X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אריק פינטו יסיים 40 שנות עבודה בבנק הפועלים, מתוכן הוא כיהן כמנכ"ל בפועל כארבע שנים כיהן בתפקידי ניהול מגוונים בבנק הפועלים מאז 1980, ושימש קודם מינויו למנכ"ל כחבר הנהלת הבנק במשך שש שנים שלשום החלה להיסחר בבורסה בתל אביב חברת האשראי הגדולה בישראל, ישראכרט, לאחר שהבנק הנפיק אותה בהצלחה
▪  ▪  ▪
רקיק פינטו. פורש מהבנק [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]

אריק פינטו, מנכ"ל בנק הפועלים, הודיע (יום ב', 15.4.19) כי לא יאריך את כהונתו הנוכחית, הצפויה להגיע לסיומה ב-31.12.2019. פינטו יסיים 40 שנות עבודה בבנק הפועלים, מתוכן הוא יכהן כמנכ"ל בפועל כארבע שנים.
אריק פינטו מסר בתגובה: "בסוף 2019 אפרד מבנק שהוא לא רק המוסד הפיננסי המוביל בישראל, אלא גם ארגון עם נשמה, חמלה ואנושיות".
במהלך כהונתו כמנכ"ל ביסס אריק פינטו את מעמדו של הבנק כמוסד הפיננסי מוביל. שלשום החלה להיסחר בבורסה בתל אביב חברת האשראי הגדולה בישראל, ישראכרט, לאחר שהבנק הנפיק אותה בהצלחה עצומה. הבנק מכר כ-65.2% מהאחזקות בישראכרט תמורת כ-1.8 מיליארד שקל, המגלמים לישראכרט שווי של כ-2.7 מיליארד שקל. בנוסף לכך, ערב ההנפקה ישראכרט חילקה לבעלי מניותיה דיבידנד של 867 מיליון שקל, ובנוסף רכשה מבנק הפועלים את מלוא האחזקות בפועלים אקספרס, המחזיקה במותג אמריקן אקספרס, תמורת 456 מיליון שקל. הבנק נותר עם אחזקה של 33% מישראכרט.
40 שנות קריירה בבנק עד למינויו כמנכ"ל
פינטו כיהן בתפקידי ניהול מגוונים בבנק הפועלים מאז שנת 1980, ושימש קודם מינויו למנכ"ל כחבר הנהלת הבנק במשך שש שנים. הוא שימש ממלא-מקום למנכ״ל וכ-COO האחראי על האסטרטגיה משאבים ותפעול (מפברואר 2016 ועד מינויו כמנכ״ל), ממונה על החטיבה הקמעונאית (מ-2013 ועד מינויו ל COO), ממונה על חטיבת האסטרטגיה (2009-2013), מנהל אגף אשראי קמעונאי ומשכנתאות (2007-2009) ומנהל אגף משאבי אנוש (2002-2007).
בשנים 2013-2009 כיהן כמשנה למנכ"ל וממונה על חטיבת האסטרטגיה של הבנק, ובמסגרת זו גיבש את התוכנית האסטרטגית העסקית לכלל פעילות הבנק, והטמיע את מערכת ה-Balanced Scorecard, שיטה מתקדמת לניהול אסטרטגי, אשר בעקבות יישומה ביסס הבנק מחדש את מעמדו כשחקן המוביל במערכת הבנקאית וזכה להכרה בינלאומית כשנבחר ל-Hall Of Fame לצד ארגונים מובילים בעולם. בנוסף, הוביל יוזמות עסקיות משמעותיות, ובהן תוכנית התייעלות וחיסכון בהוצאות הבנק (Cost Program) אשר הובילה לחיסכון מצטבר של 140 מיליון שקל ולשיפור משמעותי ביחס היעילות של הבנק.
בשנים 2009-2007 כיהן כמנהל אגף אשראי קמעונאי ומשכנתאות. במסגרת זו הוביל בחינה מחודשת של אסטרטגיית ניהול הסיכון בחטיבה הקמעונאית, הקים את היחידה לפיתוח וניהול מוצרי אשראי, והוביל את פיתוחם והטעמתם של מודלים מתקדמים בתחומי האשראי הצרכני והאשראי לדיור.
בשנים 2007-2002 כיהן כמנהל אגף משאבי אנוש, תפקיד בו עסק בגיבוש אסטרטגיית ניהול ההון האנושי של הבנק, פיתוח עתודה ניהולית בכירה ודרגי ביניים, הקמת בית הספר לניהול ומנהיגות בקמפוס פועלים וייזום ופיתוח פרויקט ERP רחב היקף בבנק.

תאריך:  15/04/2019   |   עודכן:  15/04/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מנכ"ל הפועלים יפרוש מתפקידו בסוף 2019
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
החידוש הטכנולוגי העיקרי בתהליך, הוא שימוש בטכנולוגיות מתקדמות של זיהוי פנים "חיות" וטכנולוגיית צילום ופענוח תעודות    בנק הפועלים הוא הבנק הראשון העושה שימוש בטכנולוגיות אלו בפתיחת חשבון
איתמר לוין
מח"ש ניהלה הן את החקירה בפרשת פישר והן את החקירה נגד ברכה, נגדו נטען בין היתר שהדליף פרטים חסויים מחקירות    ליאת דר, שניהלה את המשרד, אישרה שרונאל פישר העניק לאלון חסן שירותים בתחום הפלילי אך חסן לא שילם תמורתם
איתמר לוין
השופט המחוזי שאהר אטרש פסק רק הוצאות בסך 30,000 שקל ולא פסק שכר טירחה בסכסוך בין אחים בהיקף של 12.5 מיליון שקל - ולא נימק את הימנעותו    חיות החליטה להוסיף שכר טירחה בסך 25,000 שקל, ועוד 35,000 שקל בעליון
איתמר לוין
רשות המיסים חשפה העלמות מע"מ של 21.7 מיליון שקל, המשקפות הכנסות בסך 127.4 מיליון שקל שלא דווחו בידי יזמי נדל"ן, קבלנים ובעלי נכסים שביצעו עסקות בהיקפים משמעותיים
מירב ארד
ועדת הבחירות הכיחשה ומסרה: "איננו מוסרים עידכוני ביניים בדבר תוצאות הבחירות"    אשכנזי: "נמליץ על גנץ. לא נשב בממשלה בראשות נתניהו"    הנשיא: "העם כולו מבקש לראות אחדות יותר אמיצה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il