X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
רה"מ: "לא מפריד בין הגושים לבין הנקודות המבודדות" התייחס גם להזמנה לעימות: "שקודם יחליטו מי מתמודד - גנץ או לפיד"‎ גנץ: "הוא מרגיש את ההפסד מתקרב. ראינו ראש ממשלה עייף"
▪  ▪  ▪
נתניהו. הבטחת בחירות [צילום: חדשות 12]

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוקל בחיוב סיפוח של התנחלויות. במענה לשאלת רינה מצליח (חדשות 12), אמר (מוצ"ש, 6.4.19) נתניהו: "כן, אני אחיל ריבונות. אני לא מפריד בין הגושים לבין הנקודות המבודדות".
נתניהו הצהיר כי לאחר ההכרה האמריקנית בריבונות ישראל ברמת הגולן, קיימים דיונים גם על סיפוח אזורים מיהודה ושומרון‎: "דנים גם על החלת ריבונות ישראלית על מעלה אדומים וגם בדברים אחרים. כל אחד מבין שהקדנציה הבאה תהיה גורלית לשני כיוונים, אחד האם נוכל להבטיח את הביטחון שלנו ועל השטח החיוני של יהודה והשומרון - שהוא פי 20 מעזה. נקבל עזה ביהודה ושומרון. זה מה שעומד על הפרק".
כזכור, אמר נתניהו כי יפנה בקרוב את חאן אל אחמר, אך העניין מתעכב כבר כמה חודשים. הערב אמר נתניהו: "בזמן הקרוב אני אפנה את חאן אל אחמר", אך לא נקב בתאריך.
יו"ר הליכוד נתחמק מתשובה לשאלה על עימות בינו לבין בני גנץ, ואמר שיקבעו ביניהם (גנץ ויאיר לפיד) מי מהם ראש הממשלה. אני לא אתעמת עם חצי ראש ממשלה". בכך סתם את הגולל על עימות אפשרי.
כמו במערכת הבחירות הקודמת, שבת נתניהו על קמפיין ה"הצילו", וטען כי אם הפער בין הליכוד לכחול לבן יהיה 7-4 מושבים, יטיל הנשיא עליהם את הרכבת הממשלה.
בני גנץ מסר בתגובה לראיון, כי "אחרי 13 שנים, נתניהו מפחד מעימות כי הוא מרגיש את ההפסד מתקרב. מה שראינו היום בטלוויזיה הוא ראש ממשלה עייף. אחרי 13 שנים נתניהו עייף מול כתבי האישום שלו, עייף מול סינואר, עייף מול תושבי עוטף עזה, עייף מול קריסת מערכת הבריאות, עייף מול יוקר המחיה ואפילו ההשמצות וההסתה שלו התעייפו. כל מה שנשאר מהקדנציה שלו זו פרשת הצוללות וההבטחה לסמוטריץ' להיות שר חינוך".

תאריך:  06/04/2019   |   עודכן:  06/04/2019
+בשם המאבק בשחיתות
10:56 07/04/19  |  יוסי ריבלין   |   לרשימה המלאה

כן בשם המאבק בשחיתות אני מצביע ביבי. כי רק זכייה שלו תבטיח שנדע עד הסוף ובבהירות גמורה ובוהקת אם הוא מושחת או חף מפשע

[צילום: תומר נויברג/פלאש 90]
+ליצמן: "לא אלך עם גנץ אם לפיד יהיה בפנים גם אם יתהפך העולם"
09:40 07/04/19  |  

סגם השר יעקב ליצמן אמר בראיון בגל"צ: ״לא אלך עם גנץ אם לפיד יהיה בפנים גם אם יתהפך העולם, וגם אם תבוטל הרוטציה״. ליצמן נתייחס גם לקמפיין של נתניהו והוסיף: ״יכול להיות שקמפיין הגיוואלד של נתניהו פוגע בשוליים של יהדות התורה אבל חשוב שיבינו שהצבעה ג’ זה לנתניהו כי נלך רק איתו״.

+כחול לבן או אפור שחור
08:23 07/04/19  |  בעז שפירא   |   לרשימה המלאה

על-פי המתפרסם המחלוקות רבות, המטות מתנהלים בנפרד במקרים רבים מדי, איש אינו סופר את השני, המתח גדול והמשקעים נוצרים

שעטנז משונה [צילום: פלאש 90]
+סמוטריץ' לנתניהו: לא מספחים את מה ששייך לנו
23:54 06/04/19  |  

חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ', המתמודד מטעם רשימת איחוד מפלגות הימין, מגיב לדבריו של ראש הממשלה על כך שישקול לספח את שטחי יהודה והשומרון, ואומר: מה ששיך לנו - לא 'מספחים'. בכינוס בחירות בבת ים, אמר סמוטריץ': "אנחנו לא 'נספח' - אנחנו נחיל ריבונות על יהודה ושומרון כולה. אצל ראש הממשלה אני חושש שהכוונה היא להחיל ריבונות חלקית, ובחלק האחר להקים מדינת טרור ערבית. כנגד זה אנחנו צריכים ימין אמין, חזק ומאמין".

