X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
שימש כראש יחידת הפיתוח לטנק מרכבה בצה"ל, כמנכ"ל מרכבים וכמנכ"ל חד אסף כיום משמש כמנכ"ל חברת אימקו
▪  ▪  ▪
הנהלת הרכבת [צילום: איתמר לוין]
338.1 מלש"ח הפסד נקי לרכבת
איציק וולף
רכבת ישראל הפסידה בשנת 2018 סכום עצום של 338.1 מיליון שקלים, לעומת הפסד של כ-41 מיליון שקלים בשנת 2017 ולעומת רווח של כ-148.3 מיליון שקל בשנת 2016
לרשימה המלאה

אל"ם (מיל') מיכה מייקסנר (31), נשוי+3, נבחר (יום ד', 10.4.19) למנכ"ל רכבת ישראל. מייקסנר שימש בעברו כראש הרשות לפיתוח טנק המרכבה וכראש מחלקת מערכות ממונעות ביחט"ל (היחידה הטכנולוגית של אגף הלוגיסטיקה והטכנולוגיה בצה"ל), וכיום מנכ"ל חברת אימקו, המפתחת, מתכננת ומייצרת מוצרים למערכות צבאיות ותעופתיות.
הוא היה מנכ"ל מפעל האוטובוסים מרכבים מאז שחרורו מצה"ל ועד 2016, למשך 12 שנה. לאחר מכן מונה למנכ"ל חד אסף תעשויות - חברת תעשיה בתחום המתכת וברזל.
דירקטוריון החברה אישר את המלצת ועדת האיתור של הרכבת, אליה הוגשו יותר מ-35 שמות של מועמדים - מתוכם, שמונה עברו את שלב המיון המוקדם. בכך גבר מייקסנר על מועמדים דוגמת המשנה למנכ"ל חברת החשמל יצחק בלמס.
ב-25.3.19 מונה סמנכ"ל הרכבת אורי שריר למנכ"ל (בפועל), ורשות החברות הממשלתיות פנתה בבקשה שדירקטוריון החברה יבחן את עמידתו בתנאי הכשירות הקבועים בחוק החברות הממשלתיות. החברה בחנה את הפנייה, והודיעה כאמור על מינויו של מייקסנר.
מייקסנר, אשר עמד בכל תנאי הסף שנקבעו, נבחר על בסיס ההתאמה הטובה ביותר מקרב המועמדים לתפקיד. ועדת האיתור לתפקיד התרשמה, בין היתר, מיכולות המנהיגות והובלת צוותי הנהלה והנעת העובדים שלו. כמו-כן הציג מייקסנר חזון, ראייה אסטרטגית ויכולת תכנון וביצוע של תפעול מערכות מורכבות, וכן באמתחתו ניסיון מקצועי רב בניהול מצבים מורכבים ומשברים, בין השאר גם בתחום יחסי העבודה.
ברכבת ישראל אומרים כי מייקסנר יוביל את רכבת ישראל בשנים הקרובות והמאתגרות, זאת ברקע צמיחה חסרת תקדים בביקוש לנסיעה ברכבת לצד מחסור חמור בתשתיות מסילה ובקרונות; יחסי עבודה מתוחים על-רקע סכסוכי העבודה הרבים מול ועד העובדים; ותוכנית פיתוח נרחבת הכוללת את מיזם החישמול והצטיידות בצי נייד חשמלי, בניית המסילה המזרחית, הוספת מסילה רביעית בציר איילון, מעבר למערכת איתות מבוססת סלולר (ETCS LEVEL 2ׂ) ועוד.
המינוי טעון אישור שר התחבורה והבטיחות בדרכים ושר האוצר, לאחר התייעצות עם הוועדה לבדיקת מינויים.

תאריך:  10/04/2019   |   עודכן:  10/04/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מיכה מייקסנר נבחר למנכ"ל הרכבת
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
ברכות
לא לפייסבוק  |  10/04/19 19:01
2
עוד הצנחה ?
ארי כספי  |  10/04/19 19:15
 
- מיכה מייקסנר
אני1  |  10/04/19 20:41
3
כמו שהגששים אמרו:
אובד מדינה  |  11/04/19 08:01
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות תחבורה ציבורית
איתמר לוין
העובדים משביתים את הפעילות במשך ארבע שעות ביום וגורמים לירידה של 25% במספר הנוסעים    בית הדין: מדובר בשימוש מידתי בכלי שהחוק מעמיד לרשות העובדים
יצחק דנון
חברת אמקו-ים תובעת 4.2 מיליון שקל מהחברה הכלכלית לפיתוח עפולה, בטענה שהפרה חוזה עימה לאספקת מבנים יבילים במסגרת שיפוץ התחנה הטורקית
יצחק דנון
החברה מבקשת מבית המשפט להורות למשרד התחבורה לרווח את לוחות הזמנים במכרזים שפרסם בחודש שעבר ולנהל במקביל שני מכרזים לכל היותר
עידן יוסף
המכרז במסגרת הארגון-מחדש כולל ארבעה קווים במזרח תל אביב, ברמת גן ובגבעתיים
עידן יוסף
לאחר שוועדת ההסכמות אישרה לקיים דיון בהעברת כ-860 מיליוני שקל מעודפי תקציבי המשרדים ב-2018 לשימוש ב-2019, אישרו חברי ועדת הכספים את ההעברה, שכחצי מיליארד שקל מתוכה נועדו לתקצב הסכם הפעלה חדש בין אגד למדינה, ושיפור בשכר כלל נהגי התחבורה הציבורית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il