסור ללכת אחרי מקסם השווא הזה כי הוא עלול לעלות לנו בבחירות", אמרה.
חוטובלי טענה שהסוקרים מציינים בכל הסקרים שגוש הימין מוביל משום שהם סופרים את מפלגת זהות ואת מפלגת ישראל ביתנו, של אביגדור ליברמן, כחלק מגוש הימין, אך הם לא חלק מהגוש הזה בהכרח. עוד גילתה כי סקרים פנימיים שנערכו בליכוד לאורך כל מערכת הבחירות לכנסת ה-21 הראו שמפלגת הליכוד לא הצליחה אפילו שבוע אחד להוביל על מפלגת כחול לבן, ואף לעתים פיגרה מאחור עם מספר מנדטים נמוך יותר.
"המפלגה שלנו חלשה יותר ממפלגת השמאל של לפיד וגנץ. זה היה לאורך כל הקמפיין, אלה לא הפחדות ולא קמפיין גוואלד. בסקרים הפנימיים היינו תיקו או בפיגור. לא הובלנו עליהם אפילו פעם אחת בסקרים הפנימיים שלנו. זה אומר דרשני", אמרה.

תאריך:  05/04/2019   |   עודכן:  05/04/2019
+הבטחות שווא
22:26 05/04/19  |  ד"ר חיים משגב   |   לרשימה המלאה

שלושה גנרלים העומדים בראשה של מפלגת כחול לבן, זחוחים, מנופחי חזה, מבטיחים הבטחות שווא לציבור בישראל. זה ייגמר רע  ▪  מי לא זוכר את "ההבטחות" של יצחק רבין ב-1992 שהוליכו שולל הרבה אזרחים תמימים ולאינתיפאדה רצחנית שבה נהרגו מאות ישראלים  ▪  ומי לא זוכר את הבטחותיו של אהוד ברק שהביאו לבריחת ישראל מלבנון, לאינתיפאדה השנייה שנולדה על-רקע הבריחה הזאת - מאות הרוגים בחודש (!), ולהשתלטות החיזבאללה על לבנון עם אלפי טילים מדויקים המכוונים עתה לישראל

בכירי כחול לבן. הבטחות שווא [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]
+בוטל שידור תעמולת הבחירות בערוץ 9 במוצ"ש
16:18 05/04/19  |  עידן יוסף

ועדת הבחירות המרכזית אומרת כי היא רואה בחומרה רבה את שידור תעמולת הבחירות בערוץ 9 בשבוע שעבר, לפני שהשבת יצאה, פועלת בעניין ומחר לא תשודר תעמולת בחירות בערוץ, גם אחרי שהשבת תצא. כזכור, בתחילת השבוע הגיש "פורום השבת הציבורית" תלונה ליו"ר הוועדה השופט חנן מלצר, ובה נכתב כי שידור תעמולה בשבת אסור על-פי חוק הבחירות (דרכי תעמולה).


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שטייניץ: פייגלין הוא אנרכיסט
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
זהות להזויים ולנו אין מדינה ספ
קורןנאוה טבריה  |  5/04/19 15:45
2
אנא-הצביעו לנורמלים כהבנתכם
מיכל מירושלים  |  8/04/19 08:27
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2019 (א)
איתמר לוין
חוסנה של הדמוקרטיה הישראלית מחייב לשים לב ללקחים היסטוריים, של זמנים ומקומות בהם הייתה פגיעה פוליטית קשה בעצמאות המערכת המשפטית. ויש גם מה ללמוד ממורשת ישראל בתחום מינוי השופטים
איציק וולף
חברת פייסבוק הודיעה כי היא אינה מכירה בסמכות ועדת הבחירות המרכזית ובסמכות יו"ר הוועדה, השופט מלצר, להתערב בשיקוליה בחסימת חשבונו של עו"ד איתמר בן-גביר, המועמד בבחירות לכנסת    "לא הוסבר כיצד אכיפת כללי הקהילה עולים כדי התערבות זרה"
נסים ישעיהו
קמה תנועה חדשה, שעל-פי חוק היא אומנם נקראת 'מפלגה' ומציעה דרך חדשה, שזו בעצם הדרך הכי ישנה וטובה של עם ישראל. "זהות" מציעה לשחרר אותנו מהאחיזה החונקת של המדינה, חרות אישית היא מציעה. אני בעד
עידן יוסף
שני סקרים צופים שהליכוד יהיה המפלגה הגדולה, ושניים מעניקים את ההובלה לכחול-לבן    התחזיות: חמישה-שמונה מנדטים לפייגלין    לוי-אבקסיס לא עוברת בכל הסקרים, וליברמן מצליח לעבור רק בסקר אחד
מחלקה ראשונה
רשימות נוספות
ארץ נהדרת: "המערכון לא עסק בדת"  /  עידן יוסף
מלצר: כתיבת ספר תורה - מתנה אסורה  /  איציק וולף
להשיב עד חמש לעתירת בן גביר  /  מירב ארד
אות קלון  /  ציפי לידר
יחסו של פייגלין לנאציזם  /  איתן קלינסקי
תמונת המועמד לרשות הממשלה  /  גרשום רוזן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il