+אבי גבאי: נתנגד לסיפוח שטחים
23:37 06/04/19  |  

יו"ר העבודה אבי גבאי אמר כי מפלגתו מתנגדת להצעת נתניהו לספח למדינת ישראל את יהודה והשומרון. הוא קרא לרשימת כחול לבן להביע התנגדות דומה.

+בן גביר: "בנט גיבה עינוי יהודים"
23:30 06/04/19  |  

רשימת עוצמה יהודית מפרסמת הערב סרטון חדש, הפונה לציונות הדתית, התוקף את יו"ר הימין החדש, השר נפתלי בנט, על הגיבויים שהעניק למחלקה היהודית בשב"כ בפרשת דומא, כטענתה. בסרטון מובאים דבריו של בנט לפיהם הנערים היהודים עוברים חקירות לא סימפטיות במתקני השב"כ משום שהם שותקים בחקירה. קודם לכן מובאות ההקלטות הנדירות שנחשפו בתכנית 'עובדה', בהן נשמעים מדובבים מאיימים על קטין ששמו נקשר בפרשך דומא ונעצר גם הוא.

+טראמפ על גנץ ונתניהו: "אנשים טובים"
22:39 06/04/19  |  

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ בנאום בפני הקואליציה היהודית הרפובליקנית, פנה לקהל ושאל: "מה המצב בבחירות בישראל?". הקהל קר בקול: "ביבי", וטראמפ ענה: "זה יהיה צמוד, שניהם אנשים טובים".

+כחלון מאיים לסכל הקמת ממשלת ימין אם לא יקבל את האוצר
22:06 06/04/19  |  

יו"ר כולנו, שר האוצר משה כחלון, מאיים כי אם לא יקבל את תיק האוצר גם בממשלה הבאה, וזאת ללא קשר למספר המושבים שיקבל, לא יישב בממשלה. בכך למעשה מצהיר פייגלין כי ימנע הקמת ממשלת ימין אם זו תהיה תלויה בו. כחלון חושש ממסירת התיק ליו"ר זהות, משה פייגלין, שבראיונות לתקשורת כבר הודיע "האוצר הוא תנאי מרכזי לכניסתי לממשלה, ואם יהיה לנו יותר כוח, אז גם תיק החינוך".


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נתניהו שוקל סיפוח מעלה אדומים
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
אחרי פינוי חאן אל אחמר נצביע  ל"ת
לבנימין נתניהו  |  6/04/19 21:36
 
- כשהיתה פה אנגלה מרקל ברוב
מרקל  |  7/04/19 05:46
 
- בעיה שאין כרגע אחר גם אם מרגיז
שמישלי  |  7/04/19 20:46
2
נתניהו מעיר את בוחרי הימין
יאיר ל  |  6/04/19 22:12
3
גנץ לא בוטח באשכנזי , (אמר על
ירדן חלמיש  |  6/04/19 23:50
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2019 (א)
אפרים הלפרין
יום הבחירות הוא יום חג, לעיתים מפלגות עושות ממנו "חגיגה", היינו שימוש לא חוקי
מירב ארד
עוד אמר השר לביטחון פנים באירוע בכפר סבא: "מקווים שהאסירים יישברו לפני שיציפו את ביה"ח"    גבאי: "ויתור על הרוטציה יתן לגוש שלנו 3 מנדטים"
רון בריימן
מי שמובילות את פלגי השמאל/תקשורת הן יו"ר מרצ, ח"כ תמר זנדברג, ומי שהגיעה בטעות לכנסת, ח"כ סתיו שפיר. בסיוע קולני של עדר התקשורת מנסה השמאל לרשת את בנימין נתניהו. יש לקרוא לכלל הציבור: הגידו לא לטרנספר! יש לקרוא לציבור "הימני" לנהור בהמוניו אל הקלפיות, במטרה לבלום את "השלום" החזירי, הבלתי מוסרי והבלתי דמוקרטי
איתן קלינסקי
במקום דיון מעמיק בנזקי העישון והסמים ובחינת הצורך לתת מענה לחולים חשוכי מרפא נמצאה קרקע פורייה לשיח פופוליסטי, בו מככב רעיון הליגליזציה של הסמים. באמצעות רעיון הליגליזציה של קנביס ייכנס משה פייגלין לכנסת במטרה לכונן מדינת הלכה ליברטריאנית
יצחק מאיר
הזנים הלא בוחרים אומרים בעצם כי אין להם, והם גם לא רוצים שיהיה להם, משהו מן הבעלות על החצר שלהם עצמם. אבל הם בתוכה. אם ירצו או לא ירצו. בלי אחריות. כל זן וזן של הלא מצביעים על-פי חוסר האחריות שלו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